rfm Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 2 minutes ago, Pc Lynet said: Jeg fikk den jeg bestilte i midten av februar. Ventet fortsatt på den jeg bestilte rundt 20.02 Så det du skrev stemmer ikke? Att de som regel sender. Har 2 st fra februar som venter. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 rfm skrev (Akkurat nå): Så det du skrev stemmer ikke? Att de som regel sender. Har 2 st fra februar som venter. Jeg har fått over 30 skjermkort i 30xx serien siden Oktober fra Elkjøp. Uten bruk av bots. Venter kun på ett 3080 ftw3 ultra. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 (endret) 30 minutes ago, Dragonlove said: Ja hos meg har de lånt ca 33000,- på disse 2 kortene og det fra ett kreditt kort, må nesten høre med advokat om jeg kan kreve kompensasjon for rente. Blir vel rundt 2-300,- i rente pr mnd ca. Mer enn det. Endret 19. april 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 (endret) BadCat skrev (7 minutter siden): Mer enn det. Minst 500 per 15 k hvis det er belastet. kjapt regnestykke 576,- pr mnd, men kortet blir belastet og betalt inn på hele tiden (men det vet ikke Elkjøp Ikke det at det betyr noe, for det er jo en ulempe for meg uansett) , det eneste jeg har betalt er faktura omkostninger, må få fiksa efaktura på det tror jeg. Endret 19. april 2021 av Dragonlove Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Fikk mail fra Proshop nå om at TUF 3090 OC er pakket og klar for sending. Vet ikke helt om jeg skal være glad, det er drøyt mye penger å bruke på et skjermkort 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Problemet er ikke pengene, heller at du får problemer med å kjøle minnet nå i sommervarmen. Det er så bittersøtt med 3080/90 i disse tider. Nesten så man heller kan ta 3070 med det samme enn 80/90 med throttle. Det kan utbedres en smule, men det er ikke gjort i en håndvending å få tak i pads. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 BALT3 skrev (3 minutter siden): Fikk mail fra Proshop nå om at TUF 3090 OC er pakket og klar for sending. Vet ikke helt om jeg skal være glad, det er drøyt mye penger å bruke på et skjermkort Problem solved 😜 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 BadCat skrev (2 minutter siden): Problemet er ikke pengene, heller at du får problemer med å kjøle minnet nå i sommervarmen. Det er så bittersøtt med 3080/90 i disse tider. Nesten så man heller kan ta 3070 med det samme enn 80/90 med throttle. Det kan utbedres en smule, men det er ikke gjort i en håndvending å få tak i pads. Sette det i en utebod med vifte på Lenke til kommentar
rfm Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Egen AC kun til datorrummet ^_^. Kjop den nu, kommer sikkert bli tom pa ACs. Lenke til kommentar
FiveInline Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 (endret) BadCat skrev (17 minutter siden): Problemet er ikke pengene, heller at du får problemer med å kjøle minnet nå i sommervarmen. Det er så bittersøtt med 3080/90 i disse tider. Nesten så man heller kan ta 3070 med det samme enn 80/90 med throttle. Det kan utbedres en smule, men det er ikke gjort i en håndvending å få tak i pads. Bestilte pads fra Amazon på en Torsdag, lå i postkassa på Mandag. På FE kortene så blir jo minnetemp betydelig bedre med nye pads, og da blir det nok det på tredjepartskorta å. Det er snakk om 20-25c lavere temp for dere minere. Endret 19. april 2021 av FiveInline Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 (endret) Det er meldt dårligere vær igjen til onsdag, minst 10 grader kaldere. Det kan ikke komme raskt nok. Ikke greit når man sitter i boxeren og svetten renner nedover ryggen. Endret 19. april 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 BadCat skrev (2 minutter siden): Det er meldt dårligere vær igjen til onsdag, minst 10 grader kaldere. Det kan ikke komme raskt nok. Ikke greit når man sitter i boxeren og svetten renner nedover ryggen. Haha, bor du i en liten bobil eller? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 rfm skrev (10 minutter siden): Egen AC kun til datorrummet ^_^. Kjop den nu, kommer sikkert bli tom pa ACs. Synes de er tomme for Ac og vifter hver sommer jeg... Lenke til kommentar
FiveInline Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 (endret) Dragonlove skrev (5 minutter siden): Synes de er tomme for Ac og vifter hver sommer jeg... I 2018 var det helt støvsugd for både AC og vifter, hadde vi ikke hatt AC her da hadde vi krepert. I fjor var det ikke noe problem å skaffe seg, power kjørte mye bra tilbud opptil 50% på AC og det var mye på lager. Portabel AC er jallagreier, men det funker. Endret 19. april 2021 av FiveInline Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 FiveInline skrev (3 minutter siden): I 2018 var det helt støvsugd for både AC og vifter, hadde vi ikke hatt AC her da hadde vi krepert. I fjor var det ikke noe problem å skaffe seg, power kjørte mye bra tilbud opptil 50% på AC og det var mye på lager. Portabel AC er jallagreier, men det funker. Har varmepumpe/ac og vifte i taket på soverommet, ungene har egne vifter til varme sommerdager. Lenke til kommentar
ungeOpel Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Noen som vet noe om ASUS GeForce RTX 3080 10GB GDDR6X TUF GAMING? Bestilte for en evighet siden av Elkjøp men har ikke hørt noe 😒 Lenke til kommentar
goofer Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 1 minute ago, ungeOpel said: Noen som vet noe om ASUS GeForce RTX 3080 10GB GDDR6X TUF GAMING? Bestilte for en evighet siden av Elkjøp men har ikke hørt noe 😒 Oversikten hos Proshop viser egentlig ganske bra status for dette kortet: Lenke til kommentar
nocure Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Fortsatt ingen epost fra Elkjøp om at kortene er kansellert 🤔 Var dette en bevist handling fra Elkjøp for å sikre seg kapital i 1 ukes tid? 1 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 9 minutes ago, nocure said: Fortsatt ingen epost fra Elkjøp om at kortene er kansellert 🤔 Var dette en bevist handling fra Elkjøp for å sikre seg kapital i 1 ukes tid? Det ble sagt spesifikt av vedkommende jeg snakka med på telefonen at det skulle sendes ut mail og beløpet refunderes i dag. Jeg skal ikke la det gå så veldig mye lengre før jeg tar denne saken videre. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Det er lite nytte i å gå videre alene. Får du med deg alle her inne og flere til så begynner det å bli litt slagkraft. De kan vanskelig ignorere hundre sinte kunder, men en og en kan lett avfeies. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå