/ɡruːt/ Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 2 minutes ago, Nilsp said: Noen som fikk 3080 Suprim x på netonnet nå? Lå vel ute i 1 min til kr 13.990 Fikk bestilt og har mottatt ordre bekreftelse uten forventet dato. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Nilsp skrev (5 minutter siden): Noen som fikk 3080 Suprim x på netonnet nå? Lå vel ute i 1 min til kr 13.990 Står leveres innen 4-6 dager hos meg Lenke til kommentar
rfm Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 (endret) Haha, har den pa overvakning men ikke fatt noe mail. Hade glemt at legge til den til boten min, oh well. Endret 15. mars 2021 av rfm 1 Lenke til kommentar
T.Bag Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 itjensen2 skrev (6 minutter siden): Fikk bestilt og har mottatt ordre bekreftelse uten forventet dato. Samme her, men gikk så fort under bestilling at jeg ikke registrerte prisen før jeg hadde betalt så kommer nok til å kansellere uansett. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Kommer en mail om en dag eller to til 80% av oss som har bestilt om at vi ikke får 3 Lenke til kommentar
rfm Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 20 minutes ago, MariusJS said: Kommer en mail om en dag eller to til 80% av oss som har bestilt om at vi ikke får Vision OC mailet tok 5 dager for meg tror jeg 😛 Lenke til kommentar
joartho Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Huff, er ikke helt dreven på Distill skjønner jeg. Fikk varsel om tilgjengelig 3080 Suprim x på netonnet, og jeg har ordnet det slik at produktsiden spretter opp i en egen fane med en gang det er en endring i feltet der det står om det er på lager eller ikke. Så jeg la kortet øyeblikkelig i handlekurven og klikket meg inn for å betale, men så fortsatte det å poppe inn mange flere faner med samme kort, og også et annet kort til ca 11k, så jeg fant ikke tilbake til fanen der jeg var i ferd med å betale, så det gikk jo alt for lang tid før jeg fikk fullført bestilling så dermed har jeg bare "Forventet dato: Ikke bestemt " i ordrebekreftelsen 😂😭 Så dagens lærdom er å bli mer venn med Distill om det skal være noe håp ved en annen anledning. 2 Lenke til kommentar
muuha Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 joartho skrev (2 minutter siden): Så dagens lærdom er å bli mer venn med Distill om det skal være noe håp ved en annen anledning. heh, har funnet ut det enkelste er å bare gå inn på aktuell side via Windows varsel boblen nede ved klokka. Jeg har i tillegg en 20 sekund "the purge" sirene som alarmlyd for å lage det ennå mere stressende! 1 Lenke til kommentar
chulo Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Har dere Distill på en samleside eller på hver og en av produktsidene? Lenke til kommentar
joartho Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 muuha skrev (1 minutt siden): heh, har funnet ut det enkelste er å bare gå inn på aktuell side via Windows varsel boblen nede ved klokka. Jeg har i tillegg en 20 sekund "the purge" sirene som alarmlyd for å lage det ennå mere stressende! Er redd for å overse de varslene nede ved klokken, men kanskje det er lurere ja Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 14K for 3080 begynner å bli rimelig absurd. Håper min sagnomsuste 3080 TUF fra lanseringstidspunkt til 8K dukker opp en eller annen gang 😄 Lenke til kommentar
joartho Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 chulo skrev (1 minutt siden): Har dere Distill på en samleside eller på hver og en av produktsidene? Jeg gikk inn på hver og en av produktsidene og opprettet eget varsel til hvert enkelt kort. Lenke til kommentar
chulo Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 1 minute ago, joartho said: Jeg gikk inn på hver og en av produktsidene og opprettet eget varsel til hvert enkelt kort. Får gjøre det samme, hvor mange sekunder mellom hvert intervall? Lenke til kommentar
muuha Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 joartho skrev (3 minutter siden): Er redd for å overse de varslene nede ved klokken, men kanskje det er lurere ja er derfor jeg har sirene lyd sånn at jeg ikke går glipp av noe 1 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 ps5 skrev (6 minutter siden): 14K for 3080 begynner å bli rimelig absurd. Håper min sagnomsuste 3080 TUF fra lanseringstidspunkt til 8K dukker opp en eller annen gang 😄 Helt sykt i mine øyne - men nå er vel den aktuelle modellen full av bling for de som liker å betale for det - men er vel bare 3-4k opp til lanseringsprisene for de rimeligste 3090 1 Lenke til kommentar
joartho Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 chulo skrev (6 minutter siden): Får gjøre det samme, hvor mange sekunder mellom hvert intervall? Jeg har 30 sek, men burde kanskje ha enda kortere? Har ikke så mye peiling på dette, men var redd for at IPen min kan bli blokkert hos de ulike sidene om de ser at den er inne og oppdaterer foreksempel hvert 5. sek. Vet ikke om det funker slik, men har i hvertfall ikke blitt blokkert med 30 sek. 1 Lenke til kommentar
muuha Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 joartho skrev (2 minutter siden): Jeg har 30 sek, men burde kanskje ha enda kortere? Har ikke så mye peiling på dette, men var redd for at IPen min kan bli blokkert hos de ulike sidene om de ser at den er inne og oppdaterer foreksempel hvert 5. sek. Vet ikke om det funker slik, men har i hvertfall ikke blitt blokkert med 30 sek. nah, er bare kjøre på. Har kjørt med 5 sekund refresh i flere mnd, med 5-6 forskjellige overvåkinger pr webshop 1 Lenke til kommentar
rfm Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Netonnet ip-banner deg hvis du besöker siden for mye Lenke til kommentar
mozaix Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 (endret) rfm skrev (6 minutter siden): Netonnet ip-banner deg hvis du besöker siden for mye Kan bekrefte denne. Jeg fikk en ip-ban for to uker siden. Hadde alle 3080 kortene og TUF+Strix kortene fra 3060-ti og 3070 serien på overvåking med 5 sekunders intervall. Var kanskje noe aggressivt. 🙄 Endret 15. mars 2021 av mozaix 2 Lenke til kommentar
muuha Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 rfm skrev (9 minutter siden): Netonnet ip-banner deg hvis du besöker siden for mye mulig det, på netonnet hadde jeg bare ps5 sidene overvåket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå