Pc Lynet Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 bmwm skrev (Akkurat nå): Noen som fikk med seg at komplett la ut 40stk zotac tilgjengelig på lager? 3080 amp holo for salg? Lenke til kommentar
goofer Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 1 minute ago, Pc Lynet said: 3080 amp holo for salg? 2 Lenke til kommentar
fendel_ Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Så ikke 3070 hos komplett, hvor fort ble de borte? Lenke til kommentar
goofer Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Just now, fendel_ said: Så ikke 3070 hos komplett, hvor fort ble de borte? Ikke veldig fort - lå der flere minutter. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Mange Asus 3060 kort for salg hos komplett. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 goofer skrev (2 minutter siden): Ikke veldig fort - lå der flere minutter. bmwm skrev (2 minutter siden): 2-3 minutter Også tipset dere ikke oss 😜 1 1 Lenke til kommentar
goofer Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 1 minute ago, Pc Lynet said: Også tipset dere ikke oss 😜 Jeg sitter i et møte på jobb, og klarte å snike inn en bestilling.... men når jeg var ferdig var de borte 😕 1 2 Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Jeg klarte bestille 2, ble utsolgt før jeg rakk å varsle. Hvis det får dere til å føle dere bedre så kansellerte komplett min ordre nr 2 😂 1 3 Lenke til kommentar
ALFR Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Vannlinjen skrev (1 time siden): Einaste du bør bry deg om er om kortet er sendt eller ikkje. At du ringer og sender meldingar i hytt og pine får det ikkje til å gå raskara. Berre å smøra seg med tålmod. Har ikke ringt eller mast på epost, var bare en rant på slutten av meldingen om at jeg syntes det er tragisk at dem har deaktivert telefon og chat support! De sender ut en epost der det står følgende " Vi arbeider for å få mer informasjon angående leveringen og kommer tilbake til deg innen 5 virkedager per mail med oppdatering angående din ordre" Å har ikke hørt fra dem siden 9 mars. Det som var spørsmålet var om flere har opplevd dette. Lenke til kommentar
ALFR Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 MrMarbles skrev (45 minutter siden): De får ikke tak i kort noe raskere om du ringer og maser. Men for all del, ikke avbestill, da får du i hvert fall ikke kort. Trøst deg med at du står først i køa når de får inn disse på lager igjen Tilgangen er helt tragisk dårlig, og etterspørselen har aldri vært større. De sender ut en epost der det står følgende " Vi arbeider for å få mer informasjon angående leveringen og kommer tilbake til deg innen 5 virkedager per mail med oppdatering angående din ordre" Å har ikke hørt fra dem siden 9 mars. Det som var spørsmålet var om flere har opplevd dette? Å nei kommer aldri til å kansellere bestillingen, ville bare vært det dummeste en kan gjøre. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 (endret) ALFR skrev (3 minutter siden): Har ikke ringt eller mast på epost, var bare en rant på slutten av meldingen om at jeg syntes det er tragisk at dem har deaktivert telefon og chat support! De sender ut en epost der det står følgende " Vi arbeider for å få mer informasjon angående leveringen og kommer tilbake til deg innen 5 virkedager per mail med oppdatering angående din ordre" Å har ikke hørt fra dem siden 9 mars. Det som var spørsmålet var om flere har opplevd dette. Jeg har ikke fått en eneste oppdateringsepost men likevel fått skjermkort fra Netonnet etter 2-3 måneder. Så lenge ordren ligger inne på min side er alt i orden. Endret 23. mars 2021 av Pc Lynet 1 Lenke til kommentar
Yamaha-R1 Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Da har jeg fått beskjed om at kfa2 3070 fra NetOnNet er pakket og klar til sending. Ble bestilt den 16.03. 2 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 ALFR skrev (4 minutter siden): De sender ut en epost der det står følgende " Vi arbeider for å få mer informasjon angående leveringen og kommer tilbake til deg innen 5 virkedager per mail med oppdatering angående din ordre" Å har ikke hørt fra dem siden 9 mars. Det som var spørsmålet var om flere har opplevd dette? Å nei kommer aldri til å kansellere bestillingen, ville bare vært det dummeste en kan gjøre. Jeg har også fått disse mailene på kort jeg ikke rakk å bestille før de ble utsolgt. Altså, jeg fikk bestilt kort, men det var utsolgt når bestillingen min gikk igjennom. Det er standard på alle varer hos NetOnNet Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Til dere som sa at KFA2 GeForce RTX 3070 var utsolgt når jeg bestilte etter 25-30min etter det ble linket til her. Sendingsbekreftelse nå, så non sin lagerstatus ser ut til å være presis 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 18 minutes ago, Ephrus said: Til dere som sa at KFA2 GeForce RTX 3070 var utsolgt når jeg bestilte etter 25-30min etter det ble linket til her. Sendingsbekreftelse nå, så non sin lagerstatus ser ut til å være presis Den lagerstatusen som sa at de først hadde den på lager i ett varehus, så ett annet, så ett tredje? På hvilken måte er den presis mener du? 1 Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 MariusJS skrev (Akkurat nå): Den lagerstatusen som sa at de først hadde den på lager i ett varehus, så ett annet, så ett tredje? På hvilken måte er den presis mener du? Forventet inn på lager med gul status Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 1 hour ago, bmwm said: 2-3 minutter Nesten nøyaktig 3 minutter faktisk Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Jeg har et Asus Strix 1070 kort stående i en server, tenkte det er jo greit å ha just in case noe skulle skje med mitt 3080 kort, men ser jo at på finn så ligger de ute til rundt 4500kr, tror dere virkelig at det er mulig å få så mye for dette kortet? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 4 minutes ago, Ephrus said: Forventet inn på lager med gul status Kortet var "på lager" 2 ganger i går og var vel bestillbart den 19. også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå