Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

idleman_2 skrev (5 minutter siden):

så en får ikke ny 10% når denne er brukt opp ?

Nei, gjør ikke det. Og det er kun poengene mellom 20k og 40k som blir overført til neste periode om et år, så alt over 40k er 100% bortkastet.

Lurte egentlig på om noen har spurt fint om ekstra kupong grunnet mange poeng og fått aksept.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
9 minutes ago, KjellV said:

Nei, gjør ikke det. Og det er kun poengene mellom 20k og 40k som blir overført til neste periode om et år, så alt over 40k er 100% bortkastet.

Lurte egentlig på om noen har spurt fint om ekstra kupong grunnet mange poeng og fått aksept.

Ingen som har lyst å lese gjennom vilkår osv og finne ut om komplett har regler mot flere kontoer?

Lenke til kommentar
MariusJS skrev (9 minutter siden):

alle som hadde nådd 20k før nytt system fikk begge deler

Tror de må ha fått nytt system hos Komplettbank også, for jeg hadde 700,- som forsvant, bonus telleren stoppet også etter det, dette var før jeg haddde tjent 500 denne mnd.

Lenke til kommentar
Pinkhealer skrev (24 minutter siden):

Kjøpte to stykk 3070 fra NetOnNet i midten av februar. gigabyte  3070 gaming oc og 3070 strix. Flere som fikk tak i tilsvarende kort fra NetOnNet rundt 15 februar? Eventuelt har dere hørt noe rundt lagerstatus? 

Hva for dato står det i mailen du fikk som ordrebekreftelse?

Lenke til kommentar
Pinkhealer skrev (45 minutter siden):

Kjøpte to stykk 3070 fra NetOnNet i midten av februar. gigabyte  3070 gaming oc og 3070 strix. Flere som fikk tak i tilsvarende kort fra NetOnNet rundt 15 februar? Eventuelt har dere hørt noe rundt lagerstatus? 

jeg bestilte KFA2 3070 fra NoN 16.03 med forventet levering 30.03, ble plutselig sendt til meg 23.03, altså 7 dager før dato som ble antydet når jeg bestilte!

Lenke til kommentar
Pinkhealer skrev (2 minutter siden):

forventet 23.02 for gigabyte og 03.03 for strix

Ville tatt kontakt med support og spurt om hva som skjer. Har du fått mail ala dette?

Kjære kunde,

Vi kontakter deg angående din ordre der en eller flere av produktene for øyeblikket ikke finnes på vårt lager. 

Vi har dessverre enda ikke fått en bekreftet leveringsdato fra vår leverandør. 
Vi arbeider for å få mer informasjon angående leveringen og kommer tilbake til deg innen 5 virkedager per mail med oppdatering angående din ordre.
 

Lenke til kommentar
MrMarbles skrev (30 minutter siden):

Ville tatt kontakt med support og spurt om hva som skjer. Har du fått mail ala dette?

Kjære kunde,

Vi kontakter deg angående din ordre der en eller flere av produktene for øyeblikket ikke finnes på vårt lager. 

Vi har dessverre enda ikke fått en bekreftet leveringsdato fra vår leverandør. 
Vi arbeider for å få mer informasjon angående leveringen og kommer tilbake til deg innen 5 virkedager per mail med oppdatering angående din ordre.
 

kommer en sånn Epost noen ganger ja. dem er ikke akkurat så snakksomme rundt levering av skjermkort om dagen. 

Lenke til kommentar
Pinkhealer skrev (3 minutter siden):

kommer en sånn Epost noen ganger ja. dem er ikke akkurat så snakksomme rundt levering av skjermkort om dagen. 

Ok, da fikk du sannsynligvis ikke i denne omgang. Men da vil du jo stå først i køa ved neste leveranse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...