MariusJS Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 47 minutes ago, justus said: Takk @andrenils Gikk igjennom og fikk betalt... så får vi se.. Pleier man å få kort fra elkjøp hvis det går igjennom? Se på ordrebekreftelsen så vet du om du har fått eller ikke 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 MariusJS skrev (14 minutter siden): Se på ordrebekreftelsen så vet du om du har fått eller ikke 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) 8 minutes ago, Pc Lynet said: Bare husk å endre sendingsadressen på den der til min da Endret 1. mars 2021 av MariusJS 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 MariusJS skrev (Akkurat nå): Bare husk å endre sendingsadressen på den der til min da Hehe jeg har mine tvil om den dukker opp. Jeg skal holde dere oppdatert 😜 Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 bestilt 16 febr? Rart du ikke har fått den. Jeg bestilte det kortet når de åpnet for bestilling torsdag 25 febr og hentet det på Posten dagen etter... (26 febr) Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Cardinal skrev (1 minutt siden): bestilt 16 febr? Rart du ikke har fått den. Jeg bestilte det kortet når de åpnet for bestilling torsdag 25 febr og hentet det på Posten dagen etter... (26 febr) Heldig du 😜 Sikker på at du ikke kjøpte FTW3 uten Ultra? Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 nei, var ultra. Samme SKU som din 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Cardinal skrev (3 minutter siden): nei, var ultra. Samme SKU som din Siden jeg har fått FTW3 Ultra i Desember har jeg vel brukt opp flaksen min 😜 Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Men jeg synes det er rart de selger kort til nye kunder før de har sendt ut til alle gamle ordrer. Men samtidig har vel du kort så du klarer deg uansett. 😜 Lenke til kommentar
Maniox Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) dere får ikke likevel Endret 1. mars 2021 av Maniox gjerrig Lenke til kommentar
BilliePeach Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Komplett er latterlige. De krediterer meg for kort på RMA og ber meg ta kontakt med dem når kortet er på lager slik at de kan opprette et tilbud i handlevognen som tilsvarer gammel pris på 3090 Rog Strix OC white. For en gjeng. Forventer de at jeg skal komme gjennom 50 stk i chatkø før varen er utsolgt? 1 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 BilliePeach skrev (Akkurat nå): Komplett er latterlige. De krediterer meg for kort på RMA og ber meg ta kontakt med dem når kortet er på lager slik at de kan opprette et tilbud i handlevognen som tilsvarer gammel pris på 3090 Rog Strix OC white. For en gjeng. Forventer de at jeg skal komme gjennom 50 stk i chatkø før varen er utsolgt? Hvorfor i alle dager kan de ikke lage til en slik ordre for deg nå? Latterlige var en god beskrivelse. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) 9 minutes ago, BilliePeach said: Komplett er latterlige. De krediterer meg for kort på RMA og ber meg ta kontakt med dem når kortet er på lager slik at de kan opprette et tilbud i handlevognen som tilsvarer gammel pris på 3090 Rog Strix OC white. For en gjeng. Forventer de at jeg skal komme gjennom 50 stk i chatkø før varen er utsolgt? Komplett er urimelige på det meste. Logisk brist tror jeg er en passende beskrivelse av hvordan de tenker. Endret 1. mars 2021 av BadCat Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 23 minutes ago, Maniox said: https://www.elkjop.no/product/gaming/gaming-pc-stasjonar/262861/hp-omen-30l-gt13-0876no-stasjonar-gaming-pc Faktisk et knakende tilbud for de som ønsker seg en 3080. edit: klarte faktisk ikke å stå imot, slo til på denne sjæl står ikke noe om hvilken 3080 det er snakk om :/ Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 ilalo skrev (1 minutt siden): står ikke noe om hvilken 3080 det er snakk om 😕 OEM branded, kort som HP har fått laget etter sine specs, jeg har en pc med 3070 stående (En Acer) hadde en HP og men den solgte jeg. 1 Lenke til kommentar
BilliePeach Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 KjellV skrev (15 minutter siden): Hvorfor i alle dager kan de ikke lage til en slik ordre for deg nå? Latterlige var en god beskrivelse. Det er det jeg har spurt om flere ganger, får bare et standard svar tilbake. Var fornøyd med Komplett før dette her. De legger alt over på kunden. Det er en reklamasjonssak og de bare driter i alt. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 BilliePeach skrev (39 minutter siden): Det er det jeg har spurt om flere ganger, får bare et standard svar tilbake. Var fornøyd med Komplett før dette her. De legger alt over på kunden. Det er en reklamasjonssak og de bare driter i alt. Komplett durer dessverre i vei som de selv vil for tiden. Er ikke tvil om at de skal sørge for omlevering til deg, ref det som er postet tidligere i tråden: "Forbrukeren kan velge mellom å kreve at selgeren sørger for retting av mangelen eller leverer tilsvarende ting (omlevering)." Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Dere som bestilte 3090 strix hos power har dere fått kortene levert? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) 2 minutes ago, Ephrus said: Dere som bestilte 3090 strix hos power har dere fått kortene levert? Venter fortsatt jeg.... hadde ETA 12 Feb Bestilt : Dato: 1.2.2021 17:31 Endret 1. mars 2021 av idleman_2 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 4 minutes ago, Ephrus said: Dere som bestilte 3090 strix hos power har dere fått kortene levert? "Skulle bestilt hos kompett" 😛 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå