Merko Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 barezell skrev (4 minutter siden): Mitt gigabyte eagle har blitt flyttet frem til 27.10 nå. Fra 01.11 Mitt ble også flyttet frem en uke så plutselig sent, så du kan nok stole på den infoen 😁 Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Merko skrev (1 minutt siden): Mitt ble også flyttet frem en uke så plutselig sent, så du kan nok stole på den infoen 😁 Samma her Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 OddZen skrev (1 time siden): Angrer på at jeg avbestilte kortene fra komplett jeg hadde lagt inn. Det virker som om Proshop favoriserer Danske kunder forran f.eks. Norske, i tillegg til å ha tilgang til vesentlig mindre antall kort enn Komplett. Dette er helt rett. Norske kunder ligger lengst bak i køen pga. siden deres gikk til helvete her i landet på lansering. Det ble jeg fortalt over telefon i dag. Lenke til kommentar
War3z Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Nå gikk det ikke så bra for Komplett heller vil jeg si. Så norske nettsider som driver salg av datakomponenter bør nok oppgradere seg litt, og ta til seg tilbakemelding fra dette. 3 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) 48 minutes ago, freakoftheweek said: Når bestilte du? jeg bestilte 19.9 rundt 09:00 1 hour ago, saftsus said: Min står fortsatt på 1. nov 😕 Hvordan ordrenr har du? Jeg bestilte også dette kortet 19/9 men et par timer senere enn freak. Stått 1. november i over 1 uke hos meg. 379248xx 46 minutes ago, thomjak said: Jeg bestilte 19.9 rundt 2230 tiden, den 23.9 ble jeg flyttet fra 1 nov til 27 okt så i dag tilbake til 1 nov. 😅 Bestilte 11 timer før deg men min har som sagt stått stille på 1. november i 1-2 uker nå. Endret 9. oktober 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 6 minutes ago, War3z said: Nå gikk det ikke så bra for Komplett heller vil jeg si. Så norske nettsider som driver salg av datakomponenter bør nok oppgradere seg litt, og ta til seg tilbakemelding fra dette. Det sier litt om trøkket når de hadde mere trøkk på 3080 releasedagen enn black friday Ingen i verden hadde ventet ett så stor pågang pga et skjermkort i entusiastklassen. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Nizzen skrev (1 minutt siden): Det sier litt om trøkket når de hadde mere trøkk på 3080 releasedagen enn black friday Ingen i verden hadde ventet ett så stor pågang pga et skjermkort i entusiastklassen. Forskjellen var at black Friday gikk over en hel dag, mens dette var typ kl 15. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Merko skrev (26 minutter siden): Mitt ble også flyttet frem en uke så plutselig sent, så du kan nok stole på den infoen 😁 Så lenge det kommer før cyberpunk så er det ikke så farlig egentlig. 😛 Lenke til kommentar
jeey Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Merko skrev (1 minutt siden): Forskjellen var at black Friday gikk over en hel dag, mens dette var typ kl 15. Så trykket kl 00:00 er mindre mener du? Lenke til kommentar
freakoftheweek Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Theo343 skrev (3 minutter siden): Jeg bestilte også dette kortet 19/9 men et par timer senere enn freak. Stått 1. november i over 1 uke hos meg. 379248xx hos meg har det stått 1.november siden 21.9, men ble endret i dag. Tolker det som at de har mer eller mindre bekreftede datoer nå, men roper ikke hurra før jeg har fått sendingsmelding 😆 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Covid har nok også litt å si her. Folk har sittet mer på PC enn normalt dette året vil jeg tippe samt at mindre penger er brukt på ferie som gir mer penger til andre kjøp. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Just now, freakoftheweek said: hos meg har det stått 1.november siden 21.9, men ble endret i dag. Tolker det som at de har mer eller mindre bekreftede datoer nå, men roper ikke hurra før jeg har fått sendingsmelding 😆 Satser på at det ordner seg for dere som ikke har fått kort ennå For min del var det fordi jeg hadde mest lyst på TUF OC og 2xHDMI når jeg bestilte det samt at jeg hadde glemt å bruke 10% kupongen. Blir nok å selge Ventus når jeg får TUF OC. (Har også litt bedre klokk) Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Hvordan er leveringstiden til «postMord» 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Just now, aoottis24 said: Hvordan er leveringstiden til «postMord» Veldig varierende. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Ser forøvrig ut som 3070 kortene begynner å røre seg på div. lagere nå. Så bevegelser hos Proshop i går og Komplett i dag . Ser ut som det kan bli bedre lagerbeholdninger mot 3070 lansering i slutten av måneden (kun gjetting). Endret 9. oktober 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 jeey skrev (17 minutter siden): Så trykket kl 00:00 er mindre mener du? At trykket er mindre på natta enn på dagen er vel åpenbart ja. Om jeg ikke husker feil, så hadde vel også komplett tilbud i forskjellige kategorier utover dagen også? Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Begynner å lure på om de 3080 kortene blir lagd for hånd, 75 kort til en storleverandør som proshop er direkte latterlig. Endret 9. oktober 2020 av unicorndeath 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 unicorndeath skrev (Akkurat nå): Begynner å lure på om de 3080 kortene blir lagd av maskiner eller for hånd, 75 kort til en storleverandør som proshop er direkte latterlig. Vel, er ikke bare 2 butikker som kjøper de inn heller.., 😂😂 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 1 minute ago, unicorndeath said: Begynner å lure på om de 3080 kortene blir lagd av maskiner eller for hånd, 75 kort til en storleverandør som proshop er direkte latterlig. Det hadde vært interessant å se hvor mange bestillinger som har blitt gjort på verdensbasis. Norge og danmark er små land i den store sammenhengen. Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Theo343 skrev (3 minutter siden): Det hadde vært interessant å se hvor mange bestillinger som har blitt gjort på verdensbasis. Norge og danmark er små land i den store sammenhengen. Det er vel viktigst å få ut kortene til alle de kule folkene i Usa og England vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå