Ephrus Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Dragonlove skrev (15 minutter siden): 3060TI med PC på kjøpet🙂 https://www.elkjop.no/product/gaming/gaming-pc-stasjonar/263294/lenovo-legion-t5-gaming-desktop-r71610003060ti Fremdeles ikke utsolgt, tipper det tatær noen timer før de er borte Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Dragonlove skrev (17 minutter siden): 3060TI med PC på kjøpet🙂 https://www.elkjop.no/product/gaming/gaming-pc-stasjonar/263294/lenovo-legion-t5-gaming-desktop-r71610003060ti De hadde vel en pakke med 3080 i går til 21000. Var faktisk ikke så galt, selv om kortet de hadde skrudd sammen hadde de laget selv. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Ephrus skrev (2 minutter siden): Fremdeles ikke utsolgt, tipper det tatær noen timer før de er borte Mindre enn 5 på lager, kjøpte like godt en jeg😂 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Kfinn skrev (1 minutt siden): De hadde vel en pakke med 3080 i går til 21000. Var faktisk ikke så galt, selv om kortet de hadde skrudd sammen hadde de laget selv. Har en Acer Predator med 3070 stående allerede, betalte 12700,- for den, helt kurant PC. Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Kfinn skrev (2 minutter siden): De hadde vel en pakke med 3080 i går til 21000. Var faktisk ikke så galt, selv om kortet de hadde skrudd sammen hadde de laget selv. De har den fortsatt: https://www.elkjop.no/product/gaming/gaming-pc-stasjonar/262861/hp-omen-30l-gt13-0876no-stasjonar-gaming-pc 2 Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 (endret) Selv om jeg øsnker flere kort er jeg ikke interesert i å kjøpe ferdig bygd pc, selv til den prisen. Med mindre jeg kan flippe den overpå finn Endret 3. mars 2021 av Ephrus 1 Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Nå var jeg i kontakt med Komplett for å sjekke muligheten til å få utvidet 10% på en vare. Kjøpte en AMD 5900X i september som trigga den Club bonusen, den utløper i begynnelsen av neste måned. Spurte om en kunne få utvidet den ettersom det er umulig å oppdrive 3080-kort, fikk beskjed at det kunne de, men da måtte jeg kontakte de rett før den utløper og da kunne en få max 1 måned til... Har dere hatt problemer med å få utvidet denne mer? Er jo litt spesielle tilstander nå ettersom jeg ønker å kjøpe et produkt, men de har ingen å tilby... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 11 minutes ago, Fade1 said: Nå var jeg i kontakt med Komplett for å sjekke muligheten til å få utvidet 10% på en vare. Kjøpte en AMD 5900X i september som trigga den Club bonusen, den utløper i begynnelsen av neste måned. Spurte om en kunne få utvidet den ettersom det er umulig å oppdrive 3080-kort, fikk beskjed at det kunne de, men da måtte jeg kontakte de rett før den utløper og da kunne en få max 1 måned til... Har dere hatt problemer med å få utvidet denne mer? Er jo litt spesielle tilstander nå ettersom jeg ønker å kjøpe et produkt, men de har ingen å tilby... Jeg kontaktet dem i høst med mye den samme problemstillingen, og fikk en ny 10% rabattkode, i tillegg. Aner ikke varigheten, siden den ble brukt med en gang (på fjas, dessverre) men var godt fornøyd med løsningen. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 2 hours ago, Fade1 said: Nå var jeg i kontakt med Komplett for å sjekke muligheten til å få utvidet 10% på en vare. Kjøpte en AMD 5900X i september som trigga den Club bonusen, den utløper i begynnelsen av neste måned. Spurte om en kunne få utvidet den ettersom det er umulig å oppdrive 3080-kort, fikk beskjed at det kunne de, men da måtte jeg kontakte de rett før den utløper og da kunne en få max 1 måned til... Har dere hatt problemer med å få utvidet denne mer? Er jo litt spesielle tilstander nå ettersom jeg ønker å kjøpe et produkt, men de har ingen å tilby... Jeg gjorde det og fikk ny, mener å huske at den fungerte i noen måneder etterpå. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 (endret) Jeg brant meg voldsomt på 10% for et helt kjøp. Får ikke levert noe før alt kommer inn. Det kan ta flere år. Ingen hjelp å få. Endret 3. mars 2021 av BadCat Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 7 minutes ago, BadCat said: Jeg brant meg voldsomt på 10% for et helt kjøp. Får ikke levert noe før alt kommer inn. Det kan ta flere år. Ingen hjelp å få. samme her Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 18 minutes ago, BadCat said: Jeg brant meg voldsomt på 10% for et helt kjøp. Får ikke levert noe før alt kommer inn. Det kan ta flere år. Ingen hjelp å få. Komplett pc eller noe dere konfigurerte selv ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 BadCat skrev (16 minutter siden): 10% på en hel handlekurv. Det gikk ikke å avtale oppdelt levering altså? Jeg gjorde nettopp det med ett PC-bord som omsider kom på lager, men heldekkende musematte lot vente på seg inn i evigheten. Fikk avtalt å få tilsendt bordet i mellomtiden i fra Komplett. Lenke til kommentar
RTXpensive Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Mala skrev (Akkurat nå): Det gikk ikke å avtale oppdelt levering altså? Jeg gjorde nettopp det med ett PC-bord som omsider kom på lager, men heldekkende musematte lot vente på seg inn i evigheten. Fikk avtalt å få tilsendt bordet i mellomtiden i fra Komplett. Hva?! Jeg fikk beskjed om at dette var umulig. De unnskyldte seg med at så lenge produktene var betalt med kort så MÅTTE de leveres samtidig. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Nei, de ville ikke rikke seg en millimeter. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 24 minutes ago, Mala said: Det gikk ikke å avtale oppdelt levering altså? Jeg gjorde nettopp det med ett PC-bord som omsider kom på lager, men heldekkende musematte lot vente på seg inn i evigheten. Fikk avtalt å få tilsendt bordet i mellomtiden i fra Komplett. Hvem hos komplett har du sugd? 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 (endret) Ser jeg må ha vært utrolig heldig her for én gang skyld 😅 Nå hører det med historien at ordren ble lagt inn 28.12.20, kontaktet kundesupport 23.februar og lurte på om de kunne sende PC-bordet (som allerede hadde vært på lager ett par uker) siden musematte da låg ann til forventet på lager 17.mars. Levering på dør med PostNord. Endret 3. mars 2021 av Mala Lenke til kommentar
RTXpensive Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Mala skrev (9 minutter siden): Ser jeg må ha vært utrolig heldig her for én gang skyld 😅 Nå hører det med historien at ordren ble lagt inn 28.12.20, kontaktet kundesupport 23.februar og lurte på om de kunne sende PC-bordet (som allerede hadde vært på lager ett par uker) siden musematte da låg ann til forventet på lager 17.mars. Levering på dør med PostNord. Er det mulig å låne din bruker hos Komplett til fremtidige bestillinger?😇 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Just now, RTXpensive said: Er det mulig å låne din bruker hos Komplett til fremtidige bestillinger?😇 Sikker på at navnet står i kursiv hos KS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå