BadCat Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 (endret) Leste du trådens overskrift? "Hva mener du med at jeg ikke kan bli medlem av sjakklubben for å diskutere cruiseskipet som sank? Det må ha vært et sjakkbrett ombord!" Endret 25. april 2021 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Aasgaard Skrevet 25. april 2021 Populært innlegg Del Skrevet 25. april 2021 (endret) 3080-en som sitter i var noe av poenget med bestillingen, og jeg vil tro at det også er mye av årsaken til den saftige leveringsforsinkelsen. Jeg er nok ikke den eneste som ser mot ferdigbygde for å få tilgang til GPU i disse dager. Jeg synes det er relevant å høre om hvordan folk får tak i disse GPU-ene, og også å få informasjon om hvilke butikker og leverandører man kan stole på datoene til. Såvidt jeg husker har det også vært diskutert tilsvarende tidligere i denne tråden. Hvis informasjonen ikke er nyttig for deg, så er det bare å hoppe over. Edit: Ser faktisk at du selv har deltatt i diskusjoner rundt ferdigbygde med 30x0 i denne tråden. Endret 25. april 2021 av Aasgaard 12 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 Du skrev ikke noe om at du skulle bruke GPU. Du fremhevde at det var prosessoren du skulle ha. Basert på det du skrev var du i feil tråd. Lenke til kommentar
rfm Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 Netonnet hvorfor slipper ni ting på helgen. Søndag skal være vilodag 2 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 rfm skrev (1 minutt siden): Netonnet hvorfor slipper ni ting på helgen. Søndag skal være vilodag Nei, flott det 1 Lenke til kommentar
Skallgrimz Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 (endret) Ja men de kan levere 3080 strix oc fra en måned siden først 😂 jaja 2 stk i bestilling og 2 white... Endret 25. april 2021 av Skallgrimz Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 Trooor jeg fikk landa den strixen 😃 Har seg gått over til ny mobil i helga og har ikke fått fiksa Mobil-ID på telefonen ennå (må ringe inn til danske bank), men kona lånte meg sin bankid ved faktura bestilling😅 Så håper det ordner seg! Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 MrMarbles skrev (4 minutter siden): Trooor jeg fikk landa den strixen 😃 Har seg gått over til ny mobil i helga og har ikke fått fiksa Mobil-ID på telefonen ennå (må ringe inn til danske bank), men kona lånte meg sin bankid ved faktura bestilling😅 Så håper det ordner seg! Jepp, forventet 28.05, men gjenstår å se da. Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 3080 rog strix OC må vel være et av de beste kortene? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 CetOr skrev (1 minutt siden): 3080 rog strix OC må vel være et av de beste kortene? Tror Nok MSI 3080 Gaming Trio X eller Suprim er ganske bra kort også. 1 Lenke til kommentar
sycho Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 (endret) 6 minutes ago, CetOr said: 3080 rog strix OC må vel være et av de beste kortene? Blant de beste ja. Det er mange på toppen. EVGA FTW3 (Ultra), vannkjølte FTW3 EVGA, Palit Gamerock OC, Gainward Phantom GS, SUPRIM, Gigabyte Aorus Extreme og Colorful Neptune OC (lykke til med å få tak i det her). Endret 25. april 2021 av sycho Lenke til kommentar
Sintox Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 Vært borte fra pcen i hele dag. Satt meg nettopp ned og åpnet forumet. Og der dukket det opp en link med 3080 rog strix oc. Fikk bestilt. Snakk om bra timing. Og jeg som trodde helgene var hviledag fra å kjøpe kort 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 Sintox skrev (4 minutter siden): Vært borte fra pcen i hele dag. Satt meg nettopp ned og åpnet forumet. Og der dukket det opp en link med 3080 rog strix oc. Fikk bestilt. Snakk om bra timing. Og jeg som trodde helgene var hviledag fra å kjøpe kort Tror det var en hos NON som ikke hadde fått med seg at vi skal ha fri i helgene, det tar jo på å være på hugget i ukene 1 Lenke til kommentar
sycho Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 8 minutes ago, Sintox said: Vært borte fra pcen i hele dag. Satt meg nettopp ned og åpnet forumet. Og der dukket det opp en link med 3080 rog strix oc. Fikk bestilt. Snakk om bra timing. Og jeg som trodde helgene var hviledag fra å kjøpe kort Du var heldig der ja. Jeg så det ikke før linken hadde ligget i et kvarters tid og da er det alltid for seint Lenke til kommentar
Sintox Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 Dragonlove skrev (9 minutter siden): Tror det var en hos NON som ikke hadde fått med seg at vi skal ha fri i helgene, det tar jo på å være på hugget i ukene Det gjør det. Får håpe det ikke var en "teknisk feil" som elkjøp kom med Lenke til kommentar
Sintox Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 sycho skrev (7 minutter siden): Du var heldig der ja. Jeg så det ikke før linken hadde ligget i et kvarters tid og da er det alltid for seint Absolutt, hehe. Prøvde også å ringe en kompis for å varsle han, men han rakk det dessverre ikke. Tror det er mange som har "fri" i helgene når det kommer til dette. 1 Lenke til kommentar
mERAZED Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 Dere er heldig at jeg sitter låst til pcen med bachelor oppgaven. Jeg ville heller vært ute i solen. Lenke til kommentar
sycho Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 1 minute ago, mERAZED said: Dere er heldig at jeg sitter låst til pcen med bachelor oppgaven. Jeg ville heller vært ute i solen. Det blåser jo som F 🤣 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 mERAZED skrev (1 minutt siden): Dere er heldig at jeg sitter låst til pcen med bachelor oppgaven. Jeg ville heller vært ute i solen. Ja jeg er glad jeg er ferdig med skole for lenge siden. Lenke til kommentar
Ryel Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 6 hours ago, Aasgaard said: Bestilte en Omen med Ryzen 9 5900X og 3080 hos Power i mars. Skal ha prosessoren og muligens noe annet fra den over i et annet kabinett. Har bestilt hovedkort og RAM andre steder, og resten av PC-en står klar her. For et par dager siden så bestillingen ut som dette (forventet 17.04, ordren klargjøres for sending): Så fikk jeg en mail et par dager senere at den er utsatt og "Forventet inn til hovedlager: 14.08.2021". Fra "klargjøres for sending" til forsinket med 1/3 år altså (og tilbake til status "Din ordre er mottatt). Kundeservice hos Power ser ikke noe rart eller problematisk ved det. Kjøpte selv en slik fra power da de hadde dnb kampanje: Da endte prisen på 27262 ,- for 11700k + 3090. Noe sier meg nå at den sikkert kommer til å bli utsatt som din.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå