dan992 Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 ilalo skrev (44 minutter siden): 3090 Asus Tuf OC til 17.000?? på lager 16.04 Dette her er jo en aldri så "fantastisk" value til den prisen, med tanke på hva 3080 koster eller hva de ellers går for på finn feks? Sjansen for at man kan snappe en slik en til den prisen er vel minimal, vil jeg tro https://www.proshop.no/Grafikkort/ASUS-GeForce-RTX-3090-TUF-24GB-GDDR6X-RAM-Grafikkort/2876764?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite jeg har klaget inn proshop til prisjakt og prisguiden.De syns proshop drev villedende.De skal enten kutte ut å vise skjermkort fra proshop eller droppe å få fram varer som faktisk ikke er på lager fra å dukke opp i søkeresultater. 4 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 (endret) 27 minutes ago, KjellV said: Jeg har brukt historikk fra webarchive for oversiktsiden hos Proshop til å estimere når jeg får kort. En stund siden jeg gjorde dette, men jeg har bestilt samme kort 12. februar og regnet meg frem til at jeg sannsynligvis er nr 24 i køen. da er jeg mest sannsynlig 15-23 i køen da. Dumt jeg kasta lista hvor jeg hadde skrevet hvor mange som lå foran meg Hmm Quote Jeg har brukt historikk fra webarchive for oversiktsiden hos Proshop Hvor finner en denne ? Endret 7. april 2021 av idleman_2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Hva er enkleste og raskeste måten og avbestille ordre hos elkjøp på? Chatbot eller epost? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 5 minutes ago, justus said: Hva er enkleste og raskeste måten og avbestille ordre hos elkjøp på? Chatbot eller epost? telefon Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 idleman_2 skrev (1 time siden): Hmm Hvor finner en denne ? web.archive.org og bruk adressen https://www.proshop.dk/RTX-30series-overview (dk-versjonen har mange oppføringer, no-versjonen har nesten ingen) Er noe galt der nå, iallfall her hos meg. Blir redirected til en feilmelding når jeg søker på adressen. Sikkert bedre igjen i morgen. Du se hvor mange som var i kø ca. da du bestilte og så kan du gå gjennom sidene for å se hvor mange skjermkort de har fått inn og trekke de fra antallet i kø på din bestillingsdato.. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 MariusJS skrev (1 time siden): Dagens leveranse Jeg ser din fangst og høyner med min Et 3090 rog strix på toppen og et palit 3070 i bunnen. + En ps5 som ikke er med på bildet. Lenke til kommentar
Aateigen Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Irriterende at ikke Proshop har MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO på status siden. Aner ikke hvordan jeg ligger ann der Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Aateigen skrev (1 minutt siden): Irriterende at ikke Proshop har MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO på status siden. Aner ikke hvordan jeg ligger ann der Sansynligvis ikke så veldig bra, 3080 er som å finne nåla i høystakken. Lenke til kommentar
Aateigen Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Dragonlove skrev (1 minutt siden): Sansynligvis ikke så veldig bra, 3080 er som å finne nåla i høystakken. Joda, men er jo en god tid siden jeg bestilte det. Tror vi var en god gjeng her som bestilte det. Så endret statusen seg fra "Restbestilt", til "Er på lager", og så tilbake til "Restbestilt" Lenke til kommentar
Aateigen Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Eller god og god, det er det jo absolutt ikke. Er jo rimelig fersk bestilling. Var jo 24.03 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 2 hours ago, dan992 said: jeg har klaget inn proshop til prisjakt og prisguiden.De syns proshop drev villedende.De skal enten kutte ut å vise skjermkort fra proshop eller droppe å få fram varer som faktisk ikke er på lager fra å dukke opp i søkeresultater. Bra! Litt av samme, da Døstin lenge så ut til å ha populære produkter på lager igjennom prisjakt, men når man gikk inn på siden så var det ikkje på lager. SATANS irriterende. Drittbutikk! 1 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Nizzen skrev (9 minutter siden): Bra! Litt av samme, da Døstin lenge så ut til å ha populære produkter på lager igjennom prisjakt, men når man gikk inn på siden så var det ikkje på lager. SATANS irriterende. Drittbutikk! Både dustin og proshop triksa med lagerstatus og levering da jeg kjøpte 3060ti. Elkjøp innfridde til slutt, men det er irriterende å kjøpe samme vare fra 3 butikker, vente i 3 uker hvor 2 av dem har hatt fiktiv lagerstatus og stadige lovnader før du får den. Bra noen klager formelt! 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Aateigen skrev (16 minutter siden): Eller god og god, det er det jo absolutt ikke. Er jo rimelig fersk bestilling. Var jo 24.03 Har selv ett 3080 Suprim i bestilling fra 21.02 hos Proshop, har vel egentlig ikke noe forventning om å få det på denne siden av sommeren. Lenke til kommentar
halvdan Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 (endret) Endret 7. april 2021 av halvdan Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 1 minute ago, halvdan said: Ser ingen dato Lenke til kommentar
halvdan Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 (endret) Nizzen skrev (6 minutter siden): Ser ingen dato Ble sendt i dag. Allerede fortollet og på vei med PostNord. Ble mildt sagt overrasket over at kortet eksisterer i det hele tatt. Endret 7. april 2021 av halvdan Lenke til kommentar
Aateigen Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 halvdan skrev (7 minutter siden): Når bestilte du? Lenke til kommentar
halvdan Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Aateigen skrev (Akkurat nå): Når bestilte du? 24.3 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 halvdan skrev (Akkurat nå): 24.3 Griseflaks 👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå