Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

3 minutes ago, MariusJS said:

Vet du hvor mange de hadde?

Jeg rakk iaf ikke

Tror det var mer enn 6 st iaf, men sikkert ikke sa mange. Jeg har bekreftet lagerdato i min ordrebekreftelse iaf. Kunde legge til 6 nye etter det og var pa vei at sjekke ut men gidde ikke gi Elkjop mer penger plus vente til 14/4

2 minutes ago, Dragonlove said:

Ja, jeg fikk ikke lov å betale for produktet som ikke var i handlevogn lenger, butikkene må få på plass ett sånn system hvor man kan smokke til de som stjeler fra handlevogn, for det hadde jeg gjort hadde det vært i fysisk butikk. :green:

Det var ren delay pa flere minuter der knappen for at legge i handlekurven fungert og den lades i kurven men vid betaling stod det out of stock. Etter et par minuter fanns knappen fortfarande men den fungert ikke.

Endret av rfm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dragonlove skrev (2 minutter siden):

Var det ikke snakk om en Container med skjermkort tidligere som hadde komt på avveie?

Det var bare fake news. Nå er jo Suezkanalen blokkert av et konteinerskip på 450 meter. Helt sikkert en del skjermkort ombord i det skipet.

suez.jpg.66fc71ed95f8f87b324d47a71d25f0d4.jpg

Endret av Pc Lynet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (Akkurat nå):

Det var bare fake news. Nå er jo Suezkanalen blokkert av et konteinerskip på 450 meter. Helt sikkert en del skjermkort ombord i det skipet.

Det bildet er så kult, sinnsyke dimensjoner når man ser hvor liten gravemaskinen foran skipet er.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (15 minutter siden):

Ok, det visste jeg ikke, leste ikke noe særlig om det, ja det skipet har jeg fått med meg.

Sikkert Alle Ryzen Cpu'ene også så skal komme i april der.

Lenke til kommentar

Hva betyr Ikke på lager i ordrebekreftelse fra Elkjøp. Kortet er ventet inn i starten av neste måned. Tror jeg rakk 3070 Strix OC, men ikke sikker. Jeg spør fordi at i mange andre butikker er ikke på lager det samme som at man ble for sen.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
BadCat skrev (3 minutter siden):

Hva betyr Ikke på lager i ordrebekreftekse fra Elkjøp. Kortet er ventet inn i starten av neste måned. Tror jeg rakk 3070 Stix OC, men ikke sikker.

Kortene hos Elkjøp lå vel med "Bekreftet lagerdato 14.04"

På min 3060 Ti bekreftelse så står det "Bekreftet lagerdato 14.04.2021" i eposten.

Endret av fendel_
La til setning
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...