lucky666 Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Ja ja, uansett må vi vel si at Elkjøp leverte denne uka 1 Lenke til kommentar
T.Bag Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 BadCat skrev (2 timer siden): Ok, takk. Der har man svaret vil jeg tro. Min er også fra Santander. Da kommer det i løpet av kvelden eller i morgen hvis det ikke blir forkastet. Da er mitt fra Santander dukket opp Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 TheMagicToiletbrush skrev (1 minutt siden): Fra det "Sunniva" hos elkjøp sa virket det som de faktisk hadde fått inn en del. Prisen er nok ikke fake. De hadde vel bestilt et hav til en pris som var godkjent hos levrandøren og lagt rett inn i systemet. Tror ikke neste batch vil se like snill ut i pris. Da er det lov å håpe Prisen er nok ikke fake, og den er heller ikke så lav at de kan vri seg unna med "feilprising". Det var jo dette prisen lå på til å begynne med. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Si det etter at de har levert. Jeg kan legge ut kort i min nettbutikk og sende murstein i eskene for de kortene jeg har tatt i bruk. Har jeg da levert? Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 mERAZED skrev (6 minutter siden): Når fikk du mail om ordre bekreftelse? Sorry for mas, men jeg prøver å psudo finne ut av om da jeg har reservert før deg som ble lovet. Bestilling 1: 17:38 - Reservert Bestilling 2: 18:06 - Ubekreftet Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 lucky666 skrev (2 minutter siden): Ja ja, uansett må vi vel si at Elkjøp leverte denne uka Om ikke de prøver å flå bjørnen før den er skutt da 😛 Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Elkjøpdamen sa at alle mine ordre (hvorav én fortsatt står som "ubekreftet") var OK. Sunniva får kjørt seg i kveld tror jeg 😂 2 Lenke til kommentar
Le_Chuck Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Var en tur på butikken og fikk varsling om 80 nye poster i tråden når jeg var tilbake. God fredagsunderholdning:D Lykke til på Mandag folkens. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 2 minutes ago, Nilsp said: Da er mitt fra Santander dukket opp Det forklarer at min fra santander heller ikke vises, krysser fingrene for at den kommer. Skulle valgt Klarna, har tidligere opplevd at Santander ikke godkjenner kjøpet og at hele ordren blir kansellert. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 BadCat skrev (2 minutter siden): Si det etter at de har levert. Jeg kan legge ut kort i min nettbutikk og sende murstein i eskene for de kortene jeg har tatt i bruk. Har jeg da levert? Vi får da ikke håpe at de sender murstein Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Mine ordrer har kommet frem nå, alle er ubekreftet. Lenke til kommentar
TheMagicToiletbrush Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Hva skjer med at folk bruker santander? Håper det ikke er forburkslån 😵 Men ja Sunniva får kjørt seg. Våkner svett på natta av et mareritt om det jævla 3080 kortet og maset til desperate kunder. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 2 minutes ago, lucky666 said: Vi får da ikke håpe at de sender murstein Det gjør det nok ikke, men jeg synes det er litt tidlig å gi de sløyfe og diplom før de har lastet godstoget og konduktøren har blåst i fløyta. Lenke til kommentar
mERAZED Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Just now, TheMagicToiletbrush said: Hva skjer med at folk bruker santander? Håper det ikke er forburkslån 😵 Men ja Sunniva får kjørt seg. Våkner svett på natta av et mareritt om det jævla 3080 kortet og maset til desperate kunder. Jeg hadde bare nok til 3 kort kontant, så ville jeg prøve å få til broren min. Så lenge man velger utsetning på 4 måneder, så er det bare 300kr ekstra. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 1 minute ago, TheMagicToiletbrush said: Hva skjer med at folk bruker santander? Håper det ikke er forburkslån 😵 Men ja Sunniva får kjørt seg. Våkner svett på natta av et mareritt om det jævla 3080 kortet og maset til desperate kunder. Faktura for meg i alle fall. Ønsker ikke å binde opp kreditter i kort som det kanskje ikke blir noe av. Lenke til kommentar
TheMagicToiletbrush Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 (endret) mERAZED skrev (1 minutt siden): Jeg hadde bare nok til 3 kort kontant, så ville jeg prøve å få til broren min. Så lenge man velger utsetning på 4 måneder, så er det bare 300kr ekstra. ahhhh skjønner. Aldri bruk mer enn du har, selv om dette er ganske sikker fortjeneste 👍 BadCat skrev (1 minutt siden): Faktura for meg i alle fall. Ønsker ikke å binde opp kreditter i kort som det kanskje ikke blir noe av. Skjønner deg der. Har mellom 75k bundet i skjermkort nå Endret 16. april 2021 av TheMagicToiletbrush Lenke til kommentar
aldom Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Fikk ordrebekreftelse 19:01, står som reservert på min side. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 1 minute ago, TheMagicToiletbrush said: Hva skjer med at folk bruker santander? Håper det ikke er forburkslån 😵 Men ja Sunniva får kjørt seg. Våkner svett på natta av et mareritt om det jævla 3080 kortet og maset til desperate kunder. Elkjøp har pent klart å skjule andre fakturaalternativer slik at jeg ikke fant fram til Klarna under stresset med å få utsjekket. Også har jeg ikke lyst å binde opp penger hvis kjøpet ikke går gjennom. Lenke til kommentar
Rikardv1 Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Fikk ordrebekreftelse rett etter jeg bestilte jeg kl 20. Begge står som reservert. Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 snakket med elkjøp nå og dem som er reservert så blir kortene sendt ut over helgen. Ja dem hadde en del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå