nocure Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 https://www.proshop.no/Grafikkort/MSI-GeForce-RTX-3070-SUPRIM-X-8GB-GDDR6-RAM-Grafikkort/2885269 er det i morgen dette kommer for salg? Ser bare 3090 med kjøp knapp hos Proshop Lenke til kommentar
rfm Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 @Handlepose Pa fjernlager betyr ikke at de slepps kl 14. Det maa vare pa lager. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Sjølv om eg ikkje direkte er i mot å laga ein discord-tenar, so trur eg ein skal vera litt varsam med å i større grad organisera skjermkortvarsling fordi det kan få uheldige fylgjer mtp. der eit fåtal i større grad kjøper opp alle skjermkorta. Det kan vera kjipt for kvar enkelt nordmann i sin heilskap. Sjølvsagt kan ein argumentera for at det vert lettare på nokre vis ogso, men berre ein tanke. Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Just now, Vannlinjen said: Sjølv om eg ikkje direkte er i mot å laga ein discord-tenar, so trur eg ein skal vera litt varsam med å i større grad organisera skjermkortvarsling fordi det kan få uheldige fylgjer mtp. der eit fåtal i større grad kjøper opp alle skjermkorta. Det kan vera kjipt for kvar enkelt nordmann i sin heilskap. Sjølvsagt kan ein argumentera for at det vert lettare på nokre vis ogso, men berre ein tanke. Det er allerede enkeltpersoner som kjøper alt uansett, så det vil ikke ha noe betydning 1 Lenke til kommentar
nocure Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Vannlinjen skrev (Akkurat nå): Sjølv om eg ikkje direkte er i mot å laga ein discord-tenar, so trur eg ein skal vera litt varsam med å i større grad organisera skjermkortvarsling fordi det kan få uheldige fylgjer mtp. der eit fåtal i større grad kjøper opp alle skjermkorta. Det kan vera kjipt for kvar enkelt nordmann i sin heilskap. Sjølvsagt kan ein argumentera for at det vert lettare på nokre vis ogso, men berre ein tanke. Det er allerede et fåtall som handler skjermkortene som er tilgjengelig. Og de som handler mest, trenger nødvendigvis ikke henge her i varslingstråden Lenke til kommentar
rfm Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Ser egentlig ikke poengen med Discord for "kjappe varslinger". Hvis du folger Varsel-traden og har pushmeldinger i telefonen din sa far du varsling direkt. Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 9 minutes ago, rfm said: Ser egentlig ikke poengen med Discord for "kjappe varslinger". Hvis du folger Varsel-traden og har pushmeldinger i telefonen din sa far du varsling direkt. Regner med det er valgfritt å joine discorden 1 Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 @Handlepose nei kortene du lenket til var ikke på lager hos proshop engang, og de var ikke klare til å bli lagt ut for salg i dag Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Kanskje slipper man til og med disse proshop-varslingene på discorden?? Det hadde vært herlig🤑 1 Lenke til kommentar
Handlepose Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 1 minute ago, Ephrus said: @Handlepose nei kortene du lenket til var ikke på lager hos proshop engang, og de var ikke klare til å bli lagt ut for salg i dag En av to var i alle fall på lager i 2 sekunder, Ref: det var 3090 suprim kortet, så da er det en feiltagelse fra meg i alle fall. 24 minutes ago, rfm said: @Handlepose Pa fjernlager betyr ikke at de slepps kl 14. Det maa vare pa lager. Nå var da 3090 suprim kortet på fjernlager, men ble lagt ut for salg i dag, de 2 sekundene det var tilgjengelig Lenke til kommentar
rfm Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 16 minutes ago, ManglerGPU said: Regner med det er valgfritt å joine discorden Seff, men smart at tvinge folk som er ute etter skjermkort at joine en discord og folge enn trad for at fa kort. Sykt smart at o ppfinne hjulet pa nytt. 10 minutes ago, Handlepose said: En av to var i alle fall på lager i 2 sekunder, Ref: det var 3090 suprim kortet, så da er det en feiltagelse fra meg i alle fall. Nå var da 3090 suprim kortet på fjernlager, men ble lagt ut for salg i dag, de 2 sekundene det var tilgjengelig 3090 var "Pa lager" for kl 14 idag. Men naar du lade in varslingen var det kun fjernlager. Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Fjernlager betyr forventet inn / på vei inn Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Har noen av dere her som bestilte 3060ti Rog fra elkjøp 25.03 hørt noe? Lenke til kommentar
Skallgrimz Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 ilalo skrev (1 minutt siden): Har noen av dere her som bestilte 3060ti Rog fra elkjøp 25.03 hørt noe? Levert for 3 uker siden ca Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Proshop begynner virkelig å kjøre på med finn.no priser. Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Just now, Skallgrimz said: Levert for 3 uker siden ca seriøst? 😮 jeg fikk aldri melding om at den ble forsinket, vet at noen fikk en slik sms/mail Jeg har ikke hørt noe enda Lenke til kommentar
Biffmannen Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 1 minute ago, ilalo said: seriøst? 😮 jeg fikk aldri melding om at den ble forsinket, vet at noen fikk en slik sms/mail Jeg har ikke hørt noe enda hæææ, er i samme situasjon som deg Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Just now, Biffmannen said: hæææ, er i samme situasjon som deg Snakker med elkjøp chat, får se hva de sier sikkert samme gamle vi har ingen info... Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Just now, ilalo said: Snakker med elkjøp chat, får se hva de sier sikkert samme gamle vi har ingen info... Vil du heller snakke med apekatten min? 1 2 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Just now, ManglerGPU said: Vil du heller snakke med apekatten min? hahaha, sikkert kjekkere det og mer fornuftig 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå