shinsengumi Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 (endret) her er sjekkloggen min fra distill på den, første pling var kl 17:17 , da var det ikke mulig å bestille såvidt jeg husker. så 17:18 var det mulig og jeg bestilte umiddelbart med vipps. Så forbausende at folk har fått bestilt dette kl 17:12 🤔 edit: my bad dette er jo 19:17 haha, får ikke sett lenger bak i tid 😆 Endret 17. april 2021 av shinsengumi Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Nizzen skrev (58 minutter siden): Ingen gamere har fått 30 serie skjermkort... Eller?... Sikkert mange av de som har måttet kjøpe fra scalpers. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 2 minutes ago, Comma Chameleon said: Sikkert mange av de som har måttet kjøpe fra scalpers. Sikkert noen. Tipper 0.5% 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Hvem skal lage tråd så vi kan samle noen hundre kjøpere og kreve et 3080 til den prisen som ble lovet? 3 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Er det ingen som får, eller kun noen? 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 (endret) 1 minute ago, kremt said: Er det ingen som får, eller kun noen? Ingen som vet, ingen som vet. Det vil vel vise seg utover i den kommende uka. Jeg har en følelse av at noen får, men det er bare hva jeg tror. Endret 17. april 2021 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 shinsengumi skrev (3 timer siden): En annen ting med "reservert" er jo f.eks denne støvsugern jeg kjøpte i Mai i fjor og fikk tilsendt umiddelbart. Den er jo fortsatt "reservert" haha 😂 for en butikk Du får sende en mail å høre hvor det blir av den? 😂 Har også flere ordrer hvor det står reservert, men har fått tingene. 2 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Nizzen skrev (2 timer siden): Ingen gamere har fått 30 serie skjermkort... Eller?... Finnes ikke en gamer som ikke er miner i tillegg, er bare sånn de sier. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Just now, Dragonlove said: Finnes ikke en gamer som ikke er miner i tillegg, er bare sånn de sier. Som jeg har sagt før, så er jo kjøperene de samme som alltid. Gamere er både scalpere og minere 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 De fleste av mine kompiser miner nå. Både kontorrotter som gamere. En ny og artig hobby har de fått. 1 Lenke til kommentar
TheMagicToiletbrush Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 BadCat skrev (17 minutter siden): Ingen som vet, ingen som vet. Det vil vel vise seg utover i den kommende uka. Jeg har en følelse av at noen får, men det er bare hva jeg tror. tror det selv. 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Dere er jammen meg en gjeng skrullinger 😜 Det var en datafeil. Ingen får noen ting. 3 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 9 minutes ago, Pc Lynet said: Dere er jammen meg en gjeng skrullinger 😜 Det var en datafeil. Ingen får noen ting. Inkludert pengene tilbake, foreløpig 😄 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 (endret) Takk og pris for fakturakjøp slik at man ikke går konk på maskinvare som ikke blir levert. Hvis man tar alle kjøpene på kort med beløp som blir reservert står man der plutselig en dag og har ikke til ost og brød. Endret 17. april 2021 av BadCat 1 Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Kortet jeg kansellerte den 08.04 står fortsatt som reservert..hadde forventet levering den 24.04..kanskje de sender det Lenke til kommentar
HardrollsGaming Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Jeg har endelig fått skjermkort. Det var gått feil i systemet så jeg kom bakover i køen enn det jeg skulle. Derfor ble det tre måneder mer venting enn det skulle. Glad og trist samtidig. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 (endret) BadCat skrev (45 minutter siden): Takk og pris for fakturakjøp slik at man ikke går konk på maskinvare som ikke blir levert. Hvis man tar alle kjøpene på kort med beløp som blir reservert står man der plutselig en dag og har ikke til ost og brød. Ja da har man ett stort problem om man ikke greier å styre seg sånn at man ikke har til ost og brød. Ellers skjønner jeg ikke sammenligningen din, du bruker vel like mye penger på ett kjøp om du bruker kort eller faktura, det skal jo uansett betales. Endret 17. april 2021 av Dragonlove 1 Lenke til kommentar
mERAZED Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 3 minutes ago, Dragonlove said: Ja da har man ett stort problem om man ikke greier å styre seg sånn at man ikke har til ost og brød. Ellers skjønner jeg ikke sammenligningen din, du bruker vel like mye penger på ett kjøp om du bruker kort eller faktura, det skal jo uansett betales. Er vel hvis man skal flippe kort da, og du ikke får kortet. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 27 minutes ago, Dragonlove said: Ja da har man ett stort problem om man ikke greier å styre seg sånn at man ikke har til ost og brød. Ellers skjønner jeg ikke sammenligningen din, du bruker vel like mye penger på ett kjøp om du bruker kort eller faktura, det skal jo uansett betales. Det skal betales ja, men først noen måneder senere og man slipper å stresse med å ha nok ledig kreditt i tilfelle det plutselig blir sendt. 2 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 BadCat skrev (14 minutter siden): Det skal betales ja, men først noen måneder senere og man slipper å stresse med å ha nok ledig kreditt i tilfelle det plutselig blir sendt. Er derfor man har flere kredittkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå