ilalo Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Just now, bmwm said: Jeg har god kredittvurdering. De kan finne på å kansellere ordrene dine hvis du allerede har åpne fakturaer. Har skjedd med andre jeg kjenner også. Heldigvis ikke skjedd med meg enda men så bestiller jeg bare 1 og 1 ting om gangen hadde blitt små sur hadde de kansellert 3080 bestilling feks, hehe Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 bmwm skrev (1 minutt siden): Jeg har god kredittvurdering. De kan finne på å kansellere ordrene dine hvis du allerede har åpne fakturaer. Har skjedd med andre jeg kjenner også. Klarna kansellerer om du ikke har handlet så mye og plutselig handler for mye, jo mer man handler over tid desto mer kan man handle, litt sånn tillitbasert. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) Komplett har klart kunststykket for første gang på mitt snart 20 årige kundeforhold å sende skjermkortet til "post i butikk" et sted langt ute i gokk som jeg ikke kommer til å kjøre for å hente en pakke. (kan ikke kjøre bil på en stund heller pga. skade/operasjon) Hva er det de egentlig driver med om dagen? Endret 1. mars 2021 av Theo343 Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Dragonlove skrev (1 minutt siden): Klarna kansellerer om du ikke har handlet så mye og plutselig handler for mye, jo mer man handler over tid desto mer kan man handle, litt sånn tillitbasert. Hadde vært greit hvis de gir en mulighet til å betale før de velger å kansellere ordren. Det er sykt irriterende at de gjør det uten forvarsel. Man mister jo plass i køen. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 1 minute ago, Theo343 said: Komplett har klart kunststykket for første gang på mitt 20 årige kundeforhold å sende skjermkortet til "post i butikk" et sted langt ute i gokk som jeg ikke kommer til å kjøre for å hente en pakke. Hva er det de egentlig driver med om dagen? sendt melding til komplett ? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) 3 minutes ago, idleman_2 said: sendt melding til komplett ? Ja, det er hvistnok PostNord sin feil, men tjovel. Jeg ba de kansellere kjøpet da jeg ikke har tålmodighet til PostNord rot for tiden. Endret 1. mars 2021 av Theo343 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 bmwm skrev (1 minutt siden): Hadde vært greit hvis de gir en mulighet til å betale før de velger å kansellere ordren. Det er sykt irriterende at de gjør det uten forvarsel. Man mister jo plass i køen. Tror det hadde blitt mer arbeid for de da, de bryr seg ikke om plassen i køen, de skal sikre seg pengene sine og det skjønner jeg godt, mange luringer der ute som aldri gjør opp for seg og de kjenner jo ikke alle som kjøper. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 1 minute ago, Theo343 said: Ja, det er hvistnok PostNord sin feil, men tjovel. There's yer problem. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 1 minute ago, Theo343 said: Ja, det er hvistnok PostNord sin feil, men tjovel. fikser dem dette eller ? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Just now, idleman_2 said: fikser dem dette eller ? De sa de kunne sørge for at pakken kom til meg, men aner ikke hvor lang tid det tar og om PostNord da vil rote mer. Derfor ba jeg om å kansellere kjøpet. Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Dragonlove skrev (1 minutt siden): Tror det hadde blitt mer arbeid for de da, de bryr seg ikke om plassen i køen, de skal sikre seg pengene sine og det skjønner jeg godt, mange luringer der ute som aldri gjør opp for seg og de kjenner jo ikke alle som kjøper. Da er det greit å gi avslag med en gang. De informerer deg ikke engang om at de har kansellert ordren din. Den bare forsvinner fra netonnet. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 8 minutes ago, Theo343 said: Komplett har klart kunststykket for første gang på mitt snart 20 årige kundeforhold å sende skjermkortet til "post i butikk" et sted langt ute i gokk som jeg ikke kommer til å kjøre for å hente en pakke. (kan ikke kjøre bil på en stund heller pga. skade/operasjon) Hva er det de egentlig driver med om dagen? Bestill hjemlevering. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) 5 minutes ago, BadCat said: Bestill hjemlevering. Joda men saken var at dette kortet var noe jeg trengte nå av div. årsaker som da skaper domino effekt inn mot andre ting som jeg nå må omgjøre/avlyse. Dermed tenker jeg kansellering siden disse andre tingene da allerede blir problematiske. Men fremover får jeg bestille hjemlevering. Men jeg forstår veldig godt at dette ikke var Kompletts feil og er fortsatt fornøyd kunde hos dem. I grunn veldig glad for at vi har en aktør som Komplett. Men da blir det et 3060 Ventus 3X OC tilgjengelig for noen andre om ca. 1 uke. Endret 1. mars 2021 av Theo343 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Jeg vil ikke anbefale hjemlevering som standard. Kun i enkelte absurde tilfeller å bestille hjemlevering på varer som er ankommet leveringssted. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Ok, da satser jeg på at PostNord treffer riktig på kartet neste gang. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 49 minutes ago, Dragonlove said: De reserverer pengene ett visst antall dager, alle gjør det, er for at de skal ha en sikkerhet om at du har penger, tror ikke de gjør noe unntak. Multicom, dustinhome og proshop har trekt meg iaf får varer de ikke har sendt Lenke til kommentar
RTXpensive Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 MariusJS skrev (Akkurat nå): Multicom, dustinhome og proshop har trekt meg iaf får varer de ikke har sendt Multicom er vel generelt raske på å trekke penger, men treige på levering? Bestilte varer de har på lager for over 1 uke siden og har enda ikke blitt behandlet. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Just now, RTXpensive said: Multicom er vel generelt raske på å trekke penger, men treige på levering? Bestilte varer de har på lager for over 1 uke siden og har enda ikke blitt behandlet. Har ordre der jeg la inn i januar, men jeg har fått mailer hvor de tilbyr å kansellere ordrene. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 2 minutes ago, Theo343 said: Ok, da satser jeg på at PostNord treffer riktig på kartet neste gang. Hvorfor ikke velge posten istedet? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) 4 minutes ago, MariusJS said: Hvorfor ikke velge posten istedet? Jeg har satt posten som standard levering så forstår ikke hvorfor PostNord ble valgt på "Kjøp nå med ett klikk". Endret 1. mars 2021 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå