BadCat Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 (endret) 16 minutes ago, bmwm said: Har vært en del kort ute de siste dagene. Begynner å tro at tørketiden snart er over Håper det fører til at prisene stabiliseres eller går litt ned, ellers går det snart mot 3060 Ti for 10k per stykk. Det er ikke lenge siden folk jublet for billigere kort vs 2080 Ti, men hva sier folk nå? Endret 17. mars 2021 av BadCat Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 BadCat skrev (4 minutter siden): Håper det fører til at prisene stabiliseres eller går litt ned, ellers går det snart mot 3060 Ti for 10k per stykk. Det er ikke lenge siden folk jublet for billigere kort vs 2080 Ti, men hva sier folk nå? Er jo en helt annen ball game nå Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 BadCat skrev (5 minutter siden): Håper det fører til at prisene stabiliseres eller går litt ned, ellers går det snart mot 3060 Ti for 10k per stykk. Det er ikke lenge siden folk jublet for billigere kort vs 2080 Ti, men hva sier folk nå? Minere som holder prisen kunstig høy på 3060 Ti. Vurderer å selge min på finn og kjøpe 2x 3060 12gb isteden. Lenke til kommentar
dnm93 Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 Pc Lynet skrev (Akkurat nå): Minere som holder prisen kunstig høy på 3060 Ti. Vurderer å selge min på finn og kjøpe 2x 3060 12gb isteden. 3060 er nydelig ❤️ 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 dnm93 skrev (2 minutter siden): 3060 er nydelig ❤️ Fungerer fint til både mining og spill 👍 1 Lenke til kommentar
rfm Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 NoN er jo latterlig de og. Min bestilling som kom fram forrige uke var helt tom under produkten i ordrebekreftelsen og Levering: Fraktmåte og leveringstid var allt som stod ang leverans. Var fattig og tok standard gratis frakt i dag. Staar inget under titlarna om forventet. Men det staar: Levering: Fraktmåte og leveringstid Din ordre vil bli levert innen 4-6 virkedager, avhengig av fraktvalg etter at vi har mottatt din bestilling. Med unntak av øyer og de nordligste delene av Norge, hvor det kan ta opp til 2 dager ytterligere innen leveransen kommer fram. Supporten sier at det er slut og jeg var for langsam men de kan ikke fortelle meg hvordan jeg tar reda pa samma informasjon. Men ordrerbekreftelsen sier jo 4-6 dager. Suck Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 rfm skrev (Akkurat nå): NoN er jo latterlig de og. Min bestilling som kom fram forrige uke var helt tom under produkten i ordrebekreftelsen og Levering: Fraktmåte og leveringstid var allt som stod ang leverans. Var fattig og tok standard gratis frakt i dag. Staar inget under titlarna om forventet. Men det staar: Levering: Fraktmåte og leveringstid Din ordre vil bli levert innen 4-6 virkedager, avhengig av fraktvalg etter at vi har mottatt din bestilling. Med unntak av øyer og de nordligste delene av Norge, hvor det kan ta opp til 2 dager ytterligere innen leveransen kommer fram. Supporten sier at det er slut og jeg var for langsam men de kan ikke fortelle meg hvordan jeg tar reda pa samma informasjon. Men ordrerbekreftelsen sier jo 4-6 dager. Suck Hvilket kort? Lenke til kommentar
rfm Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 (endret) 3 minutes ago, bmwm said: Hvilket kort? Geforce RTX 3070 EAGLE OC 8G og Geforce RTX 3070 VISION OC 8GB Forrige uke hvar det Geforce RTX 3060Ti Gaming Pro OC Det er noe sus med prioritert frakt ass Endret 17. mars 2021 av rfm Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 Hmm. Så du fikk ikke eagle som ble lagt ut i dag? Mulig jeg ikke får heller, skal ta kontakt med de. Lenke til kommentar
dnm93 Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 Noen som vet når på dagen Komplett pleier å legge ut kort? Pleier det ikke være rundt 15.00? Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 rfm skrev (5 minutter siden): Det er noe sus med prioritert frakt ass Det med prioritert frakt kan umulig være lov. Betaler jeg kl 16 uten prioritert frakt, da trekker NON penger fra kontoen min, altså skal de ha reservert en vare til meg. Betaler du 19:00 har ikke de lov til å selge den reserverte varen til deg, selv om du betaler for prioritert frakt. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 dnm93 skrev (14 minutter siden): Noen som vet når på dagen Komplett pleier å legge ut kort? Pleier det ikke være rundt 15.00? De har lagt ut flere kort tidligere i dag. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 Er det noe kødd med Komplett? Når jeg går på mine ordre så kommer ingenting opp. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 7 minutes ago, TheKims said: Er det noe kødd med Komplett? Når jeg går på mine ordre så kommer ingenting opp. Funker her Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 7 hours ago, Karduchi said: Noe dere bør vite: Komplett gir ikke lenger kjøpsverdien tilbake når produktet er defekt. De regner med produktets levetid, slik at om du kjøpte et skjermkort i 2016 for 7500 med kun to mnd igjen av reklamasjonsfristen så sitter de igjen med ca. 300kr hvorpå de regner med forsinkelsesrenter, og du ender opp med 3500kr ca. Vet ikke hvor lenge denne praksisen har vært, men sånn gjorde de i mitt tilfelle denne uken. Det må de gjerne gjøre, men loven er klar: Da har du også rett på forsinkelsesrenter på kjøpesummen, regnet fra kjøpsøyeblikket. Disse nuller hverandre vanligvis ut, så ofte ser man i praksis bort fra begge deler. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 7 hours ago, Karduchi said: Noe dere bør vite: Komplett gir ikke lenger kjøpsverdien tilbake når produktet er defekt. De regner med produktets levetid, slik at om du kjøpte et skjermkort i 2016 for 7500 med kun to mnd igjen av reklamasjonsfristen så sitter de igjen med ca. 300kr hvorpå de regner med forsinkelsesrenter, og du ender opp med 3500kr ca. Vet ikke hvor lenge denne praksisen har vært, men sånn gjorde de i mitt tilfelle denne uken. Veeeel... Det kommer ann på hvem som er kunde Er tingen veldig gammel; Les 4 år og en del mnd'er, så gjør de dette avogtil. Som oftest så kommer hele kjøpssummen tilbake Lenke til kommentar
goofer Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 7 hours ago, Karduchi said: Noe dere bør vite: Komplett gir ikke lenger kjøpsverdien tilbake når produktet er defekt. De regner med produktets levetid, slik at om du kjøpte et skjermkort i 2016 for 7500 med kun to mnd igjen av reklamasjonsfristen så sitter de igjen med ca. 300kr hvorpå de regner med forsinkelsesrenter, og du ender opp med 3500kr ca. Vet ikke hvor lenge denne praksisen har vært, men sånn gjorde de i mitt tilfelle denne uken. Vanligvis pleier rentene å bli nullet ut i de rentene du også har krav på. Men det at du får produktets nåværende verdi og ikke det du betalte er helt vanlig og i henhold til forbrukerkjøpsloven. Du har rett på en tilsvarende vare eller å få varen reparert. Dersom du ønsker pengene tilbake så er det dagens verdi av varen som gjelder. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 8 hours ago, Karduchi said: Noe dere bør vite: Komplett gir ikke lenger kjøpsverdien tilbake når produktet er defekt. De regner med produktets levetid, slik at om du kjøpte et skjermkort i 2016 for 7500 med kun to mnd igjen av reklamasjonsfristen så sitter de igjen med ca. 300kr hvorpå de regner med forsinkelsesrenter, og du ender opp med 3500kr ca. Vet ikke hvor lenge denne praksisen har vært, men sånn gjorde de i mitt tilfelle denne uken. Hadde nettopp en 4+ år gammel Corsair 850W PSU med kjøpspris på rundt 1200kr til reklamasjon/garanti, fikk en ny tilsvarende Corsair 850W PSU med nypris i dag på 2000kr. Så her var det kjempegod servicve hos Komplett, men det er mulig at det er Corsair som må dekke det. 1 Lenke til kommentar
snp Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 (endret) QUiPS skrev (6 minutter siden): Hadde nettopp en 4+ år gammel Corsair 850W PSU med kjøpspris på rundt 1200kr til reklamasjon/garanti, fikk en ny tilsvarende Corsair 850W PSU med nypris i dag på 2000kr. Så her var det kjempegod servicve hos Komplett, men det er mulig at det er Corsair som må dekke det. Corsair har vel kortere garantitid enn reklamasjonstiden norske forhandlere er pålagt, så der tipper jeg Komplett tok støyten. Skulle bare mangle. Endret 17. mars 2021 av snp Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 Er det noen av dere som fikk bestilt ASUS GeForce RTX 3060 ROG STRIX GAMING OC 12GB fra NetOnNet? Hva står i ordbrebekreftelsen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå