Hidden993 Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Sikkert unødvendig å si, men å poste det samme skjermkortet 3 ganger i varseltråden er litt overkill... 3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 14 minutes ago, Hidden993 said: Sikkert unødvendig å si, men å poste det samme skjermkortet 3 ganger i varseltråden er litt overkill... Du skulle ha postet en ekstra gang bare for å være helt sikker på at folk fikk det med seg. 4 Lenke til kommentar
Sintox Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Flere som fikk bestilt Gibabyte RTX 3070 GAMING OC 8G fra NoN i 4-tiden i dag? Rakk ikke varsle, siden det forsvant rett etter jeg trykte bestill. Lenke til kommentar
Rikardv1 Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Sintox skrev (5 minutter siden): Flere som fikk bestilt Gibabyte RTX 3070 GAMING OC 8G fra NoN i 4-tiden i dag? Rakk ikke varsle, siden det forsvant rett etter jeg trykte bestill. Du kødder nå? Lenke til kommentar
Sintox Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Rikardv1 skrev (1 minutt siden): Du kødder nå? Nei Lenke til kommentar
Rikardv1 Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Sintox skrev (5 minutter siden): Nei Nå gir jeg faen meg opp NON. 3 ganger folk får kjøpt kortet etter jeg har bestilt det. Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 2 minutes ago, Rikardv1 said: Nå gir jeg faen meg opp NON. 3 ganger folk får kjøpt kortet etter jeg har bestilt det. Det er pga den "buggen" i systemet Folk som bestiller kommer først i køen Forstår ikke hvorfor de ikke kan sende til de som allerede har bestilt fra før av Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 1 hour ago, BadCat said: Du skulle ha postet en ekstra gang bare for å være helt sikker på at folk fikk det med seg. Bare folk som poster og tror de er raskere enn meg Lenke til kommentar
Skallgrimz Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 ilalo skrev (1 minutt siden): Det er pga den "buggen" i systemet Folk som bestiller kommer først i køen Forstår ikke hvorfor de ikke kan sende til de som allerede har bestilt fra før av Så dette gjelder alle nye kort de får inn om dagen? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Fordi NON er talentløse og ikke skjønner at de må avsette et antall til tidligere ordre før de kan legge disse ut for salg ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Hvis ikke du får kort på den batchen de har innkommende når de legger ut for salg er det bare å drite i Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Just now, Skallgrimz said: Så dette gjelder alle nye kort de får inn om dagen? Virker nesten sånn Var det kundeservice sa når jeg spurte hvorfor folk allerede har fått tilsendt 3080 strix fra NoN når de bestilte lenge etter meg og andre Bug i systemet sa hun, de vil fikse det men virker som at denne "buggen" har pågått en stund Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Så høres ut som en ønsket 'bug' fra NON side at de tjener mere å selge til dagens priser før eldre ordre kan sendes ut ? Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 1 minute ago, ilalo said: Det er pga den "buggen" i systemet Folk som bestiller kommer først i køen Forstår ikke hvorfor de ikke kan sende til de som allerede har bestilt fra før av Jeg kaller bugen "prisen har blitt høyere fenomenet" ingen vet hvordan den har oppstått 1 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Høres ut som saksøkings grunnlag .. at NON ikke oppfyller forbrukerkjøpsloven om å gi kunden hva de har bestilt... innen rimelig tid.. Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Just now, shinsengumi said: Jeg kaller bugen "prisen har blitt høyere fenomenet" ingen vet hvordan den har oppstått hahaha Buggen gjelder nok også de som bestilte til dagens pris for noen uker siden Lenke til kommentar
Sintox Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Sto at det ville bli levert i løpet av 4-6 virkedager. Ingen forventet dato eller noe, så regner med det er på lager. Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Just now, idleman_2 said: Høres ut som saksøkings grunnlag .. at NON ikke oppfyller forbrukerkjøpsloven om å gi kunden hva de har bestilt... innen rimelig tid.. derfor skylder de på tekniske ting, akkurat som svindelkjøp. get out of jail freecard 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå