KriZZ Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 Jeg så 3070 strix var på lager og ga et forsøk, ser ut til at det skal vær bænkers. Bekreftet 7 april i mail og reservert i ordreoversikt Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 2 minutes ago, Blurrp said: men det bekrefter det jeg trodde da... jeg har faktisk genuint ikke sjangs å slå folk med bedre programmer, botter og generelt erfaring enn meg. Lite tro på at jeg klarer å raske til meg noen 3070 kort nå... kanskje jeg bare burde ta meg til takke med 3060 kort 😕 evt noe annet elkjop hadde en god del 3070 kort til salgs idag følg med i den andre tråden varsel om grafikkkort slipp Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 (endret) 2 minutes ago, KriZZ said: Jeg så 3070 strix var på lager og ga et forsøk, ser ut til at det skal vær bænkers. Bekreftet 7 april i mail og reservert i ordreoversikt Hvor ser du på mail ang bekreftet dato? glem det, fant det bekreftet 7 april på alle kortene Endret 25. mars 2021 av ilalo Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 ilalo skrev (Akkurat nå): Hvor ser du på mail ang bekreftet dato? Under Tilgjengelighet Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 kvantumkriger skrev (2 timer siden): Er det noen andre som bestilte ZOTAC GeForce RTX 3060 Twin Edge ved lansering 25.2, som fortsatt venter på kort, eller nettopp har fått sitt? Var forventet på lager 3.4, men ordren ble oppdatert med forventet inn på lager 3.5. Ordren ble oppdatert den 18.3. Synes 4.299 var en god pris, så jeg er villig til å vente til mai og omså enda lengere for å få det 🙂 Jeg bestilte samme kort og datoen her ble også flyttet til 3 Mai. Det er vel tredje gang nå at datoen blir flyttet på. 1 Lenke til kommentar
Blurrp Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 Just now, ilalo said: elkjop hadde en god del 3070 kort til salgs idag følg med i den andre tråden varsel om grafikkkort slipp ja følger med der, men rakk ikke de heller... og spess ikke siden jeg hadde 2 bestillinger på proshop så turte jeg ikke legge inn enda 2 bestillinger -.- Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 1 minute ago, Blurrp said: ja følger med der, men rakk ikke de heller... og spess ikke siden jeg hadde 2 bestillinger på proshop så turte jeg ikke legge inn enda 2 bestillinger -.- Du må bare legge inn bestillinger ta de med klarna om mulig få først, betal senere avbestill de du ikke trenger etter de andre er sendt Lenke til kommentar
Blurrp Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 Just now, ilalo said: Du må bare legge inn bestillinger ta de med klarna om mulig få først, betal senere avbestill de du ikke trenger etter de andre er sendt ja, det er vel kanskje det som må til... skyter mann 100 ganger så burde jo en treffe etterhvert 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 Blurrp skrev (2 minutter siden): ja følger med der, men rakk ikke de heller... og spess ikke siden jeg hadde 2 bestillinger på proshop så turte jeg ikke legge inn enda 2 bestillinger -.- Pengene blir bare reservert så da kan du etterhvert bare kansellere de ordrene du ikke vil ha når du får en sendingsbekreftelse. Lenke til kommentar
Blurrp Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 1 minute ago, TheKims said: Pengene blir bare reservert så da kan du etterhvert bare kansellere de ordrene du ikke vil ha når du får en sendingsbekreftelse. altså hvis jeg hadde hatt penger til å reservere mer enn 2 kort ja xD hadde egentlig ikke tenkt å bruke mer enn 10k tilsammen på meg og kona men ser jo fort at hvis jeg vil ha kort som er brukbare (altså ikke 3060 kort som folk konstant skyver meg vekk fra) så må jeg plutselig ganske nære 10k bare for ett kort... og da ha 40-60k som reservert er ikke mulig for min del 😛 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 (endret) 1 minute ago, Blurrp said: altså hvis jeg hadde hatt penger til å reservere mer enn 2 kort ja xD hadde egentlig ikke tenkt å bruke mer enn 10k tilsammen på meg og kona men ser jo fort at hvis jeg vil ha kort som er brukbare (altså ikke 3060 kort som folk konstant skyver meg vekk fra) så må jeg plutselig ganske nære 10k bare for ett kort... og da ha 40-60k som reservert er ikke mulig for min del 😛 jeg har i skrivende stund kort reservert til ca 80k 😛 alle skal dukke i midten av april untatt 3080 strix fra komplett som ble bestilt i sep 😕 Endret 25. mars 2021 av ilalo Lenke til kommentar
Blurrp Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 Just now, ilalo said: jeg har i skrivende stund kort reservert til ca 80k 😛 i svarte... ja jeg har ikke råd til sånt... derfor jeg blir både skremt og lei meg i disse trådene... for vi skviser ut av sparepengene til endelig å få oppgradert pcene våre men får aldri tak i kort, mens andre reserverer og kaster kort rundt omkring som de er millionærer xD selvfølgelig blir jeg sjalu xD 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 Blurrp skrev (1 minutt siden): altså hvis jeg hadde hatt penger til å reservere mer enn 2 kort ja xD hadde egentlig ikke tenkt å bruke mer enn 10k tilsammen på meg og kona men ser jo fort at hvis jeg vil ha kort som er brukbare (altså ikke 3060 kort som folk konstant skyver meg vekk fra) så må jeg plutselig ganske nære 10k bare for ett kort... og da ha 40-60k som reservert er ikke mulig for min del 😛 De pengene som er reservert skal du få tilbake på konto etter noen dager. Skulle du få et annet kort i mellomtiden så kansellerer du bare de andre ordrene. Lenke til kommentar
Blurrp Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 Just now, TheKims said: De pengene som er reservert skal du få tilbake på konto etter noen dager. Skulle du få et annet kort i mellomtiden så kansellerer du bare de andre ordrene. ja men har fortsatt ikke så mye penger på kontoen at jeg kan reservere mer enn 2 kort, og da må jeg skyte blink bare engang iblant i håp om at de ikke blir kansellert.... blir de kansellert så må det ventes til pengene er tilbake på konto før jeg i det hele tatt kan begynne å se etter flere slipp 😕 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 (endret) 3 minutes ago, Blurrp said: i svarte... ja jeg har ikke råd til sånt... derfor jeg blir både skremt og lei meg i disse trådene... for vi skviser ut av sparepengene til endelig å få oppgradert pcene våre men får aldri tak i kort, mens andre reserverer og kaster kort rundt omkring som de er millionærer xD selvfølgelig blir jeg sjalu xD hahahaha, jeg er nok langt fra verstingen her flere her som har minst 3x av det jeg venter i riggen sin miner vet du men ikke gi opp håpet du får nok tak i kort til slutt skal du se husk at hvis du feks får reservert 6 kort, og alle kommer samtidig av en grunn så kan du alltid bruke angreretten din og levere tilbake de andre kortene og beholde de du skal beholde Endret 25. mars 2021 av ilalo 1 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 ilalo skrev (3 minutter siden): hahahaha, jeg er nok langt fra verstingen her flere her som har minst 3x av det jeg venter i riggen sin miner vet du men ikke gi opp håpet du får nok tak i kort til slutt skal du se husk at hvis du feks får reservert 6 kort, og alle kommer samtidig av en grunn så kan du alltid bruke angreretten din og levere tilbake de andre kortene og beholde de du skal beholde Eller selge å ende med gratis kort pga profitten man kan få ved salg nå 😛 1 Lenke til kommentar
Blurrp Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 (endret) 3 minutes ago, ilalo said: hahahaha, jeg er nok langt fra verstingen her flere her som har minst 3x av det jeg venter i riggen sin miner vet du men ikke gi opp håpet du får nok tak i kort til slutt skal du se husk at hvis du feks får reservert 6 kort, og alle kommer samtidig av en grunn så kan du alltid bruke angreretten din og levere tilbake de andre kortene og beholde de du skal beholde haha ja, som sagt hadde jeg hatt pengene til det, men tærer litt på samvittigheten hvis jeg plutselig hadde fått 6 kort ja... Nei klarer ikke helt å slippe meg løs sånn som dere, vil ikke ha mer enn maks 2 bestillinger på en gang... Takk for hjelpen da ^^ Er koselig å se at folk fortsatt kan præve å være hjelpsomme, selv om jeg er en lost cause xD Men det jeg er mest redd for er at kortene vi allerede har dør før vi får bestilt... og det tærer på 😛 Endret 25. mars 2021 av Blurrp Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 Blurrp skrev (1 minutt siden): haha ja, som sagt hadde jeg hatt pengene til det, men tærer litt på samvittigheten hvis jeg plutselig hadde fått 6 kort ja... Nei klarer ikke helt å slippe meg løs sånn som dere, vil ikke ha mer enn maks 2 bestillinger på en gang... Takk for hjelpen da ^^ Er koselig å se at folk fortsatt kan præve å være hjelpsomme, selv om jeg er en lost cause xD Men det jeg er mest redd for er at kortene vi allerede har dør før vi får bestilt... og det tærer på 😛 Lagre denne linken: https://www.komplett.no/search?q=3060 or 3070 or 3080 or 3090&nlevel=10000§28003§10412&stockStatus=InStock Der ser du alt som er på lager hos komplett (som er mye) vil tippe det slippes en bombe mellom 12 og 15 i morgen 1 1 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 1 minute ago, Blurrp said: haha ja, som sagt hadde jeg hatt pengene til det, men tærer litt på samvittigheten hvis jeg plutselig hadde fått 6 kort ja... Nei klarer ikke helt å slippe meg løs sånn som dere, vil ikke ha mer enn maks 2 bestillinger på en gang... Takk for hjelpen da ^^ Er koselig å se at folk fortsatt kan præve å være hjelpsomme, selv om jeg er en lost cause xD Men det jeg er mest redd for er at kortene vi allerede har dør før vi får bestilt... og det tærer på 😛 hehe, satser på at dere finner noen før den tiden du kan også gjøre som @KriZZ sier selge på finn de går fort ut 😃 1 Lenke til kommentar
Blurrp Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 Just now, ilalo said: hehe, satser på at dere finner noen før den tiden du kan også gjøre som @KriZZ sier selge på finn de går fort ut 😃 Ja det tror jeg på, men nå jeg merker hvordan det tærer på for meg sjøl så synes jeg det er ufint å gjøre lignende mot andre. Samt hvis jeg legger ut på finn for kostpris så føler jeg nesten 100% sikkerhet at noen kommer til å anklage meg for scam, eller bare kjøpe for å selge videre uansett 😛 Men tusen takk @KriZZ skal se om jeg rekker å se på den imorgen! Jeg håper virkelig det 😛 I aller værste tilfelle har en ansatt i en elektroleverandør lovt meg å si ifra når de får inn 3070 kort til butikken på dagen, men mest sannsynlig ikke før i mai, men vet jo ikke hvor mange han har lovet den infoen da 😛 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå