Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cardinal skrev (1 minutt siden):

bestilt 16 febr?

Rart du ikke har fått den. Jeg bestilte det kortet når de åpnet for bestilling torsdag 25 febr og hentet det på Posten dagen etter... (26 febr)

Heldig du 😜 Sikker på at du ikke kjøpte FTW3 uten Ultra?

Lenke til kommentar

Komplett er latterlige. De krediterer meg for kort på RMA og ber meg ta kontakt med dem når kortet er på lager slik at de kan opprette et tilbud i handlevognen som tilsvarer gammel pris på 3090 Rog Strix OC white. For en gjeng. Forventer de at jeg skal komme gjennom 50 stk i chatkø før varen er utsolgt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
BilliePeach skrev (Akkurat nå):

Komplett er latterlige. De krediterer meg for kort på RMA og ber meg ta kontakt med dem når kortet er på lager slik at de kan opprette et tilbud i handlevognen som tilsvarer gammel pris på 3090 Rog Strix OC white. For en gjeng. Forventer de at jeg skal komme gjennom 50 stk i chatkø før varen er utsolgt?

Hvorfor i alle dager kan de ikke lage til en slik ordre for deg nå?

Latterlige var en god beskrivelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
9 minutes ago, BilliePeach said:

Komplett er latterlige. De krediterer meg for kort på RMA og ber meg ta kontakt med dem når kortet er på lager slik at de kan opprette et tilbud i handlevognen som tilsvarer gammel pris på 3090 Rog Strix OC white. For en gjeng. Forventer de at jeg skal komme gjennom 50 stk i chatkø før varen er utsolgt?

Komplett er urimelige på det meste. Logisk brist tror jeg er en passende beskrivelse av hvordan de tenker.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
KjellV skrev (15 minutter siden):

Hvorfor i alle dager kan de ikke lage til en slik ordre for deg nå?

Latterlige var en god beskrivelse.

Det er det jeg har spurt om flere ganger, får bare et standard svar tilbake. Var fornøyd med Komplett før dette her. De legger alt over på kunden. Det er en reklamasjonssak og de bare driter i alt.

Lenke til kommentar
BilliePeach skrev (39 minutter siden):

Det er det jeg har spurt om flere ganger, får bare et standard svar tilbake. Var fornøyd med Komplett før dette her. De legger alt over på kunden. Det er en reklamasjonssak og de bare driter i alt.

Komplett durer dessverre i vei som de selv vil for tiden. Er ikke tvil om at de skal sørge for omlevering til deg, ref det som er postet tidligere i tråden: "Forbrukeren kan velge mellom å kreve at selgeren sørger for retting av mangelen eller leverer tilsvarende ting (omlevering)."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...