Ephrus Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 (endret) mERAZED skrev (3 minutter siden): Rart, fordi jeg vet at elkjøp ikke har noen på lager, men bruker en felles distrubitør for norge,sverige, finland og danmark. Når grafikkkort blir sendt, så er de ikke fra elkjøp, men Play distrobution. Det vil si at Play hadde kortene på lager, og de ikke tør å legge ut i norge før de har gått litt tid, med tankte på prisen. Hvorfor står det ikke på produkt siden at de er solgt av play distrobution, som det gjør på andre produkter Bekrefta lagerdato var 27.04 Endret 20. april 2021 av Ephrus Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Jeg sendte klage på kansellering av 3090 Strix OC, og Power har bare lukket saken . Vet ikke helt hva skal jeg gjøre. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Ephrus skrev (2 minutter siden): Hvorfor står det ikke på produkt siden at de er solgt av play distrobution, som det gjør på andre produkter Ja det kan du si, alle skjermkortene jeg har fått fra Elkjøp står det nå Elkjøp på pakkelappen på, ikke noe Play. Lenke til kommentar
mERAZED Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 (endret) 7 minutes ago, Ephrus said: Hvorfor står det ikke på produkt siden at de er solgt av play distrobution, som det gjør på andre produkter Dunno. Men hvis du husker post sporingen på dine forgje, så kan du se at det er dem som sender de. Kan også hende at den ene 3080 jeg fikk kun fra dem, hvem vet. Endret 20. april 2021 av mERAZED Lenke til kommentar
TheMagicToiletbrush Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Supervisor skrev (3 minutter siden): Jeg sendte klage på kansellering av 3090 Strix OC, og Power har bare lukket saken . Vet ikke helt hva skal jeg gjøre. Det er lett! send en mail til Anders Nilsen 😆 Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 (endret) Supervisor skrev (7 minutter siden): Jeg sendte klage på kansellering av 3090 Strix OC, og Power har bare lukket saken . Vet ikke helt hva skal jeg gjøre. Da skal du prøve en gang til og henvise til at du skal foreta dekningskjøp og renter på beløpet. Husk å nevne at dere hadde en bindene avtale og de plikter å levere. Henvis til forbrukerkjøosloven som de er plikta til å følge. Hvis dette ikke fungerer må du sende klage til forbrukerutvalget Endret 20. april 2021 av Ephrus Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 6 minutes ago, Supervisor said: Jeg sendte klage på kansellering av 3090 Strix OC, og Power har bare lukket saken . Vet ikke helt hva skal jeg gjøre. Slik gjør du. Spoiler Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 TheMagicToiletbrush skrev (5 minutter siden): Gjett hvem som får en sinna email? Administrerende direktør POWER Norge [email protected] Sendte mail til ham i forbindelse med at Limited Heat angivelig kjøpte opp alt av PS5. Han forwarda mailen til varehusansvarlig e.l. som ordna PS5 til meg Så det lønner seg å klage! Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Ingen som har telefonnummeret til adm. dir. i elkjøp? Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 ManglerGPU skrev (Akkurat nå): Ingen som har telefonnummeret til adm. dir. i elkjøp? Send klage til [email protected] Lenke til kommentar
FiveInline Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 (endret) Theo343 skrev (20 minutter siden): Takker og med disse trenger man ingen utluft slange ut av et vindu el.? Er stue det er snakk om hvor jeg har markise mot sola Jo, du må ha slange ut av vinduet. Jeg bruker duk med glidelås som er beregnet på akkurat dette. Endret 20. april 2021 av FiveInline Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Ephrus skrev (Akkurat nå): Send klage til [email protected] Klage om hva? Lenke til kommentar
mERAZED Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 (endret) 11 minutes ago, Ephrus said: Hvorfor står det ikke på produkt siden at de er solgt av play distrobution, som det gjør på andre produkter Bekrefta lagerdato var 27.04 Endret 20. april 2021 av mERAZED Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Dragonlove skrev (Akkurat nå): Klage om hva? Vell 3080 korta eller hva enn han tenkte på Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Just now, Dragonlove said: Klage om hva? Hvor er mitt 3080-kort som var bekreftet på lager i går ?! Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Ephrus skrev (Akkurat nå): Vell 3080 korta eller hva enn han tenkte på Er vel ingen som har fått avbestilling ennda, så man kan vel vente litt før man klager. Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Det var egentlig en spøk da...enn så lenge 👹 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 mERAZED skrev (Akkurat nå): De 12 ordrene jeg har fått fra de i mars/april ser sånn ut. Så at Elkjøp ikke sender o har på lager sel er bare tull. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 7 minutes ago, Ephrus said: Da skal du prøve en gang til og henvise til at du skal foreta dekningskjøp og renter på beløpet. Husk å nevne at dere hadde en bindene avtale og de plikter å levere. Henvis til forbrukerkjøosloven som de er plikta til å følge. Hvis dette ikke fungerer må du sende klage til forbrukerutvalget Har kjapt skrevet følgende, så får vi se... Hei igjen Nå er det 14 dager siden jeg sendte dere klage på ensidig kansellering fra deres side av min bestilling av skjermkort med Ordrenummer: xxxxxxxxxx og bestillingsdato: 10.02.2021. Jeg ber herved om at dere snarest svarer på mine henvendelser og at dere bekrefter at min ordre fortsatt er aktiv i henhold til Forbrukerkjøpslovens §21 Rett til oppfyllelse og §24 Erstatning. 2 Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Fikk sms nå om at jeg var kredittvurdert på kjøpet av 3080 på Elkjøp. Ordren med faktura er reservert og den andre på kort står som ubekreftet. De har selvsagt trekt beløpet på kortet, men hvorfor går de videre med kjøpet på faktura og kredittvurderer, når de ikke har varen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå