Cardinal Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Annet Komplett spørsmål... Hvor sene på dagen har de vært når de legger ut kort for salg? Dvs "nå er klokken X, da kommer det ikke kort i dag..." ? slik at man kan komme igang med andre ting. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 justus skrev (2 minutter siden): Kan ikke skjønne annet enn at her må det være solgt for mange kort.. 27 på lager fortsatt mulighet til å kjøpe 27 er jo mye 😂 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 (endret) Cardinal skrev (1 minutt siden): Annet Komplett spørsmål... Hvor sene på dagen har de vært når de legger ut kort for salg? Dvs "nå er klokken X, da kommer det ikke kort i dag..." ? slik at man kan komme igang med andre ting. Komplett kommer ikke til å slippe flere skjermkort for salg. De må hamstre til egen pc produksjon. Seneste har vært kl 17. Endret 26. mars 2021 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Cardinal skrev (Akkurat nå): Annet Komplett spørsmål... Hvor sene på dagen har de vært når de legger ut kort for salg? Dvs "nå er klokken X, da kommer det ikke kort i dag..." ? slik at man kan komme igang med andre ting. De har ikke lagt ut kort på fredag's ettermiddag som jeg kan huske, ellers har de lagt ut kort imellom 16 og 18 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Just now, Pc Lynet said: Komplett kommer ikke til å slippe flere skjermkort for salg. De må hamstre til egen pc produksjon. Noe som gjør at jeg vurderer å kjøpe en komplett-pc med 3060/3060ti/3070, også rett og slett bare demontere for å montere i kabinettet jeg har hatt stående i årevis, som jeg nå har lyst til å bruke 😛 Jeg, sær? Aldri hørt! Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 1 minute ago, Stoddart said: Noe som gjør at jeg vurderer å kjøpe en komplett-pc med 3060/3060ti/3070, også rett og slett bare demontere for å montere i kabinettet jeg har hatt stående i årevis, som jeg nå har lyst til å bruke 😛 Jeg, sær? Aldri hørt! Jeg har vurdert det samme, men å ta vare på gpu og selge resten 🤣 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 1 minute ago, Ooinaru said: Jeg har vurdert det samme, men å ta vare på gpu og selge resten 🤣 Hehe, har hatt dette med meg igjennom noen år nå, er for øyeblikket i sin 5.bod etter å vært med i 5 leiligheter, er på tide å faktisk bruke kabinettet til noe annet enn abstrakt kunst! 2 Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Stoddart skrev (43 minutter siden): Hehe, har hatt dette med meg igjennom noen år nå, er for øyeblikket i sin 5.bod etter å vært med i 5 leiligheter, er på tide å faktisk bruke kabinettet til noe annet enn abstrakt kunst! Bygd på ramma av en Ducati? Rått.. 1 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Pc Lynet skrev (1 time siden): Komplett kommer ikke til å slippe flere skjermkort for salg. Tøv. 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Vannlinjen skrev (2 minutter siden): Tøv. Fakta ikke før påske. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 1 minute ago, Pc Lynet said: Fakta ikke før påske. Ikke lenge til påske riktignok. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Stoddart skrev (1 minutt siden): Ikke lenge til påske riktignok. Uansett tvilsomt at det kommer noen store kvantum med skjermkort før i høst. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Pc Lynet skrev (3 minutter siden): Uansett tvilsomt at det kommer noen store kvantum med skjermkort før i høst. Ikke så sikker på at det kommer noe særlig større kvantum da heller jeg. 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 SauceMachine skrev (2 timer siden): https://store.euro-tec.no/asus-geforce-rtx-3070-tuf/cat-p/c/p1001505107 lykke til, 27 på lager Noen som fikk ordrebekreftelse på mail? fikk det de 2 siste gangene jeg bestilte kort av de, men ikke fått noe nå, men jeg ser ordren er til behandling. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 1 minute ago, Dragonlove said: Ikke så sikker på at det kommer noe særlig større kvantum da heller jeg. Akkurat det frykter jeg også. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 1 minute ago, Dragonlove said: Noen som fikk ordrebekreftelse på mail? fikk det de 2 siste gangene jeg bestilte kort av de, men ikke fått noe nå, men jeg ser ordren er til behandling. Jeg fikk ordrebekreftelse på mail.. men ordren min står fortsatt "Til behandling" Lenke til kommentar
Rikardv1 Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Dragonlove skrev (2 minutter siden): Noen som fikk ordrebekreftelse på mail? fikk det de 2 siste gangene jeg bestilte kort av de, men ikke fått noe nå, men jeg ser ordren er til behandling. Har fått ordrebekreftelse og ordre står som behandlet. Men vet ikke mer Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Rikardv1 skrev (2 minutter siden): Har fått ordrebekreftelse og ordre står som behandlet. Men vet ikke mer Ja det har det stått en stund på de 2 andre ordrene mine også Den første ordren var 09.02 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Bare å innse at Euro tec er scam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 1 minute ago, Dragonlove said: Ja det har det stått en stund på de 2 andre ordrene mine også Den første ordren var 09.02 Så du har ventet 6 uker med status som behandlet? Når var kortene du bestilte forventet på lager? .. Det her får meg til å vurdere og kanselere ordrene jeg har inne hos de... Har euro-tec levert RTX 3 serie kort til noen her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå