Dragonlove Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Ephrus skrev (Akkurat nå): ... noe som betyr at de kom med misvisende informasjon. Så lenge det svenskene sier er riktig. Vurderer å klage til elkjøp og eventuellt ta saken videre. Hva tenker dere? Ja om de blir kansellerte skal jeg ta saken videre, men fortsatt står alle ordrene som reserverte. 2 Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Just now, Ephrus said: ... noe som betyr at de kom med misvisende informasjon. Så lenge det svenskene sier er riktig. Vurderer å klage til elkjøp og eventuellt ta saken videre. Hva tenker dere? Har full forståelse at tekniske feil oppstår i ny å ne, men hvis de lyver så skal de faen meg ikke slippe billig unna 😡 Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 ManglerGPU skrev (Akkurat nå): Har full forståelse at tekniske feil oppstår i ny å ne, men hvis de lyver så skal de faen meg ikke slippe billig unna 😡 Selv om teknisk feil så har de sannsynligvis ingen grunn til å heve kjøpet. Har vert slike saker tidligere hvor det ble fastslått at de ikke kunne heve kjøpet Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 (endret) 4 minutes ago, nocure said: Når var dette? 17. september Endret 20. april 2021 av ps5 Lenke til kommentar
TheMagicToiletbrush Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Ephrus skrev (6 minutter siden): ... noe som betyr at de kom med misvisende informasjon. Så lenge det svenskene sier er riktig. Vurderer å klage til elkjøp og eventuellt ta saken videre. Hva tenker dere? Er med deg jeg! Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Ephrus skrev (1 minutt siden): Selv om teknisk feil så har de sannsynligvis ingen grunn til å heve kjøpet. Har vert slike saker tidligere hvor det ble fastslått at de ikke kunne heve kjøpet Om Svenskene virkelig får så bør vi lage masse baluba, tror ikke Svenskene har like bra kjøpsrettigheter som oss her i Norge og da kan Elkjøp bli nødt til å omdirigere alle kort til Norge istedet. Noen som vet om Elgiganten i Danmark også slapp kort? 1 Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 1 minute ago, Ephrus said: Selv om teknisk feil så har de sannsynligvis ingen grunn til å heve kjøpet. Har vert slike saker tidligere hvor det ble fastslått at de ikke kunne heve kjøpet Skjønner de har "bæsja på læggen", men hva får vi ut av dette ved å klage? Det er jo umulig å finne en tilsvarende vare, kjøpe og få differansen dekt. Hvis vi skal vente på at elkjøp sender tilsvarende vare (annet 3080-kort), må vi sikkert vente til 2023... Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 (endret) Dere kan forresten se den svenske tråden jeg snakker om her. "Någon som fått sin order på gigabyte-kortet annulerad från Elgiganten än?" "Nope, fick samma svar som innan att det ska skickas från huvudlagret den 23/4 som det står på orderbekräftelsen (postalpickup, datumet som är angivet är tydligen det datum det skickas)." Endret 20. april 2021 av ManglerGPU 1 Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 (endret) Kreve dekningskjøp eller erstatrning. Eventuelt få deknigskjøp differansen betalt av elkjøp, noe som har skjedd tidligere (evt. at de betaler deg mellomlegget direkte som erstattening, hvis varen ikke er tilgjengelig) Endret 20. april 2021 av Ephrus 3 Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 1 minute ago, Ephrus said: Kreve dekningskjøp eller erstatrning. Eventuelt få deknigskjøp differansen betalt av elkjøp, noe som har skjedd tidligere Problemet er å finne 3080-kort å kjøpe andre plasser 😬 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Ephrus skrev (2 minutter siden): Kreve dekningskjøp eller erstatrning. Eventuelt få deknigskjøp differansen betalt av elkjøp, noe som har skjedd tidligere Jepp, kjøpte mine Klipsch RP-260F Premiere høyttalere fra Multicom for ca 4000,- fikk først en stk, sikkert pga at de hadde driti seg ut men etter litt truing med forbrukerrådet osv,, så sendte de no 2 også, ikke så aller værst siden ett par kostet ca 12-14000,- når jeg bestillte, solgte de og kjøpte meg Storebroren RP-280F Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 35 minutes ago, Bahamut said: Haha, ikke sant 🤣 En annen ting som gikk raskt var leveringen av 3080 kortet mitt, 4 dager etter lansering 😇Mitt råd er å ikke gå etter det merket ALLE skal ha 🥳 Sitt klar 5 minutter før lansering neste gang. 4 dager etter betyr tusenvis av ordrer som kommer foran. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 BadCat skrev (Akkurat nå): Sitt klar 5 minutter før lansering neste gang. 4 dager etter betyr tusenvis av ordrer som kommer foran. Hjelper nok ikke nå når "Alle" er klar ved neste lansering, blir nok Proshop tilstander da. 1 Lenke til kommentar
Skallgrimz Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 flere som har fått mail fra NON om 3080 suprim kortet igår, att det ikke er på lager osv? noen som fikk det? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 (endret) Ikke om den saken min fra Multicom, men hadde den linken også på lur om det skulle bli noe baluba https://dinside.dagbladet.no/okonomi/far-3400-kroner-fordi-varen-var-utsolgt/67440358 Endret 20. april 2021 av Dragonlove 2 Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Ephrus skrev (33 minutter siden): La oss se om power holder hva de sier med de sender 3070 gaming x trio den 26/27 denne måneden😤 Var det ikke Power som ikke kunne få tak i hverken rtx 3XXX eller 6800 (xt) kort heretter? 1 Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Just now, Skallgrimz said: flere som har fått mail fra NON om 3080 suprim kortet igår, att det ikke er på lager osv? noen som fikk det? Nei, men fikk samme mailen på 3070 ventus heheh 🥴 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Det hjelper i forhold til å vente flere dager med å bestille. Det er bedre å bestille ved slipp og vente 4 måneder er enn å vente over ett år fordi man utsatte i flere dager å bestille. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Skallgrimz skrev (2 minutter siden): flere som har fått mail fra NON om 3080 suprim kortet igår, att det ikke er på lager osv? noen som fikk det? Ikke fått noe mail om det nei. Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 lucky666 skrev (1 minutt siden): Var det ikke Power som ikke kunne få tak i hverken rtx 3XXX eller 6800 (xt) kort heretter? Det var det de sa til de som fikk kansellert 3090 strix oc og 6800xt korta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå