ManglerGPU Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 1 minute ago, shinsengumi said: Har noen fått skriftlig at de skal få kort? snakker vi om 3080 gaming oc fra Fredag eller generelt? Jeg har fått skriftlig at INGEN får kort, så det hadde vært spennende om noen får Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 (endret) shinsengumi skrev (1 minutt siden): Har noen fått skriftlig at de skal få kort? snakker vi om 3080 gaming oc fra Fredag eller generelt? Ja, kundestøtte bekreftet det i chaten til elkjøp på fredag Endret 19. april 2021 av Ephrus Lenke til kommentar
TheMagicToiletbrush Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 shinsengumi skrev (Akkurat nå): Har noen fått skriftlig at de skal få kort? snakker vi om 3080 gaming oc fra Fredag eller generelt? Fredagen. Flere som spurte på chatten hos kundeservice som fikk at kortet til dem prisen var riktig og de som hadde fått reservert skulle få kort. Jeg var en som spurte om det. Lenke til kommentar
TheMagicToiletbrush Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 ManglerGPU skrev (Akkurat nå): Jeg har fått skriftlig at INGEN får kort, så det hadde vært spennende om noen får Får noen og ikke andre venter det stort og felles søksmål 😛 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Skallgrimz skrev (1 minutt siden): Noen som har hørt noe om 3070 dual fra Elkjøp som skulle komme på lager idag? Pny kortene du tenker på? Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Just now, TheMagicToiletbrush said: Får noen og ikke andre venter det stort og felles søksmål 😛 Ja, det var derfor jeg spurte kundeservicen om akkurat dette i dag ^^ De kan vel ikke være så dumme at de sender ut kort (om de skulle ha få liggende) Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 1 minute ago, TheMagicToiletbrush said: Fredagen. Flere som spurte på chatten hos kundeservice som fikk at kortet til dem prisen var riktig og de som hadde fått reservert skulle få kort. Jeg var en som spurte om det. Faen må jeg tilbake på elkjøp chatten og skjelle de ut igjen da. 1 Lenke til kommentar
Skallgrimz Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Dragonlove skrev (1 minutt siden): Pny kortene du tenker på? Nei asus fra 06.04 Lenke til kommentar
TheMagicToiletbrush Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 ManglerGPU skrev (1 minutt siden): Ja, det var derfor jeg spurte kundeservicen om akkurat dette i dag ^^ De kan vel ikke være så dumme at de sender ut kort (om de skulle ha få liggende) De har jo vært dumme før... så why not? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 ManglerGPU skrev (Akkurat nå): Ja, det var derfor jeg spurte kundeservicen om akkurat dette i dag ^^ De kan vel ikke være så dumme at de sender ut kort (om de skulle ha få liggende) Er ikke mulig å snakke med kundeservice nå, jeg fikk bekreftet på chat at de skulle få inn noen og at det var fullt mulig å bestille og jeg skulle få også. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Skallgrimz skrev (Akkurat nå): Nei asus fra 06.04 Ok. Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Just now, Dragonlove said: Er ikke mulig å snakke med kundeservice nå, jeg fikk bekreftet på chat at de skulle få inn noen og at det var fullt mulig å bestille og jeg skulle få også. På fredag, ja. Det sa (stakkars) Sunniva til meg også. Men da jeg snakket med dem i dag, sa de at ingen fikk kort 😮 Lenke til kommentar
mozaix Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Noen som har fått pengene overfør tilbake fra Elkjøp etter den "Gigabyte 3080" blemmen som skjedde fredag? Mine er fortsatt trukket. Lenke til kommentar
TheMagicToiletbrush Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 mozaix skrev (Akkurat nå): Noen som har fått pengene overfør tilbake fra Elkjøp etter den "Gigabyte 3080" blemmen som skjedde fredag? Mine er fortsatt trukket. En her som sa det kunne ta opp til 5 dager... Så de låner penger av deg i flere dager? Skal kreve gavekort for tapt rente på et par slanter 😛 Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 1 minute ago, mozaix said: Noen som har fått pengene overfør tilbake fra Elkjøp etter den "Gigabyte 3080" blemmen som skjedde fredag? Mine er fortsatt trukket. Du må nok vente noen dager, muligens uker, før du ser de pengene Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Ingen ting enda, står fremdeles som reservert Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 mozaix skrev (1 minutt siden): Noen som har fått pengene overfør tilbake fra Elkjøp etter den "Gigabyte 3080" blemmen som skjedde fredag? Mine er fortsatt trukket. Det ble sagt lenger bakover i tråden at det tok opp til 5 dager å få pengene tilbake. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Skulle bodd i Junaiten nå, hadde vært massesøksmål nå da. 1 Lenke til kommentar
TheMagicToiletbrush Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Dragonlove skrev (Akkurat nå): Skulle bodd i Junaiten nå, hadde vært massesøksmål nå da. De hadde gitt alle 3090 kort for å legge saken til side. Dere får en oppgradering uten ekstra kostnader. Såååå hadde vi saktsøkt dem igjen pga psu ikke passet til 3090 vi fikk. og slik hadde det fortsatt. USA! USA! USA!!! 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Hvor finner man de beste termiske putene som kan kjøpes for penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå