Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, MrMarbles said:

Yes! Fikk. Håper jeg ikke får et Vision OC med bøyde PCIe-power pins denne gangen 😅

Har du fått ordrebekreftelse? Ikke fått noe mail men rakk og har en "Takk for din bestilling". Fan sa mange steg NoN når man betaler med kort.

Edit:
FAAAN

GeForce RTX 3080 Vision OC 10GB

Forventet dato: Ikke bestemt

Endret av rfm
Lenke til kommentar
2 minutes ago, MrMarbles said:

Yes! Fikk. Håper jeg ikke får et Vision OC med bøyde PCIe-power pins denne gangen 😅

Var dine PCI-e-power-pins også bøyd? Min fra Komplett var også bøyd, måtte bruke flatt skrujern for å få de på plass. 😅

Lenke til kommentar
QUiPS skrev (2 minutter siden):

Var dine PCI-e-power-pins også bøyd? Min fra Komplett var også bøyd, måtte bruke flatt skrujern for å få de på plass. 😅

Ja, burde gjort det samme selv, men de var såpass bøyd at det ligna ikke grisen. Så kjørte retur på kortet. 

Edit: og ja, var fra Komplett i desember.

Endret av MrMarbles
Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (Akkurat nå):

Dritt at jeg sitter på jobb å ikke har betalingskort lagret i Chrome, knota fælt når jeg skulle betale 😂 men har nå fått ordrebekreftelse 🙂

Bare det å få inn en bestilling på 3080 kort er jo en prestasjon i seg selv nå for tida. Du får nok kort, krysser fingrene.

Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (1 minutt siden):

Bare det å få inn en bestilling på 3080 kort er jo en prestasjon i seg selv nå for tida. Du får nok kort, krysser fingrene.

Ja det bør jeg, var innpå siden og akkurat etter at jeg hadde trykket F5 så dukket det opp, var og innlogget.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...