TheMagicToiletbrush Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Skallgrimz skrev (1 minutt siden): hver gang får jeg opp knappen ig trykker , så loader siden i ca 1 min før jeg får error i handevognen men var ikke sånn for noen uker siden. da fikk jeg 3080 z trio selv om jeg var treg Proshop er rett og slett en møkkaside! 3 Lenke til kommentar
rfm Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Som sagt, bruk ikke siten. Bruk cURL eller lignende og send POST kommandot at legge produkten i kurven. 1 Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Kjekt å komme til en tom handlevogn etter ett minutt ja Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 (endret) Fikk bestilt 3090 TUF OC hos Proshop for et par minutter siden. Endret 19. april 2021 av Supervisor Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 rfm skrev (1 minutt siden): Som sagt, bruk ikke siten. Bruk cURL eller lignende og send POST kommandot at legge produkten i kurven. Kan du kanskje legge ut en oppskrift på hvordan man gjør det? Eller er det allerede gjort tidligere? Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 (endret) Supervisor skrev (1 minutt siden): Fikk bestilt 3090 TUF hos Proshop for et par minutter siden. Ved å manuelt trykke på kjøp-knappen? Prøvde å kjøpe det samme kortet, og var omtrent på sekundet tror jeg, men fikk likevel ikke lagt det inn... Endret 19. april 2021 av KalleKanin Lenke til kommentar
Skallgrimz Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Craxmerax skrev (Akkurat nå): Kan du kanskje legge ut en oppskrift på hvordan man gjør det? Eller er det allerede gjort tidligere? ja prøvde å google dette 😛 virket litt avansert Lenke til kommentar
TheMagicToiletbrush Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 (endret) Supervisor skrev (3 minutter siden): Fikk bestilt 3090 TUF OC hos Proshop for et par minutter siden. De hadde non oc og 2 stk som sa POFF!!!! aka bots. Så vil se screen pga tror faktisk ikke på det. Endret 19. april 2021 av TheMagicToiletbrush Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 TheMagicToiletbrush skrev (1 minutt siden): De hadde ikke denne til salgs? De hadde non oc og 2 stk som sa POFF!!!! aka bots. Så vil se screen pga tror faktisk ikke på det. Var vel denne de hadde 2 stk av som jeg prøvde meg på. 17.000,- var i grenseland av det jeg tenker det er verdt, men var klin umulig... https://www.proshop.no/Grafikkort/ASUS-GeForce-RTX-3090-TUF-24GB-GDDR6X-RAM-Grafikkort/2876764 Lenke til kommentar
TheMagicToiletbrush Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 KalleKanin skrev (Akkurat nå): Var vel denne de hadde 2 stk av som jeg prøvde meg på. 17.000,- var i grenseland av det jeg tenker det er verdt, men var klin umulig... https://www.proshop.no/Grafikkort/ASUS-GeForce-RTX-3090-TUF-24GB-GDDR6X-RAM-Grafikkort/2876764 prøvde meg på non OC også. Har en pny uprising inne hos elkjøp til 19,5k som jeg venter på. Har en 3090 oc strix til privatbruk. Så den andre går vel på finn evt. Hadde kanskje denne her også for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
rfm Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 7 minutes ago, Craxmerax said: Kan du kanskje legge ut en oppskrift på hvordan man gjør det? Eller er det allerede gjort tidligere? Har gjort det tidligere, men jeg er svensk og ikke en god laerer :P. 4 Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 (endret) 10 minutes ago, KalleKanin said: Ved å manuelt trykke på kjøp-knappen? Prøvde å kjøpe det samme kortet, og var omtrent på sekundet tror jeg, men fikk likevel ikke lagt det inn... Trykte pent på kjøpsknappen og tastet inn kortnummer. Måtte til og med prøve med 2 forskjellige kort siden første kort ble makset ut. Endret 19. april 2021 av Supervisor 1 Lenke til kommentar
MTH Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 KalleKanin skrev (4 minutter siden): Ved å manuelt trykke på kjøp-knappen? Prøvde å kjøpe det samme kortet, og var omtrent på sekundet tror jeg, men fikk likevel ikke lagt det inn... Sitat Som sagt, bruk ikke siten. Bruk cURL eller lignende og send POST kommandot at legge produkten i kurven. Det er trolig hundrevis som gjør akkurat det samme i flere forskjellige land, det er ikke noe genialt triks som garanterer deg et kort. Jeg tipper det sånt som dette som gjør at siden midlertidig knekker (selv om Proshop sitt mangel på kompetanse sannsynligvis er hovedårsaken). 2 Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Blitt helt slutt på rtx 3060ti kort? Har ikke sett noen innkommende på oversikten til proshop på ukesvis. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Forsiktig med de køddene. Jeg har høyt nok blodtrykk som det er. 2 1 Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 MenuM skrev (3 minutter siden): Blitt helt slutt på rtx 3060ti kort? Har ikke sett noen innkommende på oversikten til proshop på ukesvis. Mer eller mindre Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Mye bra priser på Proshop nå... 🤣  3 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 7 minutes ago, MenuM said: Blitt helt slutt på rtx 3060ti kort? Har ikke sett noen innkommende på oversikten til proshop på ukesvis. De få som dukker opp går vel rett i ferdigbygg tilsvarende som for 3080 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 6 minutes ago, KalleKanin said: Mye bra priser på Proshop nå... 🤣 Send de en mail og si at du tar alle siden du har noen hundretalls millioner liggende å slenge etter en arv du fikk. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå