KjellV Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 shinsengumi skrev (6 minutter siden): https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/skjermkort/nvidia/asus-geforce-rtx-3070-rog-strix-gaming-oc-8gb/1016448.11111/ edit: and its gone, hvertfall "grønn", men kan fortsatt bestilles med eta 30.04 edit2: and its gone (helt denne gangen) Ref denne varslingen i den andre tråden. Fikk ikke opp varsel/melding om nytt innlegg før 5 minutter etter posting så ikke kort på meg. Noen som vet om det kan fikses? Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 2 minutes ago, KjellV said: Ref denne varslingen i den andre tråden. Fikk ikke opp varsel/melding om nytt innlegg før 5 minutter etter posting så ikke kort på meg. Noen som vet om det kan fikses? Hvilken nettleser bruker du? jeg får hvertfall opp en liten popup og lyd/pling så lenge jeg idler i tråden (Chrome) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 (endret) shinsengumi skrev (9 minutter siden): Hvilken nettleser bruker du? jeg får hvertfall opp en liten popup og lyd/pling så lenge jeg idler i tråden (Chrome) Firefox. Pleier være det samme her, men pling har forsvunnet fra den tråden (så en annen bruker postet om manglende pling) og denne gangen kom den lille popupen nede til høyre 5 minutter for sent. Mulig det ordner seg med en omstart. Edit: Kom presist for din nyeste post i den tråden, så sikkert et engangstilfelle. Endret 8. april 2021 av KjellV Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Er 10k vanlig pris for 3070-kort i butikk for tida?;o 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 (endret) Nimrad skrev (8 minutter siden): Er 10k vanlig pris for 3070-kort i butikk for tida?;o Ja, høyere også og Asus og Co har sagt at prisene skal opp. Endret 8. april 2021 av Dragonlove 2 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Dårlig innpakning av Netonnet på to 3070 TUF OC jeg fikk i dag, bare noe papp rundt og plastbånd. Begge skjermkorteskene ser slik ut. Badcat ville vært i harnisk! Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 KjellV skrev (1 minutt siden): Dårlig innpakning av Netonnet på to 3070 TUF OC jeg fikk i dag, bare noe papp rundt og plastbånd. Begge skjermkorteskene ser slik ut. Badcat ville vært i harnisk! Det fikk jeg i forrige uke, men esken så bra ut i det minste, virker litt sånn i siste liten, "å nei vi mangler eske hva gjør vi" Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 56 minutes ago, KjellV said: Dårlig innpakning av Netonnet på to 3070 TUF OC jeg fikk i dag, bare noe papp rundt og plastbånd. Begge skjermkorteskene ser slik ut. Badcat ville vært i harnisk! NoN suger på innpakning Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 (endret) Netonnet har ikkje bra innpakking, nei. Berre ei eske med plasttrådar. No skal det seiast at skjermkort er godt pakka frå fabrikken so det er vel aldri nokon fare for at kortet skal taka skade, men likevel. På den eine pakka eg fekk so var plasttrådane lause, so skulle ikkje mykje til for at alt skulle ramla ut. Endret 9. april 2021 av Vannlinjen Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 Hva tror folk er sjansen for at denne her blir sendt i dag? Har ikke fått mail om at den er forsinket, så har et lite håp om at den blir sendt idag Vet noen sånn ca når NoN sender ut ting? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 NoN bør bytte emballasje og sende de ansatte på kurs i varepakking. 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 goofer skrev (4 minutter siden): God support hos Elkjøp! Ja de vil ha pengene dine😂 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 (endret) Det er ikke tilfeldigvis en som har vært over gjennomsnittet desperat etter skjermkort? Spoiler Endret 9. april 2021 av BadCat 5 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 (endret) BadCat skrev (27 minutter siden): Det er ikke tilfeldigvis en som har vært over gjennomsnittet desperat etter skjermkort? Skjul innhold 😅 Sitat Han stjal brev og pakker inneholdende blant annet bøker, sminke, klær, hundedekken, fotballhansker, kontaktlinser og konfekt. Nå er en 31 år gammel Sandefjord-mann dømt etter 39 tilfeller av tyverier fra postkasser. https://www.sb.no/stjal-fra-postkasser-na-er-julegavetyven-domt/s/5-73-1294023 Endret 9. april 2021 av Pc Lynet 1 Lenke til kommentar
nocure Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 ilalo skrev (1 minutt siden): Bastards.... Som forventet 🤷♂️🤣 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 Just now, nocure said: Som forventet 🤷♂️🤣 Jeg griner RTX tårer får trøste meg med at 3070 kan hentes hos posten nå, men bah.... ventet såååååååå lenge på 3080 nå Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 1 minute ago, ilalo said: Jeg griner RTX tårer får trøste meg med at 3070 kan hentes hos posten nå, men bah.... ventet såååååååå lenge på 3080 nå Bare å kaste inn håndkledet og bestille en 3090. Tipper jeg har 4080 før 3080 blir levert.. Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 Just now, ps5 said: Bare å kaste inn håndkledet og bestille en 3090. Tipper jeg har 4080 før 3080 blir levert.. Har vurdert det, men..... nesten 10k mer.... drøyt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå