CSGOgamer Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 4 minutes ago, goofer said: Står det noe om hvilken dato kortet leveres? Dersom ikke så er jeg redd du bare har havnet i kø i påvente av ny leveranse.... Har fått sporingsnummer, beregnet levering er tirsdag Lenke til kommentar
iknutis Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Asus 3070 TUF var på lager på Komplett tidligere i dag, nå ikke lager. Noen som fikk sikret seg en? Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Jeg bestilte masse rart fra proshop for 5-6tusen kroner, da tok deres kundeservice (som vanligvis tar dagesvis for å svare) grep etter bare noen timer og kansellerte min ordre uten samtykke "pga feilprising" og la med linker til random tvistesaker, som for å "ikke vits i å klage mann, se her". Jeg gadd ikke svare de en gang og driter egentlig i det. Men bare viser at disse bedriftene kan man glemme å komme noen vei med. Lenke til kommentar
goofer Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 (endret) 2 minutes ago, CSGOgamer said: Har fått sporingsnummer, beregnet levering er tirsdag Gratulerer! Hvilket klokkeslett mottok du ordrebekreftelsen? Og stod det noe om dato i den? Edit: Jeg så nå at det var leveringsbekreftelsen du viste, og ikke ordrebekreftelsen... Endret 4. mars 2021 av goofer Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 (endret) shinsengumi skrev (7 minutter siden): Jeg bestilte masse rart fra proshop for 5-6tusen kroner, da tok deres kundeservice (som vanligvis tar dagesvis for å svare) grep etter bare noen timer og kansellerte Var det åpenbart det var feilpriset på bestillingstidspunt eller burde forstått det? Hvis nei så har de ikke grunnlag for å kansellere orderen, selv om de tar forbehold om prisfeil Endret 4. mars 2021 av Ephrus Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Just now, Ephrus said: Var det åpenbart det var feilpriset på bestillingstidspunt eller burde forstått det? Hvis nei så har de ikke grunnlag for å kansellere orderen Jæææ åpenbart "kanskje" var ikke SÅ mye billigere. Og det var bare ett par ting. 18kr istede for 55kr o.l. Brorparten av ordren var ram, kabinett osv som var korrekt priset. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 https://store.euro-tec.no/pny-gf-rtx-3090-gaming/cat-p/c/p1001454299 På lager påstår dem Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 MariusJS skrev (1 minutt siden): https://store.euro-tec.no/pny-gf-rtx-3090-gaming/cat-p/c/p1001454299 På lager påstår dem Har den butikken noen gang levert? Lenke til kommentar
Regx Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 (endret) Masse nytt på komplett sin "vis kun på lager" ser jeg nå Endret 4. mars 2021 av Regx Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Ja, la merke til det. Forhåpentligvis åpner de for kjøp på noe av det Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 3 minutes ago, Regx said: Masse nytt på komplett sin "vis på lager" ser jeg nå link er du snill Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 1 minute ago, ilalo said: link er du snill https://www.komplett.no/category/10412/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort?nlevel=10000§28003§10412&sort=PriceDesc%3ADESCENDING&stockStatus=InStock 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 5 minutes ago, Pc Lynet said: Har den butikken noen gang levert? Aner ikke, har aldri bestilt noe fra dem Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 MariusJS skrev (1 minutt siden): Aner ikke, har aldri bestilt noe fra dem Mener at dette er mini Multicom når det gelder levering. Felles lager med mange andre nettbutikker i hele Europa. 1 Lenke til kommentar
rfm Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Just now, Pc Lynet said: Mener at dette er mini Multicom når det gelder levering. Felles lager med mange andre nettbutikker i hele Europa. This ^^ Bestilt HDD trays for Define 7 fra bade Multicom og euro-tec. 1 Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Da fikk jeg sendingsbekreftelse fra Komplett angående Asus RTX 3080 TUF, jeg vurderte å kansellere da estimert lev.dato ble flyttet til juni men lot ordren stå. Nå må jeg plutselig bestille CPU, hovedkort etc da jeg i utgangspunktet skulle bygge ny PC. Da blir det å vente flere måneder på ny CPU, lol. 2 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 1 minute ago, fwj__ said: Da fikk jeg sendingsbekreftelse fra Komplett angående Asus RTX 3080 TUF, jeg vurderte å kansellere da estimert lev.dato ble flyttet til juni men lot ordren stå. Nå må jeg plutselig bestille CPU, hovedkort etc da jeg i utgangspunktet skulle bygge ny PC. Da blir det å vente flere måneder på ny CPU, lol. 5800x er på lager, 5900x og 5950x finnes ikke, akkurat som GPU'en du har bestilt 2 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 fwj__ skrev (2 minutter siden): Da fikk jeg sendingsbekreftelse fra Komplett angående Asus RTX 3080 TUF, jeg vurderte å kansellere da estimert lev.dato ble flyttet til juni men lot ordren stå. Nå må jeg plutselig bestille CPU, hovedkort etc da jeg i utgangspunktet skulle bygge ny PC. Da blir det å vente flere måneder på ny CPU, lol. Gratulerer, kan du ikke velge noe annet en siste Ryzen? Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 (endret) 36 minutes ago, MariusJS said: https://store.euro-tec.no/pny-gf-rtx-3090-gaming/cat-p/c/p1001454299 På lager påstår dem Tomt og prisen opp et par tre tusen. (husker jeg syntes 17000 var galskap) Endret 4. mars 2021 av ps5 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 ps5 skrev (Akkurat nå): Tomt og prisen opp et par tre tusen. Som sagt dette er ett europeisk felles sentral lager. Det er alltid feil enten det dukker opp hos Multicom eller denne butikken. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå