Nizzen Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 4 minutes ago, Ephrus said: Det er bevist at de kan sjekke kø listen Har ikkje sett at bevis har blitt lagt ut her. Bare en som påstod at han fikk greie på køen. Er en forskjell der Internet er internet vettu 1 Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 De må gå gjennom ordrende på aktuell produkt, dag for dag. Så lenge du kommer i kontakt med riktig person på kundestøtte så er det null problem 👍 Lenke til kommentar
rfm Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Plats i køen gir deg jo null info iom ingen vet når neste leverans kjemmer og antalet. Iom bensin stasjoner kan slette en reservasjon på sekunder burde det være fullt mulig for Elkjøp og. Istedenfor at den skal bokføres trekkes og sendes tilbake Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 (endret) rfm skrev (19 minutter siden): Plats i køen gir deg jo null info iom ingen vet når neste leverans kjemmer og antalet. Iom bensin stasjoner kan slette en reservasjon på sekunder burde det være fullt mulig for Elkjøp og. Istedenfor at den skal bokføres trekkes og sendes tilbake Ja plass i køen betyr ingenting, det kan være 5 kaffetraktere mellom hvert skjermkort, så jeg må jo si jeg blir rimelig frustrert av de som skriver "å nei jeg er jo hele 100 ordrer bak" eller noe sånn, er like fantastisk som de som akkurat har bestilt noe også spør de "Noen som vet når jeg har det,? nå har det gått 2 timer siden jeg bestillte å orker ikke å vente lenger" Endret 17. april 2021 av Dragonlove 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 50 minutes ago, Dragonlove said: Hadde en ordre hos Klink for noen uker siden på en strømforsyning, beløpet ble trukket i helgen, jeg sendte mail om avbestilling og beløpet kom inn igjen på konto nesten umiddelbart, kan være at det er noe eget med Circle K kortet, har en egen app som plinger hver gang kortet blir brukt. Tenker nå uansett at Elkjøp bruker år og dag på å tilbakeføre penger for de reserverer ikke, men trekker pengene. kl.ink er en liten men veldig god butikk. 3 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Theo343 skrev (1 minutt siden): kl.ink er en liten men veldig god butikk. Jada, jeg handler gjerne der engang, blir nok om jeg skal ha noe jeg ikke gidder å vente lenge på, betaler Gjerne noen kr ekstra for god service 🙂 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Hva med dette? kanskje det er fake news den smsen 😂 1 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 smsen er jo virker jo å være skrevet av en 15 åring "elkjop.No" "vi beklager veldig, hilsen Elkjøp" merkelig formulering spørr du meg Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 En annen ting med "reservert" er jo f.eks denne støvsugern jeg kjøpte i Mai i fjor og fikk tilsendt umiddelbart. Den er jo fortsatt "reservert" haha 😂 for en butikk 1 Lenke til kommentar
nocure Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Over 24 timer siden jeg bestilte. De har fortsatt reservert pengene og ordren står som reservert. Da regner jeg med at alt er i orden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 3 minutes ago, nocure said: Over 24 timer siden jeg bestilte. De har fortsatt reservert pengene og ordren står som reservert. Da regner jeg med at alt er i orden? Har du ikke fått SMS? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Har de solgt kort, får de sannelig se til å skaffe kort. 2 Lenke til kommentar
nocure Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 justus skrev (25 minutter siden): Har du ikke fått SMS? sms? ingenting. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Ingen gamere har fått 30 serie skjermkort... Eller?... 1 2 Lenke til kommentar
mERAZED Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 10 minutes ago, nocure said: sms? ingenting. Når bestilte du da og fikk ordre bekreftelse? Lenke til kommentar
nocure Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 mERAZED skrev (3 minutter siden): Når bestilte du da og fikk ordre bekreftelse? 17:12 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 10 minutes ago, nocure said: 17:12 det er sterkt mtp at jeg fikk bekreftelse 17:20, brukte vipps for fortgang, og distillen står på 1 min. Har distillen min ignorert at kortet var oppe i 8-10 min da 🤔 2 Lenke til kommentar
mERAZED Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 1 minute ago, shinsengumi said: det er sterkt mtp at jeg fikk bekreftelse 17:20, brukte vipps for fortgang, og distillen står på 1 min. Har distillen min ignorert at kortet var oppe i 8-10 min da 🤔 Har du fått sms? Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Just now, mERAZED said: Har du fått sms? Ja Lenke til kommentar
mERAZED Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Just now, shinsengumi said: Ja Then im sad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå