Pc Lynet Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Nizzen skrev (5 minutter siden): Flott info Har sett et annet OEM kort med 12pin i en ferdigpc, men husker ikkje hvilken. Her er bilder: https://support.lenovo.com/ca/en/partslookup?partid=5V10W62712 1 Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Teodor1979 skrev (3 timer siden): Hvilket 3070 får man her tror du? 🤔 Kjøpte nesten samme PC på elkjøp for noen uker siden , bortsett fra at min kom med Ryzen X3700cpu og et RTX 3060 TI, og det er visstnok MSI de bruker. Betalte 14000 og syns vel det var et mye bedre tilbud enn 21000 som de skal ha for den du linket til. Ulempen er at grunnet dårlig kjøling så blir CPUen nest kokt, så vannkjøling kommer etterhvert 1 Lenke til kommentar
Rikardv1 Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Har power sluppet noen rtx kort i det siste? Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Rikardv1 skrev (Akkurat nå): Har power sluppet noen rtx kort i det siste? Nope, de snakker om å levere 3070 gaming x trio som ble bestilt i midten av feb rundt den 10. Denne måneden Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Har noen klart å klage til power for kanselerte bestillinger ? Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 idleman_2 skrev (22 minutter siden): Har noen klart å klage til power for kanselerte bestillinger ? Hva de kanselert nå 3090 strix? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 3 minutes ago, Ephrus said: Hva de kanselert nå 3090 strix? Jepp OC edition Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 idleman_2 skrev (4 minutter siden): Jepp OC edition Da venter jeg og ser hva som skjer med 3070 gaming x trio, kundestøtte sa rundt 10. Men virker ikke som det er hele sannheten, mtp hva andre har nevnt på forumet Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 2 minutes ago, Ephrus said: Da venter jeg og ser hva som skjer med 3070 gaming x trio, kundestøtte sa rundt 10. Men virker ikke som det er hele sannheten, mtp hva andre har nevnt på forumet Du har i det minste fått en dato... hver gang jeg kontaktet kundeservice kunne de ikke gi meg noen dato i det hele tatt... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Ephrus skrev (1 time siden): Hva de kanselert nå 3090 strix? De kansellerte ordre på flere kort. For meg og en del andre var det snakk om 3060 TUF OC til fin pris 5590,- Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Tror ikke det hjelper å klage. Det som er merkelig at de fortsatt har samme kort på websiden (3090 Strix OC). Hadde forventet at de i det minste hadde fjernet det. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 (endret) Ting ser ikke ut til å bli lysere med det første. "Asus Prepares for Another Round of Graphics Card Price Hikes" https://www.tomshardware.com/news/asus-to-hike-graphics-cards-prices-again Endret 5. april 2021 av QUiPS 1 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 1 hour ago, Supervisor said: Tror ikke det hjelper å klage. Det som er merkelig at de fortsatt har samme kort på websiden (3090 Strix OC). Hadde forventet at de i det minste hadde fjernet det. Du kan foreta dekningskjøp skrive til power at de har å følge forbrukerkjøpsloven da denne står over kjøpsloven... du kjøper samme kort fra annen butikk, sparer på kvittering.. varsler power om at nytt kort vil bli kjøpt inn der du skriver at power vil måtte dekke merkostnaden din pga kontraktsbrudd fra selgers side. Bringe saken inn for forbrukerrådet. Vil nok ta laaang tid, men at du vil få igjen pengene dine.. hvis du får et økonomisk tap på grunn av forsinkelsen, så må du gjerne kreve erstatning på siden av krav om å få dekket merkostnaden..... 1 Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Takk for info. Lurer på om noen andre har gjort det du nevner med noenlunde positivt utfall. Også er det umulig å kjøpe dette kortet noen andre steder. Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Supervisor skrev (13 minutter siden): Takk for info. Lurer på om noen andre har gjort det du nevner med noenlunde positivt utfall. Også er det umulig å kjøpe dette kortet noen andre steder. Ikke umulig, proshop er letteste siden å skaffe kort fra, siden de legges ut på fast tidspunkt. Kl 14 når de er på lager Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Skal kanskje prøve med Proshop. Venter allerede på et kort fra Proshop siden 17.09. 😂 Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 3080 tuf, eagle oc, gaming trio. Anntar du venter på førstnevnte Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 (endret) Nææ så nusselig. 😂 https://www.tomshardware.com/news/asus-releases-tiny-geforce-rtx-3060-for-sff-systems Endret 5. april 2021 av Dragonlove Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Da fikk jeg leveringsbekreftelse fra kort fra Elkjøp. Enten 3070 Strix OC eller 3070 TUF OC (noen som vet hvordan man finner ut hva som ble sendt?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå