idleman_2 Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Just now, Cardinal said: https://www.proshop.no/Grafikkort/Inno3D-GeForce-RTX-3090-iCHILL-Frostbite-24GB-GDDR6X-RAM-Grafikkort/2887323 Ukjent leveringsdato og kan bestilles... mulig det bare er en feil vært der lenge Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 TheMagicToiletbrush skrev (2 minutter siden): var bare 4x 3090 kort, med 1-3stk på lager, borte nå virker det som. Hvor ser man oversikt over hva som blir lagt ut? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 https://www.proshop.no/Grafikkort/ASUS-GeForce-RTX-3070-ROG-STRIX-OC-8GB-GDDR6-RAM-Grafikkort/2876845 Det er denne jeg skal ha. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 (endret) BadCat skrev (1 minutt siden): https://www.proshop.no/Grafikkort/ASUS-GeForce-RTX-3070-ROG-STRIX-OC-8GB-GDDR6-RAM-Grafikkort/2876845 Det er denne jeg skal ha. Kan få kjøpe det av meg når jeg har kjøpt det først 😛 Skal bare ha 25000,- ca Endret 8. april 2021 av Dragonlove Lenke til kommentar
TheMagicToiletbrush Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 KjellV skrev (1 minutt siden): Hvor ser man oversikt over hva som blir lagt ut? https://www.proshop.no/RTX-30series-overview Så klikker klikker du på hva som er på lager, de legger de ut kl.14.00 som regel. Så må følge med 🙂 Lenke til kommentar
rfm Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Naar man talar om trollen. Leveransbesked fra NoN pa 3080 Strix OC white fra 16/03 4 Lenke til kommentar
Firex Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Siden vi nevnte 3080 white oc fra NoN, noen som har en idé på hvor lang tid det kan ta (bestilte 16.03)? Fikk denne onsdag forrige uke: Sitat Kjære kunde, Vi kontakter deg angående din ordre der en eller flere av produktene for øyeblikket ikke finnes på vårt lager. Vi har dessverre enda ikke fått en bekreftet leveringsdato fra vår leverandør. Vi arbeider for å få mer informasjon angående leveringen og kommer tilbake til deg så fort vi fått ny informasjon angående leveringen av din ordre. Vi beklager forsinkelsen som har oppstått i leveringen av din order. Står bare mottatt også... Kan vel like gjerne bare avbestille? Må jo vente på neste batch her.. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 rfm skrev (Akkurat nå): Naar man talar om trollen. Leveransbesked fra NoN pa 3080 Strix OC white fra 16/03 Ikke fått noen leveransebeskjed, men fikk melding fra Postnord om pakke fra Netonnet ble funnet automatisk, da får vi håpe det er den da Lenke til kommentar
rfm Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 4 minutes ago, Firex said: Siden vi nevnte 3080 white oc fra NoN, noen som har en idé på hvor lang tid det kan ta (bestilte 16.03)? Fikk denne onsdag forrige uke: Står bare mottatt også... Kan vel like gjerne bare avbestille? Må jo vente på neste batch her.. Jeg fikk det beklager mailet igaar om White fra 16/03 men som sagt har jeg fatt levereringsbesked for den naa. Lenke til kommentar
nocure Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 (endret) Andre som har 3080 rog strix fra 23/3 salget hos NoN i bestilling? Det sto leveringsdato 9/4 når jeg bestilte. Noen som har fått noen oppdateringer på sitt? Eller erfaringsmessig vet hvordan de ligger an med leveringer? Endret 8. april 2021 av nocure Lenke til kommentar
Aateigen Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Så da er det kanskje håp for oss som fikk bestilt 3080 strix oc white nå i dag? At det kommer rundt 23.04 elns 1 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 7 minutes ago, nocure said: Andre som har 3080 rog strix fra 23/3 salget hos NoN i bestilling? Det sto leveringsdato 9/4 når jeg bestilte. Noen som har fått noen oppdateringer på sitt? Eller erfaringsmessig vet hvordan de ligger an med leveringer? 23? 3080 rog strix oc var på salg 24? på lager 09.04 spennende om den blir sendt i morgen eller ei, ikke får mail om at den er forsinket, men jeg venter i spenning Lenke til kommentar
Firex Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 rfm skrev (13 minutter siden): Jeg fikk det beklager mailet igaar om White fra 16/03 men som sagt har jeg fatt levereringsbesked for den naa. Fikk du også beskjed i de mailene at de ikke hadde noen forventet dato med å få inn kort? Har vært sånn for meg i hvert fall, med uvisst forventet dato helt siden jeg bestilte... Lenke til kommentar
rfm Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 13 minutes ago, Firex said: Fikk du også beskjed i de mailene at de ikke hadde noen forventet dato med å få inn kort? Har vært sånn for meg i hvert fall, med uvisst forventet dato helt siden jeg bestilte... Jeg hade 31.03 som forventet lagerdato i ordrebekreftelsen, men i "beklager"-mailet staar det " Vi har dessverre enda ikke fått en bekreftet leveringsdato fra vår leverandør. " Lenke til kommentar
Firex Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 rfm skrev (1 minutt siden): Jeg hade 31.03 som forventet lagerdato i ordrebekreftelsen, men i "beklager"-mailet staar det " Vi har dessverre enda ikke fått en bekreftet leveringsdato fra vår leverandør. " Skjønner, kanskje jeg er heldig og får den før vi bikker 2030. Lenke til kommentar
nocure Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 ilalo skrev (25 minutter siden): 23? 3080 rog strix oc var på salg 24? på lager 09.04 spennende om den blir sendt i morgen eller ei, ikke får mail om at den er forsinket, men jeg venter i spenning 24 stemmer Jeg har fått epost om ubekreftet levering på den 😢 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 @nocure Når fikk du den mailen? jeg har ikke fått mail, enda.... Lenke til kommentar
nocure Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 (endret) ilalo skrev (8 minutter siden): @nocure Når fikk du den mailen? jeg har ikke fått mail, enda.... Siste eposten kom i dag. Mulig du er heldig, og jeg er uheldig? At de solgte for mange? I panikk la jeg inn en bestilling på 3080 white i dag Endret 8. april 2021 av nocure Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 @nocure Hmmm, lenge siden du fikk mailen? jeg har som sagt ikke fått noe enda Ser at bekreftelsen på mail kom 10:22 Godt mulig jeg får mail i løpet av dagen 😕 Lenke til kommentar
nocure Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 ilalo skrev (1 minutt siden): @nocure Hmmm, lenge siden du fikk mailen? jeg har som sagt ikke fått noe enda Ser at bekreftelsen på mail kom 10:22 Godt mulig jeg får mail i løpet av dagen 😕 Er ordrestatusen din Bekreftet? Under min står det mottatt. Fikk epost i dag fra NoN at de ikke hadde noen bekreftet leveringsdato på min ordre av 3080 strix fra 24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå