BadCat Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Jeg får PS5 i morgen, så da blir jeg vel etter hvert såpass distrahert at flere kommer til med å få kjøpt grafikkort. 1 2 Lenke til kommentar
RTXpensive Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 BadCat skrev (2 minutter siden): Jeg får PS5 i morgen, så da blir jeg vel etter hvert såpass distrahert at flere kommer til med å få kjøpt grafikkort. Da varer forhåpentligvis tastaturet lenger også 😂 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 (endret) Ja, det der var en strek i regningen. Et nytt Razer BlackWidow v3 som ble pakket ut for bare noen dager siden. Forhåpentligvis går det å rense med blårens. Endret 2. mars 2021 av BadCat Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 12 minutes ago, BadCat said: Ja, det der var en strek i regningen. Et nytt Razer BlackWidow v3 som ble pakket ut for bare noen dager siden. Forhåpentligvis går det å rense med blårens. om det bare er razer så kan det jo like gjerne gå rett på elreturen 2 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Gjør det alle kundene på jobben min gjør, som selvfølgelig ikke har sølt i maskinene sine: legg det i ris 😂 Funker sikkert med en gang etterpå. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 2 minutes ago, MrMarbles said: Gjør det alle kundene på jobben min gjør, som selvfølgelig ikke har sølt i maskinene sine: legg det i ris 😂 Funker sikkert med en gang etterpå. Kylling og karri serveres vel som regel med ris? Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 MariusJS skrev (Akkurat nå): Kylling og karri serveres vel som regel med ris? Blir jo godt det! Lenke til kommentar
Rikardv1 Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Syntes det er mange 3090 fortiden i forhold til andre kort. Lenke til kommentar
Sinusn Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 (endret) Rikardv1 skrev (1 minutt siden): Syntes det er mange 3090 fortiden i forhold til andre kort. Komplett har noen 3090 og 6900 xt på lager, men disse er forbeholdt Komplett pc pakker. 🤑 Endret 2. mars 2021 av Sinusn Lenke til kommentar
BilliePeach Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Pc Lynet skrev (5 timer siden): Jeg sendte nettopp inn på angrefrist fordi jeg ikke ville vente i en evighet. Hadde det vært RMA ville det gått månedsvis. Jeg sendte mitt inn som RMA, de bare returnerer pengene og sier at produktet ikke kan repareres. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 1 hour ago, Rikardv1 said: Syntes det er mange 3090 fortiden i forhold til andre kort. Selvsagt. Det koster 10% mer å produsere og selger for nesten det dobbelte. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 39 minutes ago, BilliePeach said: Jeg sendte mitt inn som RMA, de bare returnerer pengene og sier at produktet ikke kan repareres. Selger har ikke lov til å ensidig heve kujøpet når først pengene er overført. Kjøpslovens hovedfokus er at en avtale skal holdes når den først er inngått. Lenke til kommentar
QuadFeed Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Der fikk jeg sendings nr fra elkjøp. Gleder meg til 3090 kommer. Ehm når den kommer 2 Lenke til kommentar
Rikardv1 Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Idag kommer 3080n, gledes:) 1 Lenke til kommentar
Straits Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Er det noen som har fått sendingsbekreftelse av Elkjøp på EVGA 3080 FTW3 Ultra enda? Det er flere her inne som har sagt at den skulle sendes den 2. og jeg har selv vært i kontakt med kundesupport i forkant med bekreftelse at det skulle blitt sendt i går. Lenke til kommentar
Rikardv1 Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Straits skrev (1 minutt siden): Er det noen som har fått sendingsbekreftelse av Elkjøp på EVGA 3080 FTW3 Ultra enda? Det er flere her inne som har sagt at den skulle sendes den 2. og jeg har selv vært i kontakt med kundesupport i forkant med bekreftelse at det skulle blitt sendt i går. Min ligger på posten klar for henting 1 Lenke til kommentar
Straits Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Rikardv1 skrev (1 minutt siden): Min ligger på posten klar for henting 😡 F**n ta altså... Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Straits skrev (7 minutter siden): Er det noen som har fått sendingsbekreftelse av Elkjøp på EVGA 3080 FTW3 Ultra enda? Det er flere her inne som har sagt at den skulle sendes den 2. og jeg har selv vært i kontakt med kundesupport i forkant med bekreftelse at det skulle blitt sendt i går. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå