Tåkefyrste Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Just now, Dragonlove said: Hvilke kort var det? Så det var Arous Master, Gaming X Trio og Gainward Phoenix, var det flere da? De, pluss Palit Gaming Pro. De fleste lå på lager med 40+ av hver. Men de forsvant helt sinnsvakt fort. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Tåkefyrste skrev (Akkurat nå): De, pluss Palit Gaming Pro. De fleste lå på lager med 40+ av hver. Men de forsvant helt sinnsvakt fort. Ja det gjør det alltid Lenke til kommentar
Binary Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 (endret) Hadde Aorus Master og Gaming X Trio i handlekurv, men Aorus Master forsvant akkurat når jeg skulle gjennomføre bestilling, så da ble det "bare" Gaming X Trio. Nå mangler jeg bare Ryzen 5900x eta 3. mai. Med 10% rabatt, så var det ikke så ille sammenlignet med Finn.no priser. Kanskje det blir ny gaming-PC nå snart.. Endret 7. april 2021 av Binary 2 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Stoddart skrev (1 minutt siden): Hah! Nå har jeg sittet ved PC'n i hele dag, med denne og varslingstråden oppe. Gikk for å lage meg litt mat rett før klokken 16. Pokker. Jeg tror jeg har gått glipp av minst 10 slipp på den måten der. Skjer alltid når man er på do eller lager mat. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Gunstig med 3070 for 8700 fra i går da, Asus dual. Lenke til kommentar
Oz370_InnleggNO Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Hvordan fungerer det på komplett (og de fleste andre nettbutikker), blir varen reservert i det du legger den til i handlekurven eller må man være rask og fullføre betaling/bestilling før man er safe? Lenke til kommentar
Binary Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Just now, Oz370_InnleggNO said: Hvordan fungerer det på komplett (og de fleste andre nettbutikker), blir varen reservert i det du legger den til i handlekurven eller må man være rask og fullføre betaling/bestilling før man er safe? Det siste.. hjalp ikke meg å ha to produkter i handlekurv, ene forsvant da jeg klikket bestill. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Just now, Pc Lynet said: Jeg tror jeg har gått glipp av minst 10 slipp på den måten der. Skjer alltid når man er på do eller lager mat. Japp. Har ikke gått glipp av like mange, da jeg (dumt nok) ikke stresset med skjermkort tidlig i lanseringen da jeg tenkte at det sikkert blir grei tilgang når jeg skal bygge meg PC i Mai-ish. Nå er det sånn at jeg jakter skjermkort, også får resten av komponentene heller kjøpes i ettertid 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Pc Lynet skrev (1 minutt siden): Jeg tror jeg har gått glipp av minst 10 slipp på den måten der. Skjer alltid når man er på do eller lager mat. Skulle nesten hatt ett campingtoalett, kjøleskap og komfyr rett ved siden av 😛 Er på jobb nå, men måtte jo selvfølgelig gjøre noe akkurat isted når det var slipp 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Just now, Oz370_InnleggNO said: Hvordan fungerer det på komplett (og de fleste andre nettbutikker), blir varen reservert i det du legger den til i handlekurven eller må man være rask og fullføre betaling/bestilling før man er safe? På komplett så går ting ut av kurva mens du skal til å betale 😅 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Du må fullføre betalingen. Men hvis du er uheldig kan det likevel hende at du får inn ei bestilling til neste runde. 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Nizzen skrev (Akkurat nå): På komplett så går ting ut av kurva mens du skal til å betale 😅 Skulle likt å sett noen gjort det i en matbutikk 😛 Lenke til kommentar
Oz370_InnleggNO Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 På ordren min så står det 1 stk reservert, så regner med at jeg var rask nok for en gangs skyld 1 Lenke til kommentar
Le_Chuck Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Fikk tak i et 3070 trio, men ser nå at levering ikke er før i Juni. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Le_Chuck skrev (Akkurat nå): Fikk tak i et 3070 trio, men ser nå at levering ikke er før i Juni. Da var du for sent ute til å få en av de på lager nå. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Var selvsagt ute med bikkja en liten tur etter jobb. Hva var prisene på 3070? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Le_Chuck skrev (Akkurat nå): Fikk tak i et 3070 trio, men ser nå at levering ikke er før i Juni. Da var du litt for sen. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 (endret) lucky666 skrev (Akkurat nå): Var selvsagt ute med bikkja en liten tur etter jobb. Hva var prisene på 3070? Rundt 10k ish å ennda så skal nok prisene mer opp. Endret 7. april 2021 av Dragonlove Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Just now, lucky666 said: Var selvsagt ute med bikkja en liten tur etter jobb. Hva var prisene på 3070? Fleste rundt 10 løk Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 lucky666 skrev (Akkurat nå): Var selvsagt ute med bikkja en liten tur etter jobb. Hva var prisene på 3070? Trio og Aorus 10k Gainward 9k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå