Pære- Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 kaldviking skrev (1 minutt siden): I denne tråden heier vi på hverandre og lar janteloven og sjalusi ligge igjen i PS5-tråden. Deilig! Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Just now, Dragonlove said: Ingen Scalping er vel aksepter, selv kjøper jeg for å bygge rigg. Forutsetter ikke scalping at en bruker bot program for å kunne kapre kort/cpu etc før alle andre rekker å trykke på 'kjøp' ? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 3 minutes ago, RTXpensive said: Tar du det på faktura da? Det varierer litt, Klarna er ikke så glade i meg om dagen Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 1 minute ago, idleman_2 said: Forutsetter ikke scalping at en bruker bot program for å kunne kapre kort/cpu etc før alle andre rekker å trykke på 'kjøp' ? Ikke egentlig, de fleste bruker vel egentlig ordet om at du "flipper" noe, altså kjøper for 7k og selger for 12k 1 Lenke til kommentar
Pære- Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 idleman_2 skrev (3 minutter siden): Forutsetter ikke scalping at en bruker bot program for å kunne kapre kort/cpu etc før alle andre rekker å trykke på 'kjøp' ? Tja, gått fint å "scalpe" PS5 uten noe form for bots. Virker som det samme gjelder skjermkort. Så lenge man har en monitor som tracker endringer. Så vil vel definere det som å kjøpe limited varer som man skal selge til en høyere pris selv. Lenke til kommentar
RTXpensive Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Pære- skrev (1 minutt siden): Tja, gått fint å "scalpe" PS5 uten noe form for bots. Virker som det samme gjelder skjermkort. Så lenge man har en monitor som tracker endringer. Så vil vel definere det som å kjøpe limited varer som man skal selge til en høyere pris selv. Automatisk tracking av endringer er ikke en bot? Lenke til kommentar
Sinusn Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) MariusJS skrev (22 minutter siden): Ikke egentlig, de fleste bruker vel egentlig ordet om at du "flipper" noe, altså kjøper for 7k og selger for 12k Har lite til overs for disse såkalt "flipper", er lett og bli provosert av utsolgte kort dagen etter havner på finn. 👺❣️ Endret 1. mars 2021 av Sinusn 1 Lenke til kommentar
Pære- Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 RTXpensive skrev (Akkurat nå): Automatisk tracking av endringer er ikke en bot? Nei? Jeg sa det gikk fint uten bots - så lenge man hadde en automatisk tracking.. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 hvordan får en til automatisk tracking ? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Pc Lynet skrev (11 timer siden): Netonnet skuffer. Den var forventet dato: 27.02.2021 Jeg har i det minste fått tilbake pengene på konto. Bisart nok står den som Levert inne på ordresidene til Netonnet. Nizzen skrev (2 timer siden): Er det noen som fikk levert KFA2 HOF 3090 fra netonnet? Nei 😢 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 2 minutes ago, Sinusn said: Har lite til overs for disse såkalt "flipper", er lett og bli provosert av utsolgte kort dagen etter havner på finn. 👺❣️ Reposter dette igjen før @Nizzen rekker 4 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 3090 kort som har ligget ute litt nå https://www.proshop.no/Grafikkort/GIGABYTE-GeForce-RTX-3090-GAMING-OC-24GB-GDDR6X-RAM-Grafikkort/2876842 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 1 hour ago, Jdyver said: Grei fortjeneste ved salg av 25 stk 3080 Får ringe dnb og øke kreditt grensen i morgen 😕 Protip; Be om en ny KYC med en gang, så slipper du å svare på masse anti-hvitevask spørsmål 😂 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Kjøp deg en PNY. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=83407059 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 MariusJS skrev (7 timer siden): Det varierer litt, Klarna er ikke så glade i meg om dagen Betaler du ikke da? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 (endret) En greie som man kan legge merke til i tråden. Før var det enklere å få seg et kort men trenden siste måneden er at man ser en økning av de, som også frekventerer her inne, som kjøper 10+ kort og da er det ikke enkelt for de som skal ha 1 kort. Ergo er ikke status den samme som før Elon Musk gjorde sitt stunt. Det er ikke like enkelt å skaffe kort som før dette. Gullfeberen eksploderte og gjør det nå nærmest umulig. Antall distill brukere har også eksplodert siden nyttår. Bare litt empati til dere som forsøker å skaffe dere 1 kort. Det er en helt annen ballgame nå enn for bare 1 måned siden. Og nei, jeg liker hverken minere eller scalpere/flippere i denne sammeheng - ikke personlig Men skylden ligger likevel hos Nvidia. De kunne fint gjort det slik at kun Quadro kort fungerte til mining. Like idiotisk er CMP/P106-100 initativet som gjør at man får færre chips til Geforce og gjør det umulig å bruke brikkene til gaming. Selv om Linus har noen gode poenger er jeg ikke enig i at den beste strategien er å la alle Geforce kort fungere godt til mining. Ja det vil føre til billigere kort en stund frem i tid, men det gjør ny teknologi nærmest utilgjengelig og til ekstreme priser når man først får tak i det. Endret 2. mars 2021 av Theo343 Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 iknutis skrev (8 timer siden): Nais! Poster du litt info om fps i spill, temperaturer og støynivå? 😁 Ja kan poste når alt er i hus fant ut i siste time at det måtte bli en ny PSU også.. 1 Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Hvilke kort er det som er veldig populære? Har jo siklet lenge på et 3060 TI som en slags sweetspot mellom ytelse og pris. Virker jo nesten som jeg fint kan bruke 3070 og 3080 som ventekort og så selge på finn til samme prisen som jeg kjøper for når/hvis jeg klarer å slå kloen i et 3060 TI. Er det noen leverandører og korttyper man bør holde seg langt unna eller går alt uansett? Lenke til kommentar
Pære- Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Netonnet sendte ut to stk MSI GeForce RTX 3070 Gaming X Trio istad forventet levering i morgen! Begge bestilt i Februar. Lenke til kommentar
Rotenon Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 (endret) Dobbeltpost Endret 2. mars 2021 av Rotenon Dobbeltpost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå