unicorndeath Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Vurderer å legge inn ny bestilling, hvilken butikk er best/verst av elkjøp vs netonnet ? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Er det noen som har varianter av 3080 inne i det hele tatt da? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 unicorndeath skrev (6 minutter siden): Snakket akkurat med proshop og de sa at norske kunder som har bestilt asus tuf står langt bak i køen for å motta kort, kundebehandleren oppfordret meg heller å kjøpe ett annet kort siden etterspørselen vs tilgangen var så stor. Så de mener at det er bedre å bestille ett annet kort nå i dag vs å vente på kort som er bestilt på lanseringsdag ? Har lurt litt på det samme i forhold til kortet jeg bestilte på lanseringsdato hos Elkjøp. Noen som har noen tanker om hva som eventuelt kan være verdt å bestille i forhold til ventetid ? Bare å bestille det med minst antall ordre registrert i oversikten til Proshop og håpe de får en leveranse av det på ett eller annet tidspunkt kanskje ? Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 👀 . Da er det bare og selge 3080FE min da 7 Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 unicorndeath skrev (3 minutter siden): Vurderer å legge inn ny bestilling, hvilken butikk er best/verst av elkjøp vs netonnet ? Tror begge er like dårlige. Ingen informasjon fra noen av de og virker som de kanskje ikke er de som blir høyest prioritert i forhold til leveranser fra produsentene. Butikker som komplett og proshop har sikkert bedre forhold til produsentene pga høyere salgsvolum til vanlig på grafikkort. Vurderer å bare være på hugget når komplett på ett eller annet tidspunkt åpner for nye bestillinger igjen. De stengte jo tidlig, kontra proshop, elkjøp og netonnet som fortsatt har åpnent for bestillinger. 1 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Viker som alle har blitt pushet bakover nå fra 27 oktober til forventet inn på lager 1 november 2020, 1 stk 1 1 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Jaja, er nok best å slutte å bry seg. SLutte å følge denne tråden og den andre. Blir bare deppa. bedre å være lykkelig uviten og bli overrasket når det plutselig kommer en hentemelding, neste år.. 2 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Jepp, 5 dager pusback på 3080 TUF OC hos Komplett her også - er jo en grunn til at det ikke er bekreftede datoer - de vet rett og slett ikke hvor mye/fort de får inn fra leverandør. Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Forbannet paperlaunch hele greia, merkelig at de ikke klarer å sende ut flere kort, eller kanskje bare er slik at det skandinaviske markedet er nedprioritert av produsentene ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 19 minutes ago, aoottis24 said: 👀 . Da er det bare og selge 3080FE min da Gratulerer ! Kom gjerne med benchmarks og brukererfaringer i RTX 30xx tråden Ser ut til at Strix ER det beste valget av alle 3080 kort. Folk bruker jo tilogmed strix bios på EVGA 3080 ftw for å få bedre ytelse 3 Lenke til kommentar
shauge2 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Zotac trinity (non-oc), komplett, framskyndet fra 2 desember til 17 november. Rett rundt hjørnet mao 😄 1 Lenke til kommentar
freakoftheweek Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 MikeDaUnicorn skrev (1 time siden): Der ble min bestilling på 3080 TUF non-OC pusha tilbake fra 22. Oktober til 27. Oktober.... FACK.. Begynner eg å tvile på at kortet kommer denne måneden min bestilling på tuf OC ble flyttet fra 1.november til 27. oktober, kanskje de får en stor leveranse da 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) unicorndeath skrev (47 minutter siden): Snakket akkurat med proshop og de sa at norske kunder som har bestilt asus tuf står langt bak i køen for å motta kort, kundebehandleren oppfordret meg heller å kjøpe ett annet kort siden etterspørselen vs tilgangen var så stor. Norske kunder generelt faktisk, ligger dårlig ann hos Proshop. Endret 9. oktober 2020 av Mala Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 6 minutes ago, Emile the rat said: Hvilke kilde? Litt merkelige resultater siden Borderlands 3 er lik som techpowerup sin, men Gears 5 vesentlig dårligere. Så forstår ikke argumentet ditt med at techpowerup ikke bruker ultra preset, siden Bordelands er lik. Ser mer ut som CPU eller minnebottleneck på Gears 5. Oppgi kilde. Henvis til hele benchmarken, viss ikke er tallene verdiløse https://www.guru3d.com/articles_pages/geforce_rtx_3080_founder_review,11.html Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) 19 minutes ago, freakoftheweek said: min bestilling på tuf OC ble flyttet fra 1.november til 27. oktober, kanskje de får en stor leveranse da Når bestilte du? Kan dere forøvrig også ta "AMD vs Nvidia" diskusjonen i en annen tråd? Evt. lage en egen "Big Navi vs. Ampere" Endret 9. oktober 2020 av Theo343 3 Lenke til kommentar
Andraas Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Entity extraction skrev (53 minutter siden): Bestilt 17.09 kl 14:55 regsitrert 15:14 07.10 til 17.10 og nå 22.10 Sukk Dobbelsukk Jeg bestilte det samme kortet kl. 15.05 17.09 Jeg ble også nettopp flyttet fra 17.10 til 22.10 🙁 1 Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 La inn en bestilling på 3080 Rog Strix hos Elkjip, så er det bare å vente å se hva som kommer først av den og 3080 tuf'en jeg bestilte hos proshop. Lenke til kommentar
nems Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Min ordre hos Komplett på et ASUS ROG STRIX 3080 ble også bumpet fra 17. til 22.10 Ikke uventet da det var en ubekreftet dato som ikke betyr noen verdens ting før den går fra gult til gul/grønn eller grønn.. Ser det er veldig mange her på forumet som sliter med å forstå det. Må jo bare skape enda mer frustrasjon for folk.. ASUS har hele tiden sagt at STRIX OC vil dukke opp i starten av oktober, og STRIX non-OC vil følge rett etter. Regner med at komplett vil få noen forsendelser og jeg er fortsatt optimist mtp leveranse i løpet av måneden, men ingen garanti før den er gul/grønn eller grønn 😛 1 Lenke til kommentar
Stian838 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) 3080 Gaming X Trio blei flytta frå 1. nov til 27. okt her (komplett) 😀 Endret 9. oktober 2020 av Stian838 Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Min bestilling på 3080 Strix OC står fortsatt som 17 Oktober. Den ble endret fra 12 til 17 Oktober nå på Tirsdag. Bestilte 14:57 på lanseringsdagen, men ikke registrert før 15:13. Ordrenr: 3789800x Endret 9. oktober 2020 av Idrin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå