RTXpensive Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 isa skrev (5 minutter siden): Desperasjonen har nådd nye høyder? "2014-Era GTX 970 Emerges as Value GPU on eBay During Shortage"' https://www.tomshardware.com/news/geforce-gtx-970-back-from-the-dead Ligger flere ute fra 1600,- til 2000,- på Finn. Kanskje på tide å selge 1660 fra 2019 🤔 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Fikk 2500,- for ett Asus Strix 980 TI for noen uker siden 😛 Fint at det kan gjøre nytte for seg andre steder. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Begynner de fleste å få nok kort nå siden det er mindre aktivitet i tråden? Lenke til kommentar
snp Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Har kort, venter på kortet. Blir spennende å se om NoN får inn (og ut) HOF til uka. Lenke til kommentar
smthellan Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Heller fortsatt på å leite. So er vel for so vidt på fortvilelse-stadiet. Er det noko tid som er meir vanleg en andre for når nettbutikkane oppdaterar lagerstatus 🤔 ? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 6 hours ago, BadCat said: Begynner de fleste å få nok kort nå siden det er mindre aktivitet i tråden? Har vel ikke kommet mye kort de siste par dagene heller, siste dag med kort var vel torsdag? Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 (endret) MariusJS skrev (2 minutter siden): Har vel ikke kommet mye kort de siste par dagene heller, siste dag med kort var vel torsdag? Var vel fredag hos Komplett? Men det var jo 3090, både strix og suprim. Men ja, tenker det samme. Tråden dør ut når det ikke skjer noe. Spesielt i helgene. Da har det nesten aldri vært slipp (med ett untak). Endret 8. mars 2021 av MrMarbles 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 1 minute ago, MrMarbles said: Var vel fredag hos Komplett? Men det var jo 3090, både strix og suprim. Men ja, tenker det samme. Tråden dør ut når det ikke skjer noe. Spesielt i helgene. Da har det nesten aldri vært slipp (med ett untak). Ja, de hadde jeg nesten glemt, satt å vurderte å kjøpe mens de forsvant fort som f, lurer på hvor mange av de som ble kjøpt med 10% kuponger Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 (endret) 3090 Strix OC forsvant så raskt at jeg ikke hørte lyden engang. Og jeg ville ha et slikt. 😞 Endret 8. mars 2021 av Aetius Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 BadCat skrev (6 timer siden): Begynner de fleste å få nok kort nå siden det er mindre aktivitet i tråden? Nah, venter fremdeles på en god del kort Lenke til kommentar
snp Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Aetius skrev (2 minutter siden): 3090 Strix OC forsvant så raskt at jeg ikke hørte lyden engang. Og jeg ville ha et slikt. 😞 Var ikke OC, hvis det hjelper. Antar uansett Asus bare trøkker ut det de kan uten å teste så OC eller ei betyr nok lite i disse dager. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 24 minutes ago, snp said: Var ikke OC, hvis det hjelper. Antar uansett Asus bare trøkker ut det de kan uten å teste så OC eller ei betyr nok lite i disse dager. Jo, det var Strix OC 3090 på lager, men mulig de ble tatt bort uten å bli lagt for salg. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 6 hours ago, BadCat said: Begynner de fleste å få nok kort nå siden det er mindre aktivitet i tråden? Klarer meg forsåvidt godt, men mangler 3080 fra elkjøp(ftw3 ultra), multicom(strix oc) og komplett(gamerock). Ser ikke for meg at dem kommer med det første heller 😅 Lenke til kommentar
snp Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Kortene som ble solgt var ikke OC i hvert fall, det samme gjelder Strix-kortene som NoN nylig slapp. Jeg tror ikke OC var indeksert som på lager heller, men jeg tar kanskje feil. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Just now, snp said: Kortene som ble solgt var ikke OC i hvert fall, det samme gjelder Strix-kortene som NoN nylig slapp. Jeg tror ikke OC var indeksert som på lager heller, men jeg tar kanskje feil. Jo, de var indeksert som på lager. Jeg har ennå fanen jeg åpnet da jeg så det. Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Er jo litt håpløst å få tak i kort hos komplett ettersom du ikke kan klikke på "kjøp", bare "Motta varsel". Og "Motta varsel" er jo ubrukelig slik jeg har forstått det Er jo ikke mulig å komme i kø engang hos Komplett, men mindre det er noe jeg gjør galt... Lenke til kommentar
snp Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Fade1 skrev (9 minutter siden): Er jo litt håpløst å få tak i kort hos komplett ettersom du ikke kan klikke på "kjøp", bare "Motta varsel". Og "Motta varsel" er jo ubrukelig slik jeg har forstått det Er jo ikke mulig å komme i kø engang hos Komplett, men mindre det er noe jeg gjør galt... Det er en seiglivet myte i denne tråden at å motta varsel er håpløst. Komplett har definitivt hatt noen rare varsler, men den beste måte å få tak i kort på er fortsatt å opprette varsler på lagerførte kort med pushvarsel fra epost på telefonen. De som mener kortene er utsolgt når varselet kommer har enten ikke fulgt opp varselet hurtig nok eller har lag i epost/app-grensesnittet. For varslene (fra Komplett) kommer i de alle fleste tilfeller når de skal og gjerne litt før kortet faktisk blir tilgjengelig for kjøp, som var tilfellet med 3080 Strix White. 1 2 Lenke til kommentar
Regx Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 36 minutes ago, Fade1 said: Er jo litt håpløst å få tak i kort hos komplett ettersom du ikke kan klikke på "kjøp", bare "Motta varsel". Og "Motta varsel" er jo ubrukelig slik jeg har forstått det Er jo ikke mulig å komme i kø engang hos Komplett, men mindre det er noe jeg gjør galt... Jeg fikk varsel på 3090 strix på fredag, jeg var inne på komplett med engang. Fikk kjøpt. Så nei motta varsel er ikke bare håpløst, men for det meste har det vært for sent. Lenke til kommentar
Regx Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 37 minutes ago, Aetius said: Jo, de var indeksert som på lager. Jeg har ennå fanen jeg åpnet da jeg så det. Ikke OC som ble solgt på fredag. Kan være OC er forbeholdt prebuilts? Lenke til kommentar
chulo Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Er det riktig å anta at 3060 Ti TUF som står oppført i lager på Komplett kan bli tilgjengelig for bestilling ila dagene som kommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå