Dragonlove Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 MariusJS skrev (Akkurat nå): De forsvant fort som faen, var under 10 kort Lenke til kommentar
kaldviking Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 1 minute ago, Aateigen said: Er ganske mye som blir bedre. Vi har voice-channels for å hjelpe hverandre med ting, samt skjermdeling og slikt. Ting oppdateres instant (Man vil se meldinger som kommer når man holder på å skrive hver gang). Man får samlet channels på en mer oversiktlig måte. Man slipper ha ørten tabs i nettleser for å henge med i alle (For dem som ønsker det) + en hel del andre ting. Som BadCat sier, så er ikke tanken å erstatte varslingstråden, men for folk som ønsker mer enn bare varslinger. Jeg tok meg friheten av starte på en server. Dem som vil kan jo joine og hjelpe til med å sette den opp. https://discord.gg/C3cWcV9P Nå begynner det å smake mere. Skjermdeling og voice-kanaler gir mening. Mulig jeg har begynt å bli gammel og tviholder på alt som er kjent og som jeg vet fungerer for meg. Jeg vet i alle fall at jeg hadde satt stor pris på om folk fortsatte å oppdatere varslingstråden, men skal allikevel sjekke ut denne Discorden. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Jeg kan forresten gå god for Phantom/Gamingpro osv som mining kort, får stabilt over 120 MH/s på 3090 kortene Lenke til kommentar
Skallgrimz Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Tror discord kunne fungert bedre for min del. Da jeg er mye på mobil og forumets varsling på mobil fungerer litt dårlig for min del. 1 Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Det er en viss treghet i varslingene her inne, men det kan jo være gmail sin skyld for alt jeg vet. 1 Lenke til kommentar
kaldviking Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 (endret) 12 minutes ago, ManglerGPU said: Det er en viss treghet i varslingene her inne, men det kan jo være gmail sin skyld for alt jeg vet. Et lite tips er å hvitliste gmail-appen fra strømsparingslista på mobilen. Dette gjelder i grunn alle mail-apper som bruker push-varslinger. Endret 26. april 2021 av kaldviking Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 1 minute ago, kaldviking said: Et lite tips er å hvitliste gmail-appen fra å strømsparingslista på mobilen. Dette gjelder i grunn alle apper som bruker push-varslinger. Og hvor finner jeg denne lista på iphone? Lenke til kommentar
Aateigen Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Gi meg gjerne en melding på discorden om dere føler for å være moderator på serveren! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Just now, ManglerGPU said: Og hvor finner jeg denne lista på iphone? haha, dagens å tro du får styre noe som helst på en apple enhet 1 Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Svar fra Power på klage om kansellering av skjermkortkjøp. Quote Hei I henhold til forbrukerkjøpsloven så er det lov å kansellere kjøpet, dersom det viser seg at det ikke er mulig å få tak i varen. Om du ser på varene på nettsiden så er det ingen forventet dato inn på de og de blir nok fjernet fra nettsiden fortløpende. Det er ikke noe tilgjengelig som er tilsvarende fra henholdsvis Nvidia, eller AMD, derfor måtte vi beklageligvis kansellere din ordre. Jeg skjønner at det er en kjedelig beskjed å få og er du uenig i denne avgjørelsen, så kan saken tas videre med forbrukerrådet, da det ikke er mer vi får gjort her fra vår ende. Ønsker deg en fin dag videre. Lenke til kommentar
kaldviking Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 3 minutes ago, ManglerGPU said: Og hvor finner jeg denne lista på iphone? Det har jeg ingen formening om. Har bare lekt meg med Android. Har du prøvd å søke det opp? Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Har eller har Elkjøp hatt 3070-kort tilgjengelig? Ref dette: Fikk tilsvarende for 3090-kortet som var tilgjengelig nå. Umulig å få opp i søkeresultatet, kun via direkte link.... Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Just now, kaldviking said: Det har jeg ingen formening om. Har bare lekt meg med Android. Har du prøvd å søke det opp? Ja, jeg tror ikke det er en greie på iphone. Man har noe som heter "spareblussmodus", men det setter man på selv. Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 1 minute ago, KalleKanin said: Har eller har Elkjøp hatt 3070-kort tilgjengelig? Ref dette: Fikk tilsvarende for 3090-kortet som var tilgjengelig nå. Umulig å få opp i søkeresultatet, kun via direkte link.... Jepp, se litt lengre opp i tråden Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Supervisor skrev (4 minutter siden): Svar fra Power på klage om kansellering av skjermkortkjøp. Lett, dekningskjøp. Siden det finnes tilsvarende og identisk vare hos konkurentene Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 ManglerGPU skrev (Akkurat nå): Jepp, se litt lengre opp i tråden Svarte... Ser det. Og tydeligvis også OK med mer enn 1 kort per person? %"#¤"¤. Umulig å få tak i kort jo... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 5 minutes ago, Supervisor said: Svar fra Power på klage om kansellering av skjermkortkjøp. "Blir nok fjernet" Yeah right 😂 1 Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 1 minute ago, Ephrus said: Lett, dekningskjøp. Siden det finnes tilsvarende og identisk vare hos konkurentene Hmm.... kjøpte faktisk identisk kort samme dag hos Komplett da jeg fikk kansellering fra Power. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 (endret) Supervisor skrev (Akkurat nå): Hmm.... kjøpte faktisk identisk kort samme dag hos Komplett da jeg fikk kansellering fra Power. Da kan du kreve dekningskjøp om du måtte betale mer. Endret 26. april 2021 av Dragonlove 2 Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Just now, KalleKanin said: Svarte... Ser det. Og tydeligvis også OK med mer enn 1 kort per person? %"#¤"¤. Umulig å få tak i kort jo... Haha, rakk aldri å se 3070-kortet selv, men jeg gidder ikke å handle hos elkjøp lengre 😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå