Pc Lynet Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 Ephrus skrev (1 minutt siden): Fremdeles usikkert om de sender kortet, ettersom jeg allerede har kjøpt ett hos dem tidligere Så lenge du ikke bestilte to i dag bør det gå greit. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 Gjorde en liten uheldig tabbe; Bestilte først rog strix hos komplett (intended). Trodde så jeg hadde åpnet incognito tab og logget inn på min søster og kjøpe msi 3070. Var visst ikke logget inn på henne men autologin på meg, derfor 2 ordre (2 separate, men på samme konto). Er jeg fucked og får kansellert begge, eller bare den siste evt? Går begge gjennom? Brukte rabattkode på rog strix. Får jeg denne tilbake hvis begge blir kansellert? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 Neonex skrev (1 minutt siden): Gjorde en liten uheldig tabbe; Bestilte først rog strix hos komplett (intended). Trodde så jeg hadde åpnet incognito tab og logget inn på min søster og kjøpe msi 3070. Var visst ikke logget inn på henne men autologin på meg, derfor 2 ordre (2 separate, men på samme konto). Er jeg fucked og får kansellert begge, eller bare den siste evt? Går begge gjennom? Brukte rabattkode på rog strix. Får jeg denne tilbake hvis begge blir kansellert? Det går greit så lenge det ikke er mer enn ett kort av hvert slag. 2 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 Hehe, nei nå må systemet ha hengt seg opp hos Komplett. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 (endret) Dragonlove skrev (1 minutt siden): Hehe, nei nå må systemet ha hengt seg opp hos Komplett. Neida strix teller ned, har sikkert fått 500-1000 stk 3070: Endret 31. mars 2021 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 Dragonlove skrev (Akkurat nå): Hehe, nei nå må systemet ha hengt seg opp hos Komplett. Ikke nødvendig vis,f forrige gang gaming x trio var til salgs der var de ute i rundt 40 min Lenke til kommentar
muuha Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 3070 til 10k er ikke så attraktivt akkurat.. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 muuha skrev (Akkurat nå): 3070 til 10k er ikke så attraktivt akkurat.. Joda for oss som miner. Det blir nok ny standard pris på 3070 uansett. 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 muuha skrev (Akkurat nå): 3070 til 10k er ikke så attraktivt akkurat.. Du sier ikke det når prisen går opp til 12-13k 3 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 (endret) Neonex skrev (7 minutter siden): Gjorde en liten uheldig tabbe; Bestilte først rog strix hos komplett (intended). Trodde så jeg hadde åpnet incognito tab og logget inn på min søster og kjøpe msi 3070. Var visst ikke logget inn på henne men autologin på meg, derfor 2 ordre (2 separate, men på samme konto). Er jeg fucked og får kansellert begge, eller bare den siste evt? Går begge gjennom? Brukte rabattkode på rog strix. Får jeg denne tilbake hvis begge blir kansellert? Tror det går fint siden det er to forskjellige skjermkort. I tilfeller jeg vet om der de har slettet ordrer er det den eldste som blir stående igjen. Dragonlove skrev (4 minutter siden): Hehe, nei nå må systemet ha hengt seg opp hos Komplett. Ja, kan ikke skjønne noe annet. Tror de prøver å lure meg til å bestille flere kort 🤣 muuha skrev (1 minutt siden): 3070 til 10k er ikke så attraktivt akkurat.. Samme ble sagt da de hadde steget til 8500,- Endret 31. mars 2021 av KjellV 1 Lenke til kommentar
muuha Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 Pc Lynet skrev (Akkurat nå): Joda for oss som miner. Det blir nok ny standard pris på 3070 uansett. samme hashrate som andre 3070 kort, så ikke verdt å betale ekstra for hva enn som gjør msi trio kortet dyrere Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 muuha skrev (Akkurat nå): samme hashrate som andre 3070 kort, så ikke verdt å betale ekstra for hva enn som gjør msi trio kortet dyrere Jeg betalte 8500kr for Gigabutt 3070 Eagle hos NoN. Trio for 1500kr ekstra er ett varp. Lenke til kommentar
Biffmannen Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 (endret) Power skrev dette til meg Quote Hei *******. ordreren er kansellert da vi ikke får varen på lager, eller tilsvarende. utifra kjøpsloven så har en lov til å kansellere dersom det viser seg at varen ikke er å oppdrive og vi heller ikke får inn tilsvarende fra AMD. Om du ser på nettsiden, så står det også oppført slik med "ikke på lager" Når det gjelder prisingen på produktet, så er det kun styrt på automatikk av vår prisrobot. Jeg kan tilby deg et gavekort på 400,- for det inntrufne. Er du uenig i dette, så må en nesten ta det videre med forbrukerrådet. Ønsker deg allikevel en fin dag videre. Betyr det at dem ikke skal selge lenger 6800xt på Power? 🤔 Endret 31. mars 2021 av Biffmannen Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 muuha skrev (1 minutt siden): samme hashrate som andre 3070 kort, så ikke verdt å betale ekstra for hva enn som gjør msi trio kortet dyrere Vennligst henvis til ett annet 3070 kort som er på lager, dessuten er det ikke alle som miner. 1 Lenke til kommentar
Boye Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 (endret) Sikkert noen som sitter i samme situasjon som her: har et 2080Ti og kan teknisk sett "svelge noen kameler" for et svindyrt 3090, ved å selge 2080Ti-kortet til en fin pris. Fortsatt himla dyrt, og med 3080Ti rett rundt hjørnet (teknisk sett), samt at 2080Ti fortsatt er god råtass... tja Men hadde trengt HDMI 2.1, og der kommer 30-serien inn... Endret 31. mars 2021 av Boye Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 Fikk nå ett litt billigere kort i dag. 2 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 Nå begynner det å minke hos Komplett Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 KjellV skrev (28 minutter siden): Lim inn svaret ditt i tråden når det kommer Fikk samme svar som Biffmannen.. Biffmannen skrev (3 minutter siden): Power skrev dette til meg Betyr det at dem ikke skal selge lenger 6800xt på Power? 🤔 Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 Dragonlove skrev (1 minutt siden): Fikk nå ett litt billigere kort i dag. Proshop? Var litt treg på labben med betalinga på det kortet, men ordren får ihvertfall lov til å ligge der Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 lucky666 skrev (Akkurat nå): Proshop? Var litt treg på labben med betalinga på det kortet, men ordren får ihvertfall lov til å ligge der Non. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå