magnusavr Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Ser ikke ut som de forskjøv 3090 ordrene. Min står i alle fall på 17 oktober. 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Haijaijai!! Her har det blitt noen diskusjoner utenfor topicen, vi har en egen tråd for ytelser/benching/drit og lort osv. ang. drift av 30XXkortene. Vennligst bruk den. Takk Kommer til å slette noen poster.. Endret 9. oktober 2020 av Jarmo 4 Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Sikkert moro med kort, men har ikke turt å åpne esken engang. Ble litt revet med i hysteriet, og fant vel ut etter at ordren plutselig gikk gjennom, kortet ble trukket penger og det var klart for opphenting at kortet ikke var veldig fornøyd med trekket. Det var heller ikke sambo. Jaja, får returnere kortet så nestemann i køen blir fornøyd sammen med kortet og sambo. Nesten tinnitus av sambo etter hun fant ut hva det kosta. Dere får fortsatt kose dere videre med korta deres 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zork Skrevet 9. oktober 2020 Populært innlegg Del Skrevet 9. oktober 2020 5 minutes ago, traskas waits for alice said: Sikkert moro med kort, men har ikke turt å åpne esken engang. Ble litt revet med i hysteriet, og fant vel ut etter at ordren plutselig gikk gjennom, kortet ble trukket penger og det var klart for opphenting at kortet ikke var veldig fornøyd med trekket. Det var heller ikke sambo. Jaja, får returnere kortet så nestemann i køen blir fornøyd sammen med kortet og sambo. Nesten tinnitus av sambo etter hun fant ut hva det kosta. Dere får fortsatt kose dere videre med korta deres Nei, nei, nei, nei, nei. Nei! Du må da ikke fortelle henne hva det koster! Rookie mistake! Det du gjør er å si: "Du... vennen... jeg har kjøpt en greie til pc'en min. Og da tenker jeg det er bare rett og rimelig at du får en middag ute for omtrent det samme jeg har brukt på den." Når så regningen kommer for middagen så sier du noe sånt som... "Oi! Over tusenlappen jo... er det så dyrt å spise ut ja... jaja... ble litt dyrere enn dingsen min ja, men... elskling... det er du faktisk verdt!" 9 5 Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Hehehehe. Hadde det enda vært så enkelt. Vi bruker samme pc, så hun var inne på komplett-siden min og kikka når hu så jeg hadde henta pakke derfra. Jeg slipper unna med en del, men 18k ble litt i drøyeste laget for henne. 2 Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Selg på finn med litt fortjeneste og bruk de du tjener på 3080 👍 1 Lenke til kommentar
lampekule Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Zork skrev (3 minutter siden): Nei, nei, nei, nei, nei. Nei! Du må da ikke fortelle henne hva det koster! Rookie mistake! Det du gjør er å si: "Du... vennen... jeg har kjøpt en greie til pc'en min. Og da tenker jeg det er bare rett og rimelig at du får en middag ute for omtrent det samme jeg har brukt på den." Når så regningen kommer for middagen så sier du noe sånt som... "Oi! Over tusenlappen jo... er det så dyrt å spise ut ja... jaja... ble litt dyrere enn dingsen min ja, men... elskling... det er du faktisk verdt!" Denne 😂😂 2 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Forhåndsbestill nye iphone til henne så GPUen glemt Lenke til kommentar
DaUnicorn Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Har folk delt økonomi i 2020? 😂 Sorry, men eg hadde ikkje akseptert nokken sure miner rundt min egen pengebruk. Ikkje nokke vondt meint, bare litt rart i mine øyner 😂 3 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 8 minutes ago, MikeDaUnicorn said: Har folk delt økonomi i 2020? 😂 Sorry, men eg hadde ikkje akseptert nokken sure miner rundt min egen pengebruk. Ikkje nokke vondt meint, bare litt rart i mine øyner 😂 Jepp. Veeeeldig merkelig 🤔 Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 https://www.nvidia.com/en-us/geforce/forums/gfn-game-requests/44/402196/nvidia-store-update-geforce-rtx-3080-and-rtx-3090-/ Ser dårlig ut for mer Founders Edition i Norge for nå ser det ut som... 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) 5 minutes ago, jon-t said: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/forums/gfn-game-requests/44/402196/nvidia-store-update-geforce-rtx-3080-and-rtx-3090-/ Ser dårlig ut for mer Founders Edition i Norge for nå ser det ut som... Like greitt. RMA eller noe slikt igjennom Digital River virker å være pææin for å si det mildt. Eneste jeg kjøpte var nvlink, tør ikkje kjøpe skjermkort til 17k når DR er ansvarlig Selv om jeg har kjøpt 2080ti derifra og ikkje hatt noe trøbbel, så har jeg sett hva slags trøbbel det kan bli igjennom DR. 😬 Et brukt skjermkort fra nvidia.no er verdt bare halvparten i forhold til komplett.no og proshop.no etter min mening. Ja så ille virker det å være. Google Digital River om dere tør... 😜🙉 Endret 9. oktober 2020 av Nizzen 3 Lenke til kommentar
L1pslide Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 DR skal visstnok være helt på trynet ja. Derfor jeg holdt meg unna FE på tross av pen kjøler. 1 Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Kortene er pene da om noe. Det meste annet er litt for barnslig og "gamer" for min del. Har også vært en av de eneste stedene der man har sjanse å få tak i kort nå om dagen. Alle andre har køer til ut i Januar... Endret 9. oktober 2020 av jon-t Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Helt klart de lekreste kortene i denne omgang Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 traskas waits for alice skrev (1 time siden): Sikkert moro med kort, men har ikke turt å åpne esken engang. Ble litt revet med i hysteriet, og fant vel ut etter at ordren plutselig gikk gjennom, kortet ble trukket penger og det var klart for opphenting at kortet ikke var veldig fornøyd med trekket. Det var heller ikke sambo. Jaja, får returnere kortet så nestemann i køen blir fornøyd sammen med kortet og sambo. Nesten tinnitus av sambo etter hun fant ut hva det kosta. Dere får fortsatt kose dere videre med korta deres Hvis kona hadde visst hvor mange RTX-kort som var reservert på mastern... da aner jeg ikke hva som hadde skjedd 🙃 3 Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 MrMarbles skrev (10 minutter siden): Hvis kona hadde visst hvor mange RTX-kort som var reservert på mastern... da aner jeg ikke hva som hadde skjedd 🙃 Det dem ikke vet har dem ikke vondt av heller hehe 2 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Frode68 skrev (4 minutter siden): Det dem ikke vet har dem ikke vondt av heller hehe Akkurat😃 Lenke til kommentar
L1pslide Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 22 minutes ago, MrMarbles said: Hvis kona hadde visst hvor mange RTX-kort som var reservert på mastern... da aner jeg ikke hva som hadde skjedd 🙃 Mitt 3080 var på et supertilbud det aldri kom til å ligge på noen gang igjen🤫 2 Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Heldig meg, kona mi lot meg bestille den som bursdagsgave til meg selv, men hadde nok bestilt den uansett, jeg verken drikker, røyker eller fester så noen gleder må man få ha her i livet, en ting som er pussig i Norge er at en slik investering blir sett på som noe ekstravagant mens det er helt akseptert å gå ut hver helg og drikke seg fra både vett og penger, og ingen stiller spørsmålstegn med det. 8 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå