Sjalottløk Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Du har vel råd til å bytte ut teppe også? 7 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 1 minute ago, Sjalottløk said: Du har vel råd til å bytte ut teppe også? Hus nedprioriteres hos han. Waste of money 1 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 9 minutes ago, Sjalottløk said: Du har vel råd til å bytte ut teppe også? Kanskje, men da må jeg bytte ut sjalottløken med kepa i en stund Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 wohoo 3080 Suprim X på vei fra Proshop, wop wop 2 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Jeg har hatt en bestilling på dette hos Multicom siden 7. januar. Nå er jeg spent. Ikke på om jeg får kortet til helgen, nei, men hvilken dato de velger å sette som "forventet" denne gangen. Lenke til kommentar
snp Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Well I'll be damned, 3090 HOF sendt fra NoN. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 (endret) 3 minutes ago, snp said: Well I'll be damned, 3090 HOF sendt fra NoN. Villt! Når bestillte du? Ninjaedit: Min 3090 Hof er også på vei 😱🥳 Endret 27. april 2021 av Nizzen 2 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Dyrt for et kort med lavere boost clock enn gainward phantom gs 🤣 men nå er det jo nesten blitt billig Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Suprim 3070 på vei fra Non 1 Lenke til kommentar
snp Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Nizzen skrev (15 minutter siden): Villt! Når bestillte du? Ninjaedit: Min 3090 Hof er også på vei 😱🥳 19. februar. Du da? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 AORUS GeForce RTX™ 3080 XTREME WATERFORCE WB 10G bestilt fra Elkjøp i går, allerede sendt 5 Lenke til kommentar
rfm Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 3070 Strix OC fra NoN pa vei. Bestilt 8/4 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 1 hour ago, snp said: 19. februar. Du da? 18 februar Lenke til kommentar
isa Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 (endret) Testet streetmerchant mot bl.a. NetOnNet for ca 4 uker siden. Innen 1-2 minutter ble jeg blokkert. Regnet med at de gjorde som alle andre på denne planeten, dvs rate limiting (429) Neida, det blokkerte bare all traffik fra ip'en. Tenkte selvsagt at de åpnet igjen (automatisk) etter noen timer. Etter noen få dager uten tilgang så kontaktet jeg support fra en annen ip. Fikk denne nå. "Denna personen har blivit blockerad för att han kör plugin som letar efter grafikkort på siten. Jag släpper på spärren men om det händer igen så blockeras han permanent." Var sterkt fristet til å svare på denne da det er så mye galt der og de har ikke lov til det. Kanskje også nevne det at de har trukket relativt store beløp 2 måneder før levering, som ikke er lov. Men ville ikke oppnått noe utenom å plage hun hos support som bare sitter som ett mellomledd. Vet ikke om de sjekker User-Agent eller om det bare antall requester (default konfigurasjon) som trigget. Men nå vet iallefall dere hvordan de jobber Endret 27. april 2021 av isa Lenke til kommentar
rfm Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 (endret) 4 minutes ago, isa said: Testet streetmerchant mot bl.a. NetOnNet for ca 4 uker siden. Innen 1-2 minutter ble jeg blokkert. Regnet med at de gjorde som alle andre på denne planeten, dvs rate limiting (529) Neida, det blokkerte bare all traffik fra ip'en. Tenkte selvsagt at de åpnet igjen (automatisk) etter noen timer. Etter noen få dager uten tilgang så kontaktet jeg support fra en annen ip. Fikk denne nå. "Denna personen har blivit blockerad för att han kör plugin som letar efter grafikkort på siten. Jag släpper på spärren men om det händer igen så blockeras han permanent." Var sterkt fristet til å svare på denne da det er så mye galt der og de har ikke lov til det. Kanskje også nevne det at de har trukket relativt store beløp 2 måneder før levering, som ikke er lov. Men ville ikke oppnått noe utenom å plage hun hos support som bare sitter som ett mellomledd. Vet ikke om de sjekker User-Agent eller om det bare antall requester (default konfigurasjon) som trigget. Men nå vet iallefall dere hvordan de jobber Vi er flere som har skrivit at NoN driver med ip-bans i den her traaden, nok er traaden lang men du kunde soekt pa det for du testet ut SM. Du trenger en liste med proxies for NoN (eller vpn hopping) men de andre norske AF som finns i SM trenger du ikke proxies for. Men jeg skulle ikke brukt SM uten vpn eller proxy. SM randomiserer User-Agenten fra en liste med top50 user-agents iirc. Endret 27. april 2021 av rfm Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 6 minutes ago, isa said: Testet streetmerchant mot bl.a. NetOnNet for ca 4 uker siden. Innen 1-2 minutter ble jeg blokkert. Regnet med at de gjorde som alle andre på denne planeten, dvs rate limiting (529) Neida, det blokkerte bare all traffik fra ip'en. Tenkte selvsagt at de åpnet igjen (automatisk) etter noen timer. Etter noen få dager uten tilgang så kontaktet jeg support fra en annen ip. Fikk denne nå. "Denna personen har blivit blockerad för att han kör plugin som letar efter grafikkort på siten. Jag släpper på spärren men om det händer igen så blockeras han permanent." Var sterkt fristet til å svare på denne da det er så mye galt der og de har ikke lov til det. Kanskje også nevne det at de har trukket relativt store beløp 2 måneder før levering, som ikke er lov. Men ville ikke oppnått noe utenom å plage hun hos support som bare sitter som ett mellomledd. Vet ikke om de sjekker User-Agent eller om det bare antall requester (default konfigurasjon) som trigget. Men nå vet iallefall dere hvordan de jobber Hvorfor blokkerer de akkurat streetmerchant. Hva er streetmerchant og hvor ofte og hvordan sjekker den? Lenke til kommentar
rfm Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 (endret) 1 minute ago, shinsengumi said: Hvorfor blokkerer de akkurat streetmerchant. Hva er streetmerchant og hvor ofte og hvordan sjekker den? Den besoker vel ca 1 side per sekund som default. Spors lite pa datorn du kjorer det pa. Besoker alle detaljsider for produktene for a sjekke lagerstatus. NoN blokkerer ikke kun SM uten de blokkerer ipn hvis du besoker siten for mye. Endret 27. april 2021 av rfm Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 shinsengumi skrev (Akkurat nå): Hvorfor blokkerer de akkurat streetmerchant. Hva er streetmerchant og hvor ofte og hvordan sjekker den? en bot og den sjekker vel så ofte du setter den til og det er ikke den eneste bot'en non blokkerer mot. Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 1 minute ago, rfm said: Den besoker vel ca 1 side per sekund som default. Spors lite pa datorn du kjorer det pa. Besoker alle detaljsider for produktene for a sjekke lagerstatus. NoN blokkerer ikke kun SM uten de blokkerer ipn hvis du besoker siten for mye. Akkurat, 1 side per sekund er vel litt overkill? 😅 var en i tråden her en gang som ble banna fra NoN pga 5 sek interval på distill. Jeg har alltid har kjørt 1 min så ikke cpu tar helt av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå