idleman_2 Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 håper å få inn en handel på komplett rog strix 3090 OC med 10% rabatt.... Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) Vet ikke, tipper. Siden Kina er i full produksjon for en uke nå. Endret 1. mars 2021 av Ephrus Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) På internett så lager vi våre egne kilder 🤭 <<I reject the reality and substitute my own>> 😎 -Adam Savage Endret 1. mars 2021 av Nizzen 4 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Når det gjelder power bestillinger... er det slik å forstå at power har bestilling inne og denne hadde eta på en dato... hvis eta blir borte så kan status være så mangt 1: De har ikke bestilt varen... 2: De har bestilt men er i kø fra grossist leverandør i europa (?) 3: Bestilling ligger inne men ikke sendt fra fabrikk 4: Bestilling ligger inne under transport på et esel på silkeveien... 5: De hadde en forsendelse på vei... gikk til en annen kunde som betalte ekstra... 6: Forsvunnet under transport... . . . you name it... ikke godt å vite hva en skal tro 😛 Lenke til kommentar
rfm Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) 12 minutes ago, Ephrus said: Vet ikke, tipper. Siden Kina er i full produksjon for en uke nå. TSMC har fortsatt shortage og det finns analytiker som sier at chip shortagen stræcker seg til 2022. So gl with that. Endret 1. mars 2021 av rfm Lenke til kommentar
iknutis Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 MathHouse skrev (2 timer siden): Kom fra proshop i dag 🙌🏻 Nais! Poster du litt info om fps i spill, temperaturer og støynivå? 😁 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 1 hour ago, idleman_2 said: Hva betyr status : reservert på elkjøp ? Husker ikke hva som stod om forventet/bekreftet... Sto 16.03 på de der Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 2 hours ago, Baba2 said: Tjaaaa, hvis man vil betale litt overpris for RTX 3080 på finn, så kan man bygge en tilsvarende for like mye penger? Du må gjerne vise meg hvor jeg får resten av delene på den der for 5000kr altså! Lenke til kommentar
Jdyver Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Når dere kjøper flere skjermkort på Elkjop. Kjøper dere en og en til det er tomt, eller legger dere bare 5 i handlekurven og betaler? Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Jdyver skrev (Akkurat nå): Når dere kjøper flere skjermkort på Elkjop. Kjøper dere en og en til det er tomt, eller legger dere bare 5 i handlekurven og betaler? Legger 5 stk, siden ingen grense på antall Lenke til kommentar
Jdyver Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Ephrus skrev (1 minutt siden): Legger 5 stk, siden ingen grense på antall Deilig! Frem med kredittkortet Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 3 minutes ago, Jdyver said: Når dere kjøper flere skjermkort på Elkjop. Kjøper dere en og en til det er tomt, eller legger dere bare 5 i handlekurven og betaler? Pleier å sjekke antall tilgjengelig ved å legge inn feks 50, så leggere jeg inn ordre på typ halvparten Lenke til kommentar
Jdyver Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 MariusJS skrev (2 minutter siden): Pleier å sjekke antall tilgjengelig ved å legge inn feks 50, så leggere jeg inn ordre på typ halvparten Grei fortjeneste ved salg av 25 stk 3080 Får ringe dnb og øke kreditt grensen i morgen 😕 Lenke til kommentar
RTXpensive Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 MariusJS skrev (5 minutter siden): Pleier å sjekke antall tilgjengelig ved å legge inn feks 50, så leggere jeg inn ordre på typ halvparten Beskjeden med andre ord Lenke til kommentar
Pære- Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Er scalping av skjermkort mye mer akseptert enn scalping av PS5 på dette forumet? Blir bare litt nysgjerrig når folk her åpenlyst kjøper flere kort (ok hvis du skal mine) som de legger ut på finn, mens man nærmest blir halshugget om man forteller at man gjør det samme med en PS5.. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 7 minutes ago, RTXpensive said: Beskjeden med andre ord Nja, en ting er at man ikke bestiller alt, men en annen ting er at statusen ofte er litt treg også, så om man bestiller mellom 1/3 og 1/2 så får man nesten garantert det man bestiller Lenke til kommentar
RTXpensive Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 MariusJS skrev (1 minutt siden): Nja, en ting er at man ikke bestiller alt, men en annen ting er at statusen ofte er litt treg også, så om man bestiller mellom 1/3 og 1/2 så får man nesten garantert det man bestiller Tar du det på faktura da? Lenke til kommentar
kaldviking Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 1 minute ago, Pære- said: Er scalping av skjermkort mye mer akseptert enn scalping av PS5 på dette forumet? Blir bare litt nysgjerrig når folk her åpenlyst kjøper flere kort (ok hvis du skal mine) som de legger ut på finn, mens man nærmest blir halshugget om man forteller at man gjør det samme med en PS5.. I denne tråden heier vi på hverandre og lar janteloven og sjalusi ligge igjen i PS5-tråden. 6 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Pære- skrev (3 minutter siden): Er scalping av skjermkort mye mer akseptert enn scalping av PS5 på dette forumet? Blir bare litt nysgjerrig når folk her åpenlyst kjøper flere kort (ok hvis du skal mine) som de legger ut på finn, mens man nærmest blir halshugget om man forteller at man gjør det samme med en PS5.. Ingen Scalping er vel aksepter, selv kjøper jeg for å bygge rigg. 1 Lenke til kommentar
Jdyver Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) kaldviking skrev (1 minutt siden): I denne tråden heier vi på hverandre og lar janteloven og sjalusi ligge igjen i PS5-tråden. Støtter denne. Uansett, her havner de til minning pdd. Det er lønnsomt Endret 1. mars 2021 av Jdyver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå