Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Just now, bmwm said:

Jeg har god kredittvurdering. De kan finne på å kansellere ordrene dine hvis du allerede har åpne fakturaer. Har skjedd med andre jeg kjenner også. 

Heldigvis ikke skjedd med meg enda
men så bestiller jeg bare 1 og 1 ting om gangen 
hadde blitt små sur hadde de kansellert 3080 bestilling feks, hehe 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bmwm skrev (1 minutt siden):

Jeg har god kredittvurdering. De kan finne på å kansellere ordrene dine hvis du allerede har åpne fakturaer. Har skjedd med andre jeg kjenner også. 

Klarna kansellerer om du ikke har handlet så mye og plutselig handler for mye, jo mer man handler over tid desto mer kan man handle, litt sånn tillitbasert.

 

Lenke til kommentar

Komplett har klart kunststykket for første gang på mitt snart 20 årige kundeforhold å sende skjermkortet til "post i butikk" et sted langt ute i gokk som jeg ikke kommer til å kjøre for å hente en pakke. (kan ikke kjøre bil på en stund heller pga. skade/operasjon)

Hva er det de egentlig driver med om dagen?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (1 minutt siden):

Klarna kansellerer om du ikke har handlet så mye og plutselig handler for mye, jo mer man handler over tid desto mer kan man handle, litt sånn tillitbasert.

 

Hadde vært greit hvis de gir en mulighet til å betale før de velger å kansellere ordren. Det er sykt irriterende at de gjør det uten forvarsel. Man mister jo plass i køen.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Theo343 said:

Komplett har klart kunststykket for første gang på mitt 20 årige kundeforhold å sende skjermkortet til "post i butikk" et sted langt ute i gokk som jeg ikke kommer til å kjøre for å hente en pakke.

Hva er det de egentlig driver med om dagen?

sendt melding til komplett ?

Lenke til kommentar
3 minutes ago, idleman_2 said:

sendt melding til komplett ?

Ja, det er hvistnok PostNord sin feil, men tjovel. Jeg ba de kansellere kjøpet da jeg ikke har tålmodighet til PostNord rot for tiden.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
bmwm skrev (1 minutt siden):

Hadde vært greit hvis de gir en mulighet til å betale før de velger å kansellere ordren. Det er sykt irriterende at de gjør det uten forvarsel. Man mister jo plass i køen.

Tror det hadde blitt mer arbeid for de da, de bryr seg ikke om plassen i køen, de skal sikre seg pengene sine og det skjønner jeg godt, mange luringer der ute som aldri gjør opp for seg og de kjenner jo ikke alle som kjøper.

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (1 minutt siden):

Tror det hadde blitt mer arbeid for de da, de bryr seg ikke om plassen i køen, de skal sikre seg pengene sine og det skjønner jeg godt, mange luringer der ute som aldri gjør opp for seg og de kjenner jo ikke alle som kjøper.

Da er det greit å gi avslag med en gang. De informerer deg ikke engang om at de har kansellert ordren din. Den bare forsvinner fra netonnet. 

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Theo343 said:

Komplett har klart kunststykket for første gang på mitt snart 20 årige kundeforhold å sende skjermkortet til "post i butikk" et sted langt ute i gokk som jeg ikke kommer til å kjøre for å hente en pakke. (kan ikke kjøre bil på en stund heller pga. skade/operasjon)

Hva er det de egentlig driver med om dagen?

Bestill hjemlevering.

Lenke til kommentar
5 minutes ago, BadCat said:

Bestill hjemlevering.

Joda men saken var at dette kortet var noe jeg trengte nå av div. årsaker som da skaper domino effekt inn mot andre ting som jeg nå må omgjøre/avlyse. Dermed tenker jeg kansellering siden disse andre tingene da allerede blir problematiske.

Men fremover får jeg bestille hjemlevering. :)

Men jeg forstår veldig godt at dette ikke var Kompletts feil og er fortsatt fornøyd kunde hos dem. I grunn veldig glad for at vi har en aktør som Komplett.

Men da blir det et 3060 Ventus 3X OC tilgjengelig for noen andre om ca. 1 uke.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
49 minutes ago, Dragonlove said:

De reserverer pengene ett visst antall dager, alle gjør det, er for at de skal ha en sikkerhet om at du har penger, tror ikke de gjør noe unntak.

Multicom, dustinhome og proshop har trekt meg iaf får varer de ikke har sendt

Lenke til kommentar
MariusJS skrev (Akkurat nå):

Multicom, dustinhome og proshop har trekt meg iaf får varer de ikke har sendt

Multicom er vel generelt raske på å trekke penger, men treige på levering? Bestilte varer de har på lager for over 1 uke siden og har enda ikke blitt behandlet.

Lenke til kommentar
Just now, RTXpensive said:

Multicom er vel generelt raske på å trekke penger, men treige på levering? Bestilte varer de har på lager for over 1 uke siden og har enda ikke blitt behandlet.

Har ordre der jeg la inn i januar, men jeg har fått mailer hvor de tilbyr å kansellere ordrene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...