snp Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 90-dagers returretten (for Klubbmedlemmer) som Nizzen påpeker NoN har er ganske uslåelig. 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Nizzen skrev (1 minutt siden): Iallefall 2 stk til CL kamp på tv i kveld 😆 Ja, jeg måtte sikkert hatt minst 6 om jeg skulle sett fotball 😛 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Så ja, "bug" confirmed. Folk som bestiller når korta kommer inn får før folk som står i kø. Lættis. Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 1 minute ago, shinsengumi said: Så ja, "bug" confirmed. Folk som bestiller når korta kommer inn får før folk som står i kø. Lættis. Er det snakk om 3080 strix oc? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 shinsengumi skrev (7 minutter siden): Så ja, "bug" confirmed. Folk som bestiller når korta kommer inn får før folk som står i kø. Lættis. De fleste nettbutikkene har den buggen Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 1 minute ago, ilalo said: Er det snakk om 3080 strix oc? white ja, men den bugen vil jo innbefatte vanlige strixen fra søndag. det ser man jo ett skoleeksempel på når @mERAZED fikk kort foran en haug med folk. det som dog er et mysterium er at @rfm får foran meg og @bmwm når vi har bestilt samme dag og de aldri var på lager men gul/forventet når de ble sluppet. Skulle hyra @Nizzen til å bestille for alle fulltime med sKilLz'a sine som motvirker bugen, så hadde alle fått kort 😂 Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 så det er bare å avbestille alle ordre man venter på? Noen som har fått 3080 Gaming Z trio forresten? Har NON lagt den ut for salg? Fikk tilbud om å bytte 3080 gamin x til gaming z. Venter på bestilling fra november... 1 Lenke til kommentar
mERAZED Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 1 minute ago, bmwm said: så det er bare å avbestille alle ordre man venter på? Noen som har fått 3080 Gaming Z trio forresten? Har NON lagt den ut for salg? Fikk tilbud om å bytte 3080 gamin x til gaming z. Venter på bestilling fra november... La den vel ut for salg forgje uke om jeg husker korrekt. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 shinsengumi skrev (1 minutt siden): white ja, men den bugen vil jo innbefatte vanlige strixen fra søndag. det ser man jo ett skoleeksempel på når @mERAZED fikk kort foran en haug med folk. det som dog er et mysterium er at @rfm får foran meg og @bmwm når vi har bestilt samme dag og de aldri var på lager men gul/forventet når de ble sluppet. Skulle hyra @Nizzen til å bestille for alle fulltime med sKilLz'a sine som motvirker bugen, så hadde alle fått kort 😂 Bestillte White jeg også, heller ikke fått og jeg var sikkert før dere alle Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 (endret) Bare å si ja til å bytte til z modellen av samme produkt egentlig burde butikken gjøre det automatisk uten å spørre. X modellen er utgått på 3080 Endret 27. april 2021 av Ephrus Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 1 minute ago, bmwm said: så det er bare å avbestille alle ordre man venter på? Noen som har fått 3080 Gaming Z trio forresten? Har NON lagt den ut for salg? Fikk tilbud om å bytte 3080 gamin x til gaming z. Venter på bestilling fra november... gaming x trio har jo vært ute til salgs siden november på NoN såvidt jeg kan erindre... men kan ta feil siden x trio er et kort jeg driter i vanligvis 🤔 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 1 minute ago, shinsengumi said: white ja, men den bugen vil jo innbefatte vanlige strixen fra søndag. det ser man jo ett skoleeksempel på når @mERAZED fikk kort foran en haug med folk. det som dog er et mysterium er at @rfm får foran meg og @bmwm når vi har bestilt samme dag og de aldri var på lager men gul/forventet når de ble sluppet. Skulle hyra @Nizzen til å bestille for alle fulltime med sKilLz'a sine som motvirker bugen, så hadde alle fått kort 😂 Snakket nettopp med de jeg også fikk samme beskjed vi har en bug i systemet vi kan avbestille om du vil Jeg spurte om når neste leveranse er slik at jeg kan ta del i den "buggen" jeg også spurte også om ikke de kan komme med gavekort eller noe hun ble rimelig irritert på meg når jeg spurte om det og sa at "beklager" hjelper ikke meg eller andre som venter Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 1 minute ago, ilalo said: Snakket nettopp med de jeg også fikk samme beskjed vi har en bug i systemet vi kan avbestille om du vil Jeg spurte om når neste leveranse er slik at jeg kan ta del i den "buggen" jeg også spurte også om ikke de kan komme med gavekort eller noe hun ble rimelig irritert på meg når jeg spurte om det og sa at "beklager" hjelper ikke meg eller andre som venter hu sa "typen hennes" også var frustrert "haha" til meg 😄 Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Lurer på hva slags rettigheter man har når butikkene leverer nye bestillinger før eldre Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 shinsengumi skrev (2 minutter siden): gaming x trio har jo vært ute til salgs siden november på NoN såvidt jeg kan erindre... men kan ta feil siden x trio er et kort jeg driter i vanligvis 🤔 ikke 3080 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Tipper hun kansellerer bestillingen min nå 😛 1 Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 mERAZED skrev (5 minutter siden): La den vel ut for salg forgje uke om jeg husker korrekt. Supert at jeg som venter siden november ikke fikk den da, de venter sikkert på at jeg skal avbestille den for at de skal kunne selge til dyrere pris.. Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 1 minute ago, ilalo said: Tipper hun kansellerer bestillingen min nå 😛 Njæ hu virka hyggelig nok synes jeg da, hvis vi hadde samme, husker ikke navnet hennes i farta. Men tror ikke hu er ondskapsfull selv om du var litt av en balle med a 😂 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 shinsengumi skrev (Akkurat nå): Njæ hu virka hyggelig nok synes jeg da, hvis vi hadde samme, husker ikke navnet hennes i farta. Men tror ikke hu er ondskapsfull selv om du var litt av en balle med a 😂 samme navn? nei det er jo ikke deres feil at de blir satt til en jobb å ikke får noe særlig info fra arbeidsgiver. Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Just now, shinsengumi said: Njæ hu virka hyggelig nok synes jeg da, hvis vi hadde samme, husker ikke navnet hennes i farta. Men tror ikke hu er ondskapsfull selv om du var litt av en balle med a 😂 tror hun het lise Bare frustrert, hun skyldte på leverandøren som om de er grunnen til at systemet deres har en "bug" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå