MariusJS Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 2 minutes ago, Dragonlove said: åh, du skal hodle resten av livet? Neida, skal ta ut sånn at jeg har ROI og HODLe resten. Lenke til kommentar
rfm Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Just now, shinsengumi said: Har elkjøp i det hele tatt lov å trekke beløpet uten at noe sendes innen 24 timer fra da? vil trekke tilbakeføres om 24 timer og trekkes igjen ved sending eller åssen henger det fra hverandre? Nei, du låner ut pengene. Reservasjonen kommer at bokføres og ett trekk gjøres. Har 2 bestillinger fra februar de fortsatt har. Alle mine bestillinger fra Elkjøp er trekk direkt. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Ephrus skrev (2 minutter siden): De har ikke lov p trekke deg, de skal reservere beløpet Elkjøp har trukket meg for 30-40 tusen sikkert, siden februar. Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Just now, rfm said: Nei, du låner ut pengene. Reservasjonen kommer at bokføres og ett trekk gjøres. Har 2 bestillinger fra februar de fortsatt har. Alle mine bestillinger fra Elkjøp er trekk direkt. ja altså beløpet er trekt, men jeg har ikke råd til å "låne" de tusenvis av kroner i månedsvis, eller hvis hele greia er en feil som folk spekulerer i her og det tar flere uker med "refund" 😡 får jo inntrykk av at elkjøp er noen kjeltringer nå Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Foreløpig så er det bekreftet at vi vil få inn noen ja, men antallet er uklart. Ref Kundeservice Elkjøp. 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Har hatt over 100 løk utestående hos elkjøp, burde vel tatt rente 2 Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Dragonlove skrev (Akkurat nå): Elkjøp har trukket meg for 30-40 tusen sikkert, siden februar. Da burde du klage, siden de ikke nevner det med ett ord i kjøpsprosessen Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Som betyr. "Vi vet ikke hvor mange vi får, så alle kan gi oss penger slik at vi kan kanselllere senere når det blir bekreftet at vi bare får 5 kort" 2 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Fat chance men hvis dustinhome plutselig skulle få inn kort nærmeste dagene har jeg ett problem 😂 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Vi har ikke antallet her dessverre Ref Elkjøp Kundeservice. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 9 minutes ago, Dragonlove said: så da kan man kose seg på en tur med motorsykkelen i helga også. Har du sidevogn med solcelle og miningrigg? 2 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Ephrus skrev (1 minutt siden): Da burde du klage, siden de ikke nevner det med ett ord i kjøpsprosessen Tro meg, det har jeg gjort, det står også i kjøpsloven at det ikke er lov og under kjøpsbetingelsene deres står det vel at de reserver beløpet. 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Meg: Så da kan dere selge på tusenvis før dere finner ut at, oi så mange får vi ikke inn? Elkøp: Nei, altså det er rutiner på det så det vil ikke skje nei. Lenke til kommentar
rfm Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Elkjøp har lånt 40k fra meg og. Har poengtert det og fikk det pene svaret "Du får ikke rente på pengene fra dagligvare butikkene" så derfor får man inget sådant hos Elkjøp... Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 5 minutes ago, Dragonlove said: Vi har ikke antallet her dessverre Ref Elkjøp Kundeservice. Jeg bestilte med en gang, og i chatten sa personen at kortene sendes senest 27.04. Hvorfor får de ikke tatt ned ordresiden? De må jo ha omsatt for 2-3 millioner nå på dette kortet? Lenke til kommentar
mERAZED Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 (endret) . Endret 16. april 2021 av mERAZED Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Nå kan det vel ikke være folk som får ordrene reservert? kun 3 av mine 4 ordre er "reservert" Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Just now, Dragonlove said: "jepp" haha, hu har vel neppe snøring i realiteten Lenke til kommentar
rfm Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 (endret) 1 minute ago, ManglerGPU said: Nå kan det vel ikke være folk som får ordrene reservert? kun 3 av mine 4 ordre er "reservert" Reservert betyr ingenting. Jeg har kort fra februar som er reservert. Jeg har andra produkter jeg kjøpt hos Elkjøp som er ubekreftet men jeg har fått dem. Edit: förtydligande: status betyr absolutt ingenting hos Elkjøp. Det som betyr noe er når du har den i hånden. Endret 16. april 2021 av rfm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå