Dragonlove Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Pc Lynet skrev (Akkurat nå): Bare å innse at Euro tec er scam. Tja, Scam er det vel ikke, de har nå tross alt holdt på siden 1995 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 justus skrev (1 minutt siden): Så du har ventet 6 uker med status som behandlet? Når var kortene du bestilte forventet på lager? .. Det her får meg til å vurdere og kanselere ordrene jeg har inne hos de... Har euro-tec levert RTX 3 serie kort til noen her? Det husker jeg ikke, men de har flyttet dato 2 ganger, siste til 29.03, altså mandag. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Just now, Dragonlove said: Tja, Scam er det vel ikke, de har nå tross alt holdt på siden 1995 Det er en lang tid uten å få på plass "Om Oss" på nettsiden 😅 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Jeg har bestilt andre ymse ting derfra som power supply og da ble det shippa samme dag... så det er en legit nettbutikk, men kan tenkes systemene/lager de har for 3 seriekortene ikke stemmer helt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 1 minute ago, Dragonlove said: Det husker jeg ikke, men de har flyttet dato 2 ganger, siste til 29.03, altså mandag. Da får vi bare smøre oss med tålmodighet da.. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 justus skrev (Akkurat nå): Jeg har bestilt andre ymse ting derfra som power supply og da ble det shippa samme dag... så det er en legit nettbutikk, men kan tenkes systemene/lager de har for 3 seriekortene ikke stemmer helt.. Ja, tenker systemet de bruker ikke fungerer optimalt, men det er vel sånn Webmerc system som de ikke har noe særlig kontroll over. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 justus skrev (Akkurat nå): Jeg har bestilt andre ymse ting derfra som power supply og da ble det shippa samme dag... så det er en legit nettbutikk, men kan tenkes systemene/lager de har for 3 seriekortene ikke stemmer helt.. Nettopp hvorfor skulle en mini putt butikk rettet mot bedriftsmarkedet klare å få tak i skjermkort. Det er lov med litt kritisk tenkning. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 (endret) Nå er det side ikke funnet på produktet. Tenker de få skjermkort som var på lager ett sted i Europa er solgt til 1000 kunder av ymse nettbutikker rundt om i Norden. Endret 26. mars 2021 av Pc Lynet Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Kortet ditt er vel på et strandet kontainerskip 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Lukter avbestilling på Tirsdag/Onsdag hvis ikke man hører noe mer... Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Pc Lynet skrev (1 minutt siden): Nå er det side ikke funnet på produktet. Tenker de få skjermkort som var på lager ett sted i Europa er solgt til 1000 kunder av ymse nettbutikker rundt om i Norden. Jaja, ikke krise om det ikke dukker opp i morgen, så blir det nå spennende å se om de dukker opp i hele tatt, kanskje i 2025 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 justus skrev (Akkurat nå): Lukter avbestilling på Tirsdag/Onsdag hvis ikke man hører noe mer... Hvorfor? de reserverer bare beløp på kort, ikke sånn som Elkjøp som har stjålet mine penger i en mnd nå, først 11k for ett Evga 3080 kort og nå 10-11k for 2 3060 kort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 (endret) 2 minutes ago, Dragonlove said: Hvorfor? de reserverer bare beløp på kort, ikke sånn som Elkjøp som har stjålet mine penger i en mnd nå, først 11k for ett Evga 3080 kort og nå 10-11k for 2 3060 kort. Tenkte og frigjøre midler så jeg kan bestille andre steder som har mere sannsynlig leveranse da Endret 26. mars 2021 av Slettet-grkpmGQW gramtikkkk Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 justus skrev (1 minutt siden): Tenkte og frigjøre midler så jeg kan bestille andre steder som har mere sannsynlig leveranse da Går sikkert noen dager bort for å frigjøre kapital, glad jeg har flere Kredittkort. Lenke til kommentar
goofer Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 7 minutes ago, Dragonlove said: Hvorfor? de reserverer bare beløp på kort, ikke sånn som Elkjøp som har stjålet mine penger i en mnd nå, først 11k for ett Evga 3080 kort og nå 10-11k for 2 3060 kort. Både NetOnNet, Multicom og Power trekker beløpet, virker det som. NetOnNet har hatt mine penger siden september i fjor... Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 goofer skrev (5 minutter siden): Både NetOnNet, Multicom og Power trekker beløpet, virker det som. NetOnNet har hatt mine penger siden september i fjor... Vi får anmelde de for svindel. Dette gjør du dersom du blir svindla på nett – NRK Innlandet – Lokale nyheter, TV og radio Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Dragonlove skrev (59 minutter siden): Noen som fikk ordrebekreftelse på mail? fikk det de 2 siste gangene jeg bestilte kort av de, men ikke fått noe nå, men jeg ser ordren er til behandling. Til behandling her også... Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 (endret) 1 hour ago, goofer said: Både NetOnNet, Multicom og Power trekker beløpet, virker det som. NetOnNet har hatt mine penger siden september i fjor... Hmm power har ikke trekt penger fra meg når jeg bestilte strix 3090 OC Endret 26. mars 2021 av idleman_2 Lenke til kommentar
Skallgrimz Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 (endret) Slettet Endret 27. mars 2021 av Skallgrimz Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 Har Komplett sluppe kort på laurdag før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå