RTXpensive Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Rulleronny skrev (Akkurat nå): Fikk bestilt et 3070 kort på Elkjøp på mandag, men det står fortsatt "ubekreftet" på mine sider. er det normalt etter to dager hos elkjøp? Da bestilte du nok for sent og vil få vare neste gang de får inn på lager om jeg har forstått rett. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 RTXpensive skrev (1 minutt siden): Da bestilte du nok for sent og vil få vare neste gang de får inn på lager om jeg har forstått rett. Du ser i eposten om du får til en forventet dato: 1 Lenke til kommentar
RTXpensive Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Pc Lynet skrev (2 minutter siden): Du ser i eposten om du får til en forventet dato: Har 1 ordre med "Reservert" hvor det er bekreftet dato i mail, men den andre ordren er "ubekreftet" og er ikke tilgjengelig på lager per mail. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 RTXpensive skrev (Akkurat nå): Har 1 ordre med "Reservert" hvor det er bekreftet dato i mail, men den andre ordren er "ubekreftet" og er ikke tilgjengelig på lager per mail. Tipper du fikk den hvor det står dato i mailen, den andre får du når gudene vet. 1 Lenke til kommentar
Rulleronny Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 RTXpensive skrev (1 minutt siden): Har 1 ordre med "Reservert" hvor det er bekreftet dato i mail, men den andre ordren er "ubekreftet" og er ikke tilgjengelig på lager per mail. Hos meg står det ubekreftet på mine sider, men fikk bekreftet lagerdato 29.03 på mail 🤷♂️ 1 Lenke til kommentar
RTXpensive Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 MrMarbles skrev (Akkurat nå): Tipper du fikk den hvor det står dato i mailen, den andre får du når gudene vet. Omtrent det kundeservice sa ja haha Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 2 minutes ago, Rulleronny said: Hos meg står det ubekreftet på mine sider, men fikk bekreftet lagerdato 29.03 på mail 🤷♂️ Da er det nok mine sider som gjelder, er sånn det har virket her iaf Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Hos meg står det at de er på nettlager med 1-4 dager leveringstid fra de var på lager, men det er bare tull, for da hadde det vært sendt nå Lenke til kommentar
Populært innlegg Rikardv1 Skrevet 3. mars 2021 Populært innlegg Del Skrevet 3. mars 2021 14 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 (endret) 1 hour ago, Pc Lynet said: Du chatter med en lavt betalt person som ikke får andre beskjeder enn vi kan lese oss til selv. Gang på gang er det bevist at kundeservice hos Komplett, Elkjøp og Netonnet ikke har noe snøring om noen leveranser. Det er synd for enkelte tror at de prater med et menneske som kan noe. Komplett burde bytte ut sin chat med automatisk svar. "Vi vet/kan ikke." Det hele ligner litt på den gamle unnskyldningen fra 70-80-tallet om at hunden spiste opp leksene eller mor som var litt for ivrig med støvsugeren. Endret 3. mars 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Doge Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Rikardv1 skrev (25 minutter siden): Gratulerer! Når bestilte du? Lenke til kommentar
Rikardv1 Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Ryoki skrev (1 minutt siden): Gratulerer! Når bestilte du? Fredag Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 BadCat skrev (16 minutter siden): Det er synd for enkelte tror at de prater med et menneske som kan noe. Komplett burde bytte ut sin chat med automatisk svar. "Vi vet/kan ikke." Det hele ligner litt på den gamle unnskyldningen fra 70-80-tallet om at hunden spiste opp leksene eller mor som var litt for ivrig med støvsugeren. På 70-80 tallet kunne folk ting, det var før alt ble overtatt av store kjeder osv... Med hurtig utskifting av arbeidskraft. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Hva er frakt tiden fra komplott, får man en vare i løpet av mandag ved bestilling i dag? Lenke til kommentar
kaldviking Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 1 minute ago, kremt said: Hva er frakt tiden fra komplott, får man en vare i løpet av mandag ved bestilling i dag? Tar en dag til sørlandet, samme dag i Oslo hvis varen blir plukket ut samme dag, og 5-7 dager til Nord-Norge. Lenke til kommentar
Bengt Who Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 kremt skrev (Akkurat nå): Hva er frakt tiden fra komplott, får man en vare i løpet av mandag ved bestilling i dag? Kommer jo helt an på hvilken frakt du valgte, og om de orker å sende den. Bestilte en søndag morgen og fikk levert med porterbuddy på ettermiddagen en gang. Har også bestilt noe smått som ble registrert sendt samme dag, men brukte ei uke. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 kaldviking skrev (Akkurat nå): Tar en dag til sørlandet, samme dag i Oslo hvis varen blir plukket ut samme dag, og 5-7 dager til Nord-Norge. 1-2 dager til vestlandet Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 3060TI med PC på kjøpet🙂 https://www.elkjop.no/product/gaming/gaming-pc-stasjonar/263294/lenovo-legion-t5-gaming-desktop-r71610003060ti 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå