BadCat Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 (endret) Det baller fort på seg og det begynner å bli ganske uoversiktlig når man passerer 20 kort. For få aktører som tilbyr 500k eller mer i Norge. Mest 100-150k. Prøv å kjøpe HI-Fi-utstyr med kort. Det går ikke. Det eneste som går er faktura som betales før forsendelse. Endret 17. april 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 BadCat skrev (22 minutter siden): Det baller fort på seg og det begynner å bli ganske uoversiktlig når man passerer 20 kort. For få aktører som tilbyr 500k eller mer i Norge. Mest 100-150k. Prøv å kjøpe HI-Fi-utstyr med kort. Det går ikke. Det eneste som går er faktura som betales før forsendelse. Gikk helt fint å kjøpe mine Klipsch Rp280F med kort. Lenke til kommentar
HardrollsGaming Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 (endret) Det finnes vel dyrere ting enn det? Kjøkken er ganske dyrt å kjøpe. Endret 17. april 2021 av HardrollsGaming Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Jeg er tom for øl. Har ikke lysten på brennevin i kveld. Kjedelig kveld, ingen kort å finne på noen av butikkene. Har sjekket alt tre ganger. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 41 minutes ago, Dragonlove said: Er derfor man har flere kredittkort. Jeg er redd for at noe jeg har ventet på i 4-5 måneder skal gå i dass fordi det ikke er nok futt i kortene når det kommer på lager. 1 Lenke til kommentar
HardrollsGaming Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Er det vanskelig å få mining i pcen? Jeg har hørt det skal være økonomisk bra når man ikke spiller. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 HardrollsGaming skrev (2 minutter siden): Er det vanskelig å få mining i pcen? Jeg har hørt det skal være økonomisk bra når man ikke spiller. Det er kjempevanskelig, bør ikke prøve😂 Lenke til kommentar
HardrollsGaming Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Du var ikke hjelpsom. Jeg tror ikke det er så vanskelig som du sier for mange gjør det. Jeg skal prøve om jeg finner forklaring på youtube. Jeg tror du vet hvordan men vil ha mer digital mynt selv og ikke vil dele Jeg skal ikke ha så mye digital mynt for jeg har kun 1 kort. Jeg vil ha litt bare. Lenke til kommentar
Le_Chuck Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 HardrollsGaming skrev (39 minutter siden): Du var ikke hjelpsom. Jeg tror ikke det er så vanskelig som du sier for mange gjør det. Jeg skal prøve om jeg finner forklaring på youtube. Jeg tror du vet hvordan men vil ha mer digital mynt selv og ikke vil dele Jeg skal ikke ha så mye digital mynt for jeg har kun 1 kort. Jeg vil ha litt bare. Det virker ikke som du har gjort noe forsøk på å finne ut av ting selv. Et enkelt googlesøk vil gi deg mye god info og det fins masse gode videoer på youtube. Gjør en liten innsats først selv, og spør heller hvis det er noe spesifikt du lurer på. Tviler på at noen gidder å forklare hvordan mining fungerer fra scratch. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 (endret) Best å få hjelp så man ikke ender med lolMiner, NiceHash eller Ethermine slik som de mest vanlige guidene fører til. Endret 17. april 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Hva er galt med ethermine? 1 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Hva er galt med nicehash? 🤷🏻♂️ 1 Lenke til kommentar
TheMagicToiletbrush Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 BadCat skrev (8 timer siden): Best å få hjelp så man ikke ender med lolMiner, NiceHash eller Ethermine slik som de mest vanlige guidene fører til. Vi er ganske offtopic nå, men har hørt bare crap om nicehash etter den storehacken de hadde hvor de mistet masse bitcoins. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Det er vel ikke så mange som prater topic uansett nå siden det er nesten støvsugd for kort i butikkene. 1 Lenke til kommentar
goofer Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 (endret) Tok det i den andre tråden. Endret 18. april 2021 av goofer Lenke til kommentar
smthellan Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Fekk mail kl 2030 i dag frå elkjøp om at bestillinga mi blir sendt frå lager i dag?? Kva i alle dagar sender dei ut på ein søndag, om det ikkje er 3080 som var ein teknisk feil... har forøvrig 3070 strix og suprim i bestilling også. Men trudde ikkje dei kom so tidleg. Andre som har fått beskjed? Lenke til kommentar
mERAZED Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 5 minutes ago, smthellan said: Fekk mail kl 2030 i dag frå elkjøp om at bestillinga mi blir sendt frå lager i dag?? Kva i alle dagar sender dei ut på ein søndag, om det ikkje er 3080 som var ein teknisk feil... har forøvrig 3070 strix og suprim i bestilling også. Men trudde ikkje dei kom so tidleg. Andre som har fått beskjed? Fikk du sms da? Lenke til kommentar
smthellan Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 (endret) 3 minutes ago, mERAZED said: Fikk du sms da? Nop kun mail. Men mailen er legit, riktig adresse links etc. Mens eg skreiv ditta dukka det opp ein ny mail men elektronisk kvittering... kl 2340... var 3070 suprim som blir sendt Endret 18. april 2021 av smthellan Lenke til kommentar
mERAZED Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Just now, smthellan said: Nop kun mail. Men mailen er legit, riktig adresse links etc. Jeg mente fikk du sms på lørdag om at det var en feil? Lenke til kommentar
smthellan Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 1 minute ago, mERAZED said: Jeg mente fikk du sms på lørdag om at det var en feil? Ah, jupp. Fekk smsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå