Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

Just now, BadCat said:

@Dragonlove
Du har vel fått med deg at hovedkortene kommer i en prisstige der man kan velge etter behov. Hvis man kjøper kort til 6k uten å ville presse minnet, bruke dual ethernet, Thunderbolt, 10+ USB-porter osv så feiler man som kunde siden man burde ha kjøpt et hovedkort til 1k5-3k.

Problemet med Stix grafikkort er de termiske putene og GPU Tweak II/III. Ellers er det bortimot så bra som det går i den prisklassen.

Det er vel ikke en jævel som har brukt bra pads på korta sine 😅 ikke som jeg har hørt om hvertfall. Kanskje kingpin/hof har bra pads 🤷‍♂️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BadCat skrev (1 minutt siden):

@Dragonlove
Du har vel fått med deg at hovedkortene kommer i en prisstige der man kan velge etter behov. Hvis man kjøper kort til 6k uten å ville presse minnet, bruke dual ethernet, Thunderbolt, 10+ USB-porter osv så feiler man som kunde siden man burde ha kjøpt et hovedkort til 1k5-3k.

Problemet med Stix grafikkort er de termiske putene og GPU Tweak II/III. Ellers er det bortimot så bra som det går i den prisklassen.

Ja stort sett så får man det man betaler for, men jeg tenker egentlig mer på 2 mer eller mindre like komponenter fra konkurerende bedrifter.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Hidden993 said:

Hvorfor ikke? De står vell fritt til å beskytte nettbutikken sin mot "unødvendig" trafikk. 

Om det er den beste løsningen er så klart et annet spørsmål. 

True story. Er job nesten ddos å spamme siden hvert sekund. Jeg har kjøpt 5 skjermkort fra netonnet uten bot. Kun ved å sjekje avogtil og følge med i denne tråden. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
shinsengumi skrev (1 minutt siden):

Det er vel ikke en jævel som har brukt bra pads på korta sine 😅 ikke som jeg har hørt om hvertfall. Kanskje kingpin/hof har bra pads 🤷‍♂️

Sikkert de som har mest å tape på eventuelle reklamasjoner, altså små firma osv... bruker som regel å være mer nøye på kvalitet kontra kvantitet, noe de nødvendigvis må for å kunne overleve.

Lenke til kommentar
Nizzen skrev (Akkurat nå):

True story. Er job nesten ddos å spamme siden hvert sekund. Jeg har kjøpt 5 skjermkort fra netonnet uten bot. Kun ved å sjekje avogtil og følge med i denne tråden. :)

Ja her også, de må bare blokkere bort alle som bruker bot's fra hele internett etter min mening, vekk med Script kidsa :lol:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, shinsengumi said:

Bra nok, er det noe som heter. Bedre enn bra nok blir unødvendig kostnad. 

Gode pads koster jo fort 3-500kr til et 3090 kort retail. 

Lenke til kommentar
Just now, bmwm said:

Noen som har fått hvit 3080 strix fra NON? De har lagt den ut 3 ganger den siste tiden, jeg venter fortsatt på bestilling fra 16.03

Ventar i spenning. Har so lyst å ta kontakt med dei og spørre kva fan dei styrar med. Men veit at der lite poeng i å gjøre, so har latt vere inntill vidare 😒

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Nizzen said:

ASUS kunne heller brukt 300 kr mer på pads i stedet for å bundle den musa de gjorde. :p

Lenke til kommentar
15 minutes ago, Nizzen said:

Problemet er ikke å kjøpe korta, men å faktisk få de tilsendt 🤕

Lenke til kommentar
Nizzen skrev (17 minutter siden):

"Bra nok" er også grunnen til at du kjører på vann i stedet for luft da eller? ;)

Lenke til kommentar
1 hour ago, mERAZED said:

image.png.3196a943d7c31351eb13c20f4ed5b37c.png

Dette bestilt 25.04, ble sendt idag. Så ikke igår, men overigår.

hva faen? jeg bestilte 24.03 
venter forsatt på den 
sikkert flere som har bestilt lenge før meg som også venter..... 

Lenke til kommentar
19 minutes ago, Nizzen said:

Kan love deg at de ikke koster det når ASUS kjøper titusner av løpemeter med pads, rett fra kina og ikke techbay vel og merke 😂😜

Lenke til kommentar
6 minutes ago, bmwm said:

Lurer på om de har glemt meg. Husker du de 5 siste sifrene i ordrenummeret?

Jeg har samme ordre fra 16.03 også

image.png.a88e4665c72e083bad1d29f1c679ebf2.png

du?

edit: men @rfm jukser vett, med personlig Skynet som putter i kurv for han. Vi var sikkert for treige 😍

Endret av shinsengumi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...