Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fikk dere tak i kort? Jeg gikk inn ca. 5 sekunder etter at det ble postet i varslingstråden og da var det tomt.

Pc Lynet skrev (11 minutter siden):

Jo det er maks 1 per kunde. Det burde du forstå.

Er ikke mitt ansvar å legge noen godvilje til. Det står ikke noe om  noen form for begrensning på antall kort verken på produktside eller i handlekurven.

DuffyKey skrev (4 minutter siden):

Dere som har erfaring med Netonnet, fikk ordrebekreftelse med forventet lagerdato 23.04.21, betyr det at jeg var rask nok, eller får jeg snart en e-post med at det er utsatt? :p 

Jeg fikk forventet dato da jeg bestilte 3070 TUF OC og var en del som fikk levert denne datoen, men ikke jeg. Jeg måtte vente 2-3 uker lenger.

Lenke til kommentar
KjellV skrev (3 minutter siden):

Hvordan fikk dere tak i kort? Jeg gikk inn ca. 5 sekunder etter at det ble postet i varslingstråden og da var det tomt.

Er ikke mitt ansvar å legge noen godvilje til. Det står ikke noe om  noen form for begrensning på antall kort verken på produktside eller i handlekurven.

Jeg fikk forventet dato da jeg bestilte 3070 TUF OC og var en del som fikk levert denne datoen, men ikke jeg. Jeg måtte vente 2-3 uker lenger.

Jeg klikka på linken noen sekunder etter den dukka opp i denne tråden, regnet med at det var for seint..

Står "Levert" på ordren, men det er kanskje bare fordi de skal kunne trekke beløpet og ikke reservere?

Lenke til kommentar
DuffyKey skrev (1 minutt siden):

Jeg klikka på linken noen sekunder etter den dukka opp i denne tråden, regnet med at det var for seint..

Står "Levert" på ordren, men det er kanskje bare fordi de skal kunne trekke beløpet og ikke reservere?

Da tror jeg det må være noe feil, har ett Suprim 3080 som har stått levert på hos NON i noen uker, men det er ikke levert ennda, får mail av og til om at det desverre ikke er på lager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...