rfm Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Skjoenner frustrasjonen, men tenk pa at de er folk i kundeservice og. Og at de sikkert ikke har noe verktoy eller makt. 4 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 rfm skrev (1 minutt siden): Skjoenner frustrasjonen, men tenk pa at de er folk i kundeservice og. Og at de sikkert ikke har noe verktoy eller makt. Som sikkert blir bombandert med all slags rare spørsmål fra hormonfyllte tenåringer hver dag og hele dagen, skulle før ha jobba i barnehage nesten 1 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 2 minutes ago, ilalo said: tror hun het lise Bare frustrert, hun skyldte på leverandøren som om de er grunnen til at systemet deres har en "bug" Ja ikkesant. Hadde de trukket meg for beløpet så hadde jeg jo vært rabiat akkurat nå, helt caveman. Men så lenge de ikke har gjort det så er jeg relativt rolig foreløpig 😛 Har de trukket deg? Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 1 minute ago, shinsengumi said: Ja ikkesant. Hadde de trukket meg for beløpet så hadde jeg jo vært rabiat akkurat nå, helt caveman. Men så lenge de ikke har gjort det så er jeg relativt rolig foreløpig 😛 Har de trukket deg? jeg valgte faktura, så betaler ikke før jeg får det Frustrerende, men skjønner også hva @rmf mener med det han sier Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 1 minute ago, ilalo said: jeg valgte faktura, så betaler ikke før jeg får det Frustrerende, men skjønner også hva @rmf mener med det han sier Konklusjonen er vel at vi får fortsette å leite etter kort som om vi ikke har bestilling(er). Har jo 3080 ftw3 fra dustinhome fra januar elns fortsatt, den kommer sikkert aldri heller. Neste blir vel at noen poster "jeg fikk ftw3 fra dustinhome bestilte i mars" 😂 1 Lenke til kommentar
Firex Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 https://www.elkjop.no/product/data/pc-komponenter/grafikkort/222470/geforce-rtx-3080-gamingpro-oc 10.08??? Lenke til kommentar
mERAZED Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Fikk noen 3080 fra elkjøp som ble tilgjengelig akkuratt? Lenke til kommentar
rfm Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Just now, mERAZED said: Fikk noen 3080 fra elkjøp som ble tilgjengelig akkuratt? Produktet kunne ikke legges til i handlevognen. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 shinsengumi skrev (4 minutter siden): Konklusjonen er vel at vi får fortsette å leite etter kort som om vi ikke har bestilling(er). Har jo 3080 ftw3 fra dustinhome fra januar elns fortsatt, den kommer sikkert aldri heller. Neste blir vel at noen poster "jeg fikk ftw3 fra dustinhome bestilte i mars" 😂 Skal poste engang i 2025 når jeg får Ftw3 fra Elkjøp bestillt i feb og Xc3 Ultra bestillt i mars 1 Lenke til kommentar
mERAZED Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Er det legit eller er det elgate all over again? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 mERAZED skrev (Akkurat nå): Er det legit eller er det elgate all over again? Det der må være Elgate. Lenke til kommentar
rfm Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Just now, mERAZED said: Er det legit eller er det elgate all over again? Lane ut pengene i 3 mnder 😮 Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 3 minutes ago, mERAZED said: Er det legit eller er det elgate all over again? Kundeservice kan sikkert svare på det der...wait a minute 1 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 4 minutes ago, mERAZED said: Er det legit eller er det elgate all over again? Kan jo tyde på at de har innført noe slag system hvis du har fått i kurven mens andre ikke får lagt til 🤔 Værste 3080 kortet, men til gullpris da 😂 Lenke til kommentar
nocure Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 ManglerGPU skrev (2 minutter siden): Kundeservice kan sikkert svare på det der...wait a minute De kan nesten garantere at du får skjermkortet 🤣 Lenke til kommentar
mERAZED Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 5 minutes ago, shinsengumi said: Kan jo tyde på at de har innført noe slag system hvis du har fått i kurven mens andre ikke får lagt til 🤔 Værste 3080 kortet, men til gullpris da 😂 Fungerer til mining med nye pads. 😛 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 (endret) shinsengumi skrev (6 minutter siden): Kan jo tyde på at de har innført noe slag system hvis du har fått i kurven mens andre ikke får lagt til 🤔 Værste 3080 kortet, men til gullpris da 😂 Palit er nå vel ett kurant merke, men jeg har nå snart lånt ut penger til Elkjøp selv i 3 mnd Endret 27. april 2021 av Dragonlove Lenke til kommentar
snp Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Palit >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Gigabyte Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Gjelder nok mange her tenker jeg. Inkassotopp slår alarm - særlig bekymret for én aldersgruppe (tv2.no) Lenke til kommentar
Biffmannen Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 1 minute ago, Dragonlove said: Gjelder nok mange her tenker jeg. Inkassotopp slår alarm - særlig bekymret for én aldersgruppe (tv2.no) ouchhh 😭 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå