freakoftheweek Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Theo343 skrev (11 minutter siden): Når bestilte du? Kan dere forøvrig også ta "AMD vs Nvidia" diskusjonen i en annen tråd? Evt. lage en egen "Big Navi vs. Ampere" Bestilte 19.9 1 Lenke til kommentar
Tordenskrall Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Bumpet til 17 oktober nå istad. Heldigvis har jeg en Vision OC så går ingen nød på meg. 2 Lenke til kommentar
War3z Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Stian838 skrev (18 minutter siden): 3080 Gaming X Trio blei flytta frå 1. nov til 27. okt her (komplett) 😀 Hva har du av ordnr? Lenke til kommentar
Stian838 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 War3z skrev (1 minutt siden): Hva har du av ordnr? 378992XX, "bestilt" kl. 15:28 Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Har skrevet det tidligere men kjenner intens anger over å ha valgt å satse alt på ett kort fra en butikk (proshop). Spørs om jeg heller prøver lykken under lansering av 3070, selv om jeg i forkant kom frem til at ytelsesforbedringen på 3080 vs prisdifferansen tilsa at 3080 var et mer «fornuftig» kort enn 3070 (selv om det trolig aldri vil brukes til 4K gaming). 1 Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 37 minutes ago, freakoftheweek said: Bestilte 19.9 Min står fortsatt på 1. nov 😕 Hvordan ordrenr har du? Lenke til kommentar
Kilko1337 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Conkey skrev (12 minutter siden): Har skrevet det tidligere men kjenner intens anger over å ha valgt å satse alt på ett kort fra en butikk (proshop). Spørs om jeg heller prøver lykken under lansering av 3070, selv om jeg i forkant kom frem til at ytelsesforbedringen på 3080 vs prisdifferansen tilsa at 3080 var et mer «fornuftig» kort enn 3070 (selv om det trolig aldri vil brukes til 4K gaming). Det du gjør er å bestille så mange 3070-kort du kan fra Komplett, og skulle du få tilsendt flere, bruker du angrerett med gratis retur hos Komplett 🙂 Lenke til kommentar
freakoftheweek Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 saftsus skrev (Akkurat nå): Min står fortsatt på 1. nov 😕 Hvordan ordrenr har du? 379237xx. hva har du? bestilte på morgenen Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Just now, freakoftheweek said: 379237xx. hva har du? bestilte på morgenen 37924xx 😛 Bestilte rundt kl 11 så da kan det jo i det minste se ut til at komplett har rett rekke på køa si 1 Lenke til kommentar
Finalcell Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Conkey skrev (12 minutter siden): Har skrevet det tidligere men kjenner intens anger over å ha valgt å satse alt på ett kort fra en butikk (proshop). Spørs om jeg heller prøver lykken under lansering av 3070, selv om jeg i forkant kom frem til at ytelsesforbedringen på 3080 vs prisdifferansen tilsa at 3080 var et mer «fornuftig» kort enn 3070 (selv om det trolig aldri vil brukes til 4K gaming). Om det er noe trøst, så hjalp det ikke spesielt å bestille fra komplett.no heller. Utsatt til samme leveringsdato som andre som bestilte mellom 30 min til 1 time etter meg i dag. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 9. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2020 Angrer på at jeg avbestilte kortene fra komplett jeg hadde lagt inn. Det virker som om Proshop favoriserer Danske kunder forran f.eks. Norske, i tillegg til å ha tilgang til vesentlig mindre antall kort enn Komplett. 1 1 Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 1 minute ago, OddZen said: Angrer på at jeg avbestilte kortene fra komplett jeg hadde lagt inn. Det virker som om Proshop favoriserer Danske kunder forran f.eks. Norske, i tillegg til å ha tilgang til vesentlig mindre antall kort enn Komplett. Har samme følelsen jeg også 1 Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Finalcell skrev (3 minutter siden): Om det er noe trøst, så hjalp det ikke spesielt å bestille fra komplett.no heller. Utsatt til samme leveringsdato som andre som bestilte mellom 30 min til 1 time etter meg i dag. Dere som har bestilt fra komplett får i det minste justeringer av hva som skjer. Har siden kvelden på lanseringsdagen stått restbestilling på mitt. Og jeg sitter igjen med samme inntrykk som andre, at proshop favoriserer andre land fremfor Norge Ift levering. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) 11 minutes ago, OddZen said: Angrer på at jeg avbestilte kortene fra komplett jeg hadde lagt inn. Det virker som om Proshop favoriserer Danske kunder forran f.eks. Norske, i tillegg til å ha tilgang til vesentlig mindre antall kort enn Komplett. Proshop norge kjøper inn fra proshop danmark. Noe som gjør det litt dårligere å være nordmann om tilgangen er lav. Bestiller man kl 15 på proshop, så vil bestillinga komme inn hos proshop dk 10-15 minutter senere. Man kommer i samme køen, men bestiller man fra no og dk samtidig, så kommer dk først i køen. Altså det er ikkje noe favorisering, bare en delay i bestillinga. Komplett.no er det beste valget for nordmenn, da de for DESIDERT mest inn fordi de er grossist Norek/itegra er en del av komplett group eller.no Endret 9. oktober 2020 av Nizzen 3 1 Lenke til kommentar
thomjak Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 freakoftheweek skrev (2 timer siden): min bestilling på tuf OC ble flyttet fra 1.november til 27. oktober, kanskje de får en stor leveranse da Wtf min tuf ble flyttet fra 27 oktober til 1 november i dag. Hehe Lenke til kommentar
freakoftheweek Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 thomjak skrev (3 minutter siden): Wtf min tuf ble flyttet fra 27 oktober til 1 november i dag. Hehe Når bestilte du? jeg bestilte 19.9 rundt 09:00 Lenke til kommentar
thomjak Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 freakoftheweek skrev (Akkurat nå): Når bestilte du? jeg bestilte 19.9 rundt 09:00 Jeg bestilte 19.9 rundt 2230 tiden, den 23.9 ble jeg flyttet fra 1 nov til 27 okt så i dag tilbake til 1 nov. 😅 Lenke til kommentar
FuzzyLogic Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 ASUS TUF OC gikk fra halv-grønn firkant (bestilt, bekreftet inn på lager 4 oktober), til gul firkant (forventet inn på lager 12 okt) og nå plutselig ble den forskjøvet til 22 oktober 😬 Trodde når man først fikk en halvgrønn firkant med "bekreftet inn på lager" at man var garantert kort? Merkelige greier. Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Ingen som vet. Gul firkant = usikker dato. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Mitt gigabyte eagle har blitt flyttet frem til 27.10 nå. Fra 01.11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå