Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
justus skrev (43 minutter siden):

Det har jo kommet en hel del allerede siden badcat sa det der.. Spørsmålet er heller; på hvilket punkt slutter folk og være villig til å lage nye miningrigs med 3060Ti/3070. Jeg personlig kjører nå en rig med seks av disse kortene som jeg kjøpte for 7000-8500 per stykk.. men nå er jo prisene i nettbutikkene pasert 10K på 3070.. og 3060 Ti er vel rundt 9K.. syns det begynner å bli litt i drøyeste laget da inntjeningen ikke akkurat har tatt seg opp men holdt seg rundt 5$ dagen per kort +-

Hmm, miner du $?

De som startet å mine Bitcoin fikk ikke så voldsomt mye i begynnelsen heller, men dette er noe å tenke på.

In 2009 the first bitcoin miners used standard multi-core CPUs to produce BTC at a rate of 50 per block. If you had a couple computers lying around with decent specs you could have earned about five dollars a day. The difficulty of mining (amount of computing power necessary) was so low then it was worth it for hobbyists and crypto nerds to participate.

 

Kilde...

https://thenextweb.com/hardfork/2018/02/02/a-brief-history-of-bitcoin-mining-hardware/

Endret av Dragonlove
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...