Dragonlove Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 Rikardv1 skrev (5 minutter siden): Noen som har handlet fra euro-tec? Ja, har 6 kort i bestilling der, men det kan nok drøye tror jeg. Lenke til kommentar
Rikardv1 Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 Dragonlove skrev (7 minutter siden): Ja, har 6 kort i bestilling der, men det kan nok drøye tror jeg. 3060ti? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 Rikardv1 skrev (Akkurat nå): 3060ti? Ja Lenke til kommentar
Rikardv1 Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 Dragonlove skrev (1 minutt siden): Ser det sår forventet levering 03.04 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 Rikardv1 skrev (1 minutt siden): Dragonlove skrev (2 minutter siden): Ser det sår forventet levering 03.04 Forventet på lager 29.03 står det hos meg. Lenke til kommentar
Rikardv1 Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 BadCat skrev (4 timer siden): Det går rykter om at det kommer noen lass med 3080 og 3060 Ti før påske. Hvor har du hørt dette? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 6 minutes ago, Rikardv1 said: Hvor har du hørt dette? På Internett lager vi våre egne rykter. Internett er fortsatt internett i 2021 🥳 6 Lenke til kommentar
fudun Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 BadCat skrev (23 timer siden): Du kan selv velge rekkefølgen. Det er ikke first in, first out som i andre tilfeller. Betyr det at man i praksis kan "cherry"-plukke hvilken kurs du benytter? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 Vi er flere som har bestilt strix 3090 OC på power... er det noen som har fått denne utlevert ? Jeg bestilte denne 1 feb med eta 12 Feb. Kundeservice kan ikke komme med noe info om når denne kan dukke opp 😕 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 8 hours ago, Dragonlove said: Ok, bare ser det alt for ofte, folk flest himler med øynene når jeg sier at jeg har mer penger igjen når lønna kommer og da har jeg satt av penger til fondssparing, litt aksjer og annen sparing, kjerringa sier at det er likt blant de hu jobber sammen med og, så hva som går av folk i dag det lurer jeg på, men det er vel velferdstandarden vi lever i. Ikke noe nytt at masse tullinger lever lønning til lønning og er blakke mellom dem med 0kr spart, for så å kjøpe bil, RTX 3090 og ferie til Aruba på kreditt. 1 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 Just now, MariusJS said: Ikke noe nytt at masse tullinger lever lønning til lønning og er blakke mellom dem med 0kr spart, for så å kjøpe bil, RTX 3090 og ferie til Aruba på kreditt. Nordmenn har 114 MRD til inkasso.... sier jo litt.. dårlig planlegging Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 (endret) 4 minutes ago, idleman_2 said: Nordmenn har 114 MRD til inkasso.... sier jo litt.. dårlig planlegging Mye tull som går til inkasso, har hatt minst 4-5 saker til inkasso selv, alle ble henlagt, og i 3-4 av dem brøt inkassobyrået inkassoloven ved å godta saken (riktignok manglende info fra de som meldte saken til byrået) Endret 14. mars 2021 av MariusJS Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 (endret) 7 hours ago, Rikardv1 said: Hvor har du hørt dette? Discord og Facebook. Folk under 30 bruker i liten grad forum. @fudun Det er det som blir sagt/skrevet. Jeg har ikke hørt noen påstå det motsatte. Skattemyndighetene har en chat du kan prøve, men ikke regn med å få noe vettugt svar. I tillegg blir det nok voldsom pågang der i ukene som kommer. https://www.skatteetaten.no/kontakt/ Endret 14. mars 2021 av BadCat Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 Har proshop og netonnet skrudd opp prisene på grunn av økte fraktkostnader + høyere priser på skjermkortene som igjen skyldes økte priser på komponenter... ser at komplett enda ikke har økt prisene og kommer vel til å gjøre det de og ? Eller har nettbutikkene skrudd opp prisene mere for å tjene mere penger selv også ? Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 Ingen leveringsbekreftelse fra NON på Tufen ☹️ @KjellV NON pleier jo å sende pakker selv når det er helg. Lenke til kommentar
/ɡruːt/ Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 Fikk nettopp melding om utgått produkt og bestilling som ikke blir levert: ASUS RADEON RX 5700 XT 8GB DUAL OC EVO Håper det blir levering på MSI RX 5700 XT bestilt hos netonnet i februar. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 idleman_2 skrev (12 minutter siden): Har proshop og netonnet skrudd opp prisene på grunn av økte fraktkostnader + høyere priser på skjermkortene som igjen skyldes økte priser på komponenter... ser at komplett enda ikke har økt prisene og kommer vel til å gjøre det de og ? Eller har nettbutikkene skrudd opp prisene mere for å tjene mere penger selv også ? Sannsynligvis en kombinasjon, men Proshop har virkelig slått på stortromma når det gjelder priser, godt jeg har 5-6 kort i bestilling der. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 (endret) 3 minutes ago, Dragonlove said: Sannsynligvis en kombinasjon, men Proshop har virkelig slått på stortromma når det gjelder priser, godt jeg har 5-6 kort i bestilling der. har selv også 4 stk skjermkort i bestilling på proshop siste 2 bare timer før prisene ble skrudd opp. Kjipt at proshop tok bort forhånds bestilling. favoriserer jo de som har tid til å trykke F5 hele dagen... Endret 14. mars 2021 av idleman_2 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 idleman_2 skrev (5 minutter siden): har selv også 4 stk skjermkort i bestilling på proshop siste 2 bare timer før prisene ble skrudd opp. Kjipt at proshop tok bort forhånds bestilling. favoriserer jo de som har tid til å trykke F5 hele dagen... Jo, men de kan ikke ta imot på tusenvis av bestillinger heller da, det sier jo seg selv. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 1 minute ago, Dragonlove said: Jo, men de kan ikke ta imot på tusenvis av bestillinger heller da, det sier jo seg selv. Tja 3090 kortene ligger det jo ikke mange forhåndsbestillinger på som et eksempel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå