Theo343 Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 12 minutes ago, Aateigen said: Hvor mye ville folk solgt et Zotac RTX 3070 Twin Edge OC White for? Og hvor mye ville folk solgt et Asus RTX 3070 Turbo for? 10 Lenke til kommentar
BartSimpson Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Er det bare meg eller blir det bare mindre og mindre kort som kommer inn? Lenke til kommentar
Aateigen Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Theo343 skrev (Akkurat nå): 10 Var ikke det en smule billig? Begge 2 ligger jo ute for over det på Finn. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Det har ikke vært økende tilgang siden september. Men det kommer dryss litt som i slunkent regnvær.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 (endret) 1 minute ago, Aateigen said: Var ikke det en smule billig? Begge 2 ligger jo ute for over det på Finn. Det er det jeg ville lagt det ut for. 2 vifter på et 3070 er ikke direkte bra. Endret 14. april 2021 av Theo343 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 3080 er vel mer utbredt for de som ikke var så kresne på merke og modell helt i starten. Noe som er rart nå er at folk kjøper høyt rangerte modeller i bøtter og spann. For 10-15 år siden kjeftet folk på de som ikke kjøpte laveste modell. Det var helt uhørt å betale mer for marginalt bedre ytelse. Nå kjøper folk 3090 i samme tempo som unger kjøper godteposer på lørdager. To-tre kort så har man matbudsjettet til en liten familie. Jeg sier ikke noe på at folk har eller bruker penger. Jeg observerer at det er det motsatte av tidligere praksis at folk blar opp for dyr maskinvare. 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 13 minutes ago, Aateigen said: Var ikke det en smule billig? Begge 2 ligger jo ute for over det på Finn. Det er samme årsaken til at så mange kjøper de dyreste iPhone modellene. Folk tenker ikke selv. De som har greie på det og vet hva de får og har et formål med det er noe annet. Men i dag har du en større skare som kjøper det dyreste helt ukritisk og ser på det som de ser på macbooken og iphonen. Et image statement. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Før i tida var det alltid billigste utgave i en serie som gjaldt. Minne, gpu eller cpu. Da var det om å gjøre å klokke lengst å få mest mulig ut av penga Lenke til kommentar
T.Bag Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 (endret) Aateigen skrev (35 minutter siden): Hvor mye ville folk solgt et Zotac RTX 3070 Twin Edge OC White for? Og hvor mye ville folk solgt et Asus RTX 3070 Turbo for? Ville lagt ut for bud over 10k med frist ca en uke senere. Kan regne med alt mellom 10 og 12 for de vil jeg tro, kanskje mer om du treffer den rette. Endret 14. april 2021 av Nilsp 1 Lenke til kommentar
Aateigen Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Theo343 skrev (3 minutter siden): Det er samme årsaken til at så mange kjøper de dyreste iPhone modellene. Folk tenker ikke selv. De som har greie på det og vet hva de får og har et formål med det er noe annet. Men i dag har du en større skare som kjøper det dyreste helt ukritisk og ser på det som de ser på macbooken og iphonen. Et image statement. Men jeg spurte jo ikke hva du selv ville gitt for det. Jeg spurte hva folk ville lagt det ut for, hva man kan få for dem. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Folk fortsetter å poste i feil format eller uten bilde. Hvis man slenger ut en lenke i all hast skal man oppdatere med bilde når man er ferdig med å bestille. 1 Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Power sendte mail for 4 dager siden og skrev at 3070 gaming x trio var forsinket og estimert ny leverings tid var i dag. Noen andre med samme beskjed? Ser at statusen har gått fra 'Ordren klargjøres for sending' til 'Din ordre er mottat'. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 BadCat skrev (10 minutter siden): Folk fortsetter å poste i feil format eller uten bilde. Hvis man slenger ut en lenke i all hast skal man oppdatere med bilde når man er ferdig med å bestille. Så fryktelig, så forferdelig, hvordan kan vi fikse denne store urett 😜 2 Lenke til kommentar
Aateigen Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 BadCat skrev (14 minutter siden): Folk fortsetter å poste i feil format eller uten bilde. Hvis man slenger ut en lenke i all hast skal man oppdatere med bilde når man er ferdig med å bestille. Av og til poster jeg fra mobil, og da er det ikke så enkelt. Tenker hurtighet er det beste 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Det er den hersens toalettbørsta. Jeg har fått fnatt i snart ei uke nå. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 BadCat skrev (Akkurat nå): Det er den hersens toalettbørsta. Jeg har fått fnatt i snart ei uke nå. Han poster jo faktisk skjermkort til salgs. Din gamle grinebiter 😜 4 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Just now, Aateigen said: Av og til poster jeg fra mobil, og da er det ikke så enkelt. Tenker hurtighet er det beste Du har da screenshot og crop på mobil. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 (endret) 1 minute ago, Pc Lynet said: Han poster jo faktisk skjermkort til salgs. Din gamle grinebiter 😜 Ja, jeg vil at han skal slutte. Da kan han heller poste bare lenke. Endret 14. april 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 BadCat skrev (Akkurat nå): Du har da screenshot og crop på mobil. Skal folk fikle med det blir det jo garantert utsolgt. Kanskje vi skal starte en egen kun link ingen andre poster. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 BadCat skrev (1 minutt siden): Ja, jeg vil at han skal slutte. Da kan han heller poste bare lenke. Du har alvorlige problemer. Sorry... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå